假如戀愛只有3個月....你會去試嗎?

今日睇其他bolg友既時候睇到有1個問題比其他bolg 友討論


嘻...我也偷來同大家討論下la~~


當睇到呢個Topic...我就諗好多野...


如果真係得3個月...我或者都會去試...


或者叫1齊過開心過嗎....


但係同時間我又問自己....點解我同武..不可以呢?


或者我怕失去....1個會令我怕失去的....


1個的好朋友...他是如此重要...


雖然我都唔想我既戀愛道路只有3個月...


但係如果....3個入面都係開心既....我覺得3個月也很足夠...


喜歡的  不需要說出口    留在心中     已經足夠....


突然諗到呢句野xdd


唔知係咪冇野做既人....係多d野諗呢?


哈~~大家黎討論吧...


留言

熱門文章