Sweet Cake♥ 芒果忌廉蛋糕+ 提子,蜜瓜莎利蛋糕

上回講到我拾床記......拾完床就要去上堂....

去上堂就梗係去整蛋糕啦

今堂師傅文叔有事黎唔到,黎左另1位師傅黎救我地,

呢位師傅姓余既,佢既教學方式同文叔有d唔同~

但係佢生動較為令人受落....所以大家都幾鐘意呢位代課老師

今次整既蛋糕係《芒果忌廉蛋糕+ 提子,蜜瓜莎利蛋糕》

今日6點上44a 小巴....點知因為唔識路既關係,

個架小巴兜左好耐都未去到我想去既目的地

最後去到一個差唔多既地方落車,趕去搵間中心...

最後7點1 先去到個度,

一去到師傅就叫我地幫手磅左d野先,因為d人未到齊

經過上次既嘗試後,同學們已經好快咁磅好哂d野

所以今次整既速度都幾快....

加上今次師傅幫左我地好多....所以整既速度好快之餘

仲可以試食tim.....一句正....




芒果忌廉蛋糕



留言

熱門文章