Y! BlOg 的引誘

本身識我既人都知道我月尾係超級唔得閒,,莫講可以準時收工,連朋友仔約我食飯都冇可能應承,,,,如果再加上假期前夕或者後...我仲慘.....因為我地要處理番假期後番黎既野啦,又要入Data啦...今期仲要打埋電話問清明個日做唔做到服務....

咁3樣一齊黎....就要分工合作啦,,,,,,我就分左入Data 個個...有睇我琴日篇日記既朋友都知道我琴日有d 唔多妥,,,幸好今朝都冇咩事,,,,但係睇見埋Data 我就頭痛啦......

咁當我做哂每日要做既工作之後就開始坐定定入Data ,,,,,當我入到第二份既時候,,,,我已經.....開去開Web Site ,,,太悶啦實在!!!!不斷咁對住成版數字英文字.....不斷的Check,Cleck......對眼好攰....唯有開下Y!Blog Relx 下啦......呢個行動梗係要偷雞去做啦....而家我都放慢手腳去打,,,,,唔係我真係會訓著

打幾份玩一陣打幾份玩一陣就咁過左我既Data 時間\

岩岩出左電郵我係下下星期5放半Day ,,,,,YO,,,,等左好耐啦,,,等我諗下可唔可叫大肥陪我一齊放假.....一齊去赤柱,,,,見到Cindy 影左d 咁靚既相番黎我都想去呀>w<





留言

  1. ○●↗~~**吳尊Ella超級粉絲**~~○●↗2008年3月28日 清晨5:17

    歡迎你嚟睇我嘅飛輪海終極粉絲:夏蘭荇德 櫻's blog,得閒就嚟睇睇啦,順便回覆呀~好啦,bye bye~ 夏蘭荇德 櫻 字

    回覆刪除
  2. 我通常每晚都花好幾個鐘響Y!blog,周圍遊下blog咁就過左一晚

    回覆刪除
  3. Y!blog又真係幾大引誘既!我返工時間全部都係巡blog同msn咋!所以冇左佢係唔得既!好似少左D野咁

    回覆刪除
  4. 哈哈~~~我成日都係咁架~~~不過星期5唔係公眾假期咩??

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章