大野先生與迪迪仔

今朝番工已經超級唔願意起身,又加上屋企附近刨緊路點都要走前一個站上車

見到條人龍真係前所未見咁長呀!!!!真係有d 嚇親...

為左安全起見我決定唔理有冇位坐....有車就照上...唔係就真係遲大到啦

好彩最後都比我上到車但係就好迫好辛苦囉.....

仲要兜遠幾多先可以出到去公路....

冇得訓就聽收音機...

通常我都係番工訓唔著時聽...

最愛每朝番工聽.....在晴朗的一天出發....

有時3位主持講既野真係好攪笑

有幾次我係巴士聽聽下係度笑....攪到幾個人望住....勁監介呀!!!

但係又真係好抵死....

今朝如常咁聽收音機既時候....

聽到大野先生同迪迪仔既幾分鐘既短劇

今日大野先生問迪迪仔...復活節係迎接d咩呀?

迪迪話係食復活蛋;大野先生就話成日排住食你都變左隻蛋啦

我再問多你一次復活節係迎接d咩?

迪迪仔就.......諗諗諗左一陣就答.....迎接復活

大野先生就話你就復活....係迎接死亡呀!個個放完假番黎都好似個彊C 咁..

行屍走肉....踢一踢郁一郁....

迪迪仔就哦左一聲...大野先生:連你都變埋彊C  仔啦

迪迪仔就話我幾時變左架....大野:你而家咪變左囉...踢一踢郁一郁...

以前內容我係憑小量記憶去打架.....如有錯誤/補充,歡迎指教

點解我會打呢篇出黎....係因為我都覺得今日自己好行屍走肉....

我都好似變左隻彊C 妹啦XDD

好辛苦呀!!!可唔可以放假呀.....

留言

張貼留言

熱門文章