在Paul & Joe.....敗家

今日由於同我同事Wai 哥仔,食餐Fawell 飯....其實都唔知預唔預埋我...
加上今日我又係番早個個.....

所以今日收工就落左去沙田...Join 我另外兩位同事去Shopping 啦
第一站,同事去左Zaba 度買衫.....但係我睇唔到手....
或者第一,d 款唔太岩我,第二.....d 衫普通一件Tee 都要149.....唔太值...
So..我只陪人睇....冇買...

第二站....植村秀....本身一換天氣已經打算轉Bass....由係論壇,問身邊有化妝既朋友,同事都話Paul & Joe 同植村秀....都唔錯....所以就有興趣試呢2間....
首先行完Zaba 隔離就係 植村秀,同事就試左上手....感覺都可以,都好乾爽....但係未試過
Paul & Joe係唔死心既,所以又落左一田個度試Paul & Joe....試上面...都好貼...好自然...但係我打算買架嗎...所以又想試下直村秀係面度會點....所以我地又走番上去....試直村秀...都唔知係個Ba 手勢唔得呀...定係我唔岩個新Bass....

試完,第一下,我覺得好白....出到去...我覺得好似比野"章"住咁...好辛苦....

所以我都係決定走番去Paul & Joe 度試清楚....一田既Paul & Joe 個Ba 超級好人...佢知我一定會番去咁xdd 好好咁幫我落妝...再試清楚佢地個Bass...雖然都係有d 白...但係起碼好自然....加上唔會覺得好"章"....佢仲幫我地3個化埋妝.....教我地應該點查.....

最後我根係忍唔住....買個Bass 啦....個Ba 雖然冇點Sell 我地,但係我同事又想Join 做會員到最後我都係買多左枝爽膏水.....其實我仲好想買埋佢個碎粉餅同胭脂,....之但係MAC 個盒胭脂我又未用完...最後.....敗住兩樣先啦....同左同事一齊做會員....XDD


遲D 買野又有九折真係好開心......加上呢個Ba 送左好多Sample 比我地....又話下次幫我地化妝....第時買野都係去一田搵Mandy....xdd


仲有敗係Sasa 買左眼線筆....因為姊妹話Queenie 介紹完....差唔多全線Sasa 都斷貨....雖然我d 眼線Gel 有排都未用完.....不過唔買都係好似對自己唔住咁xdd


我終於明白點解女人咁易賺............因為...我咁就燒左我....6XX啦-口-

留言

熱門文章