又一瘋狂之夜....

琴晚我又出去癲啦~本身其實都未必有得去,因為之前一日我已經病左...

亦有朋友叫我病左就咪鬼出啦...但係一個想蒲既人~都唔理病唔病架啦

最後琴晚我都係如常咁出發去尖東安達既Neway Ceo

因為唔識路既關係,同事仔V 同我一齊去,

途中佢同我講佢同佢既男友仔,分左手....

突然呆一呆...唔係卦,拍左拖7年喎,

雖然佢話佢男友仔識左第二個比佢更好既,

呢樣我會信,但係估唔到感情真係咁兒欺.....

佢仲話叫我同大肥唔好拖咁耐,覺得安穩就好結婚啦

但係我都講左一句,即使結左婚~佢要變心既,都可以離婚,

結左唔代表可以綁左佢一世架嗎...

之後就去左癲啦~~~~

一開始都係唱唱K~食下野,但係呢間真係唔太多野食,

同埋D 環境唔太OK

唔知坐到幾耐,....就開始叫酒啦~~~~YOYOYO

都係玩番我識個2樣,大話"色"同十五二十,

今次佢地話我叻左好多~好多時都WIN左

其實都唔知佢地係唔想我飲咁多,定係佢地呃酒飲唧

玩玩下都有9個人....

原來琴晚都幾多人係黎溝女,

可惜琴晚既Party ,4條女入面,我係唯一冇人追

我唔係真係咁差卦.......算數,

琴晚有個Sales 話要走,最後大家同佢影番d相.....

因為要交房既關係....11:30就要走啦....

咁原先有9個人走走下得番6個人....

又轉場落AT 啦...

不過係飲啤酒好難飲呀.....

飲飲下真係好Wing 個人好呆....

個個都好擔心我有事....又好似上次咁

今次我就醒目啦.....知到位就Stop

仲可以陪佢地玩大話"色"

証明我未醉.....xdd

最後同事V 陪我落MK 搭小巴,

佢同我講佢同Sales S 可能有機會走埋一齊,

第一時間諗唔係卦.....

不過愛情呢家野真係冇得講,.

不過我又諗過我都唔係咁差咋嗎,

又唔見有人黎搵下我.....唉.....

最後既代價就係.....我聲沙哂.....

希望仲有呢D Party 比我癲下啦

留言

  1. 咁又的確.... 唔係咁多男性係專一嘅生物....
    hey~, d 人知你有男友嘛~! 唔嚟煩你囉~! 費是食 lemon 啦~ 好酸加嘛~...... ^_^"

    回覆刪除
  2. 嘩....妳玩得好開心wo.... 飲酒前諗諗呀~~~怕醉咗唔知會發生咩事禁ja...

    回覆刪除
  3. 你都喜歡去玩...真想不到!

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章