可以抗氧化既精華?之唔係就係ACAI有機巴西莓加石榴精華囉=]

"刻次"~"刻次".....呢排就係日日就不斷打"刻次",由傷風變發燒再黎感冒,呢排病左又唔係好嚴重但係又唔斷尾啵...
始終我係做倉既,又大塵又有中央冷氣...一個人病就可能帶動好多同事1齊病...
我就係比人傳染完又傳染番人xdd不過香港人就係因為少運動缺乏維他命C,所以一到呢d 天氣就係醫生最愛既日子,,,

不過近來係Facebook 屈臣寺專頁不斷睇到佢地送ACAI有機巴西莓加石榴精華,我個陣真係係度諗,咁樣送法其實係咪唔得架,先咁樣比人試咋,點知今次連自己都有份食呢隻ACAI有機巴西莓加石榴精華 啵,老老實實啦,中左個刻真係有D 心頭心細架,大佬...食落肚架啵...有咩事點算呀,仲要佢之前咁送比人啵...

不過當我拎左個產品之後,仲上網seach 左d 資料,發覺佢又唔係真係我想像中咁差,同埋呢一排真係出左好多好多莓類做主打既健康產品,好似白x仕活xx莓飲等等....不過個樣樣產品都話可以做咩美白又話可以減肥...究竟又係唔係真係架呢?等我親手體驗講你知!!!


今次既產品既然係

ACAI有機巴西莓加石榴精華 ,咁主要成份一定有巴西莓同石榴啦,車....呢兩樣野根本係街市都買到~我洗鬼比三百蚊出黎買你呢樽野先,原來呢個巴西梅係亞馬遜平原的居民最愛既食品之一,點解佢地會咁愛呢?原來佢地係會用來促進健康,治療疾病。係代科學仲證明了巴西莓擁有顯著的治療功效。現今巴西莓以其非凡的抗氧化物含量以及無與倫比的營養含量,巴西莓被譽為世界頂級食物之一。

既然係
亞馬遜平原的居民最愛既食品之一,好似又幾吸引wor...另外製造地方係U.S.A. 既,所以都可以好安心使用,
而家香港人個個買任何產品都話要睇下個個產品成份~我都唔例外,最驚喜既原來呢隻產品係素食產品黎架,
另外巴西莓有5大好處,首先係:
高濃度抗氧化成份,高含量的有益脂肪酸,高量的食用纖維素,豐富的胺基酸同埋含有維生素E、A、D、C、B1、B2、B3等等...



講左咁多廢話都係時候介紹一下呢樽野啦~第一時間梗係要睇下最佳食限期啦



樽底印有有限日期為2014/01/31
仲有個Batch No ,衰d 講句,有咩野都可以知係咪自己個樽既批次啦xdd



另外有錫紙包裝,安全亦不怕比人開左個樽加d 咩野落去....



最重要係素食膠囊,岩哂我呢d 又懶又怕苦既人....

 咁其實呢樽野真係有咩好呀??

巴西莓一直被譽為世界上5大「超級食品」之一,比藍莓蘊含更多抗氧化植物營養素,比紅酒提供更多花青素,抗氧力比銀杏強5倍,並含有氨基酸、蛋白質、必需脂肪酸、豐富維他命A及B。 例如:

1.     
促進新陳代謝



2.     
抑制過度食慾功能



3.     
有助修身減肥



4.     
淡化斑點





5.     
提升能量 改善睡眠質素



而石榴的維他命C、葉酸及抗氧化因子,兩粒Life Nutrition有機巴西莓加石榴精華已能讓你精神飽滿,時刻煥發青春活力,



1.     
整腸。減緩便秘



2.     
改善缺鐵性貧血的問題,強化免疫功能



3.     
預防骨質疏鬆



4.     
減輕眼睛疲勞、預防白內障



5.     
預防老化,抗氧化,減低癌症轉移

結論: 我試左大約15日左右,因為之前有段時間唔舒服,媽咪叫我唔好亂食其他藥撞埋一齊,所以我真係未食得哂既,拿...今次真係老老實實有d 野真係有改善但係有d 野就未見成效啦,好似佢話會減到肥咁啦,咁本身我而家都有做開gym 就真係唔覺得真係廋左...佢話會
抑制過度食慾功能,老實啦xdd 我呢排比之前仲食得多野左xdd 冇計...12月真係太多聖誕飯局
不過我已經食少左好多野,我反而唔覺影響左我去食野既問題。另外淡化斑點問題xdd 講真我呢排又用緊某大牌子既精華美白去斑,加上幸好既我本身冇任何斑出現,呢個都係我睇唔到既效果....


wa...你都講左咁多唔好既野,其實係咪根本唔得架,咁你打咁多段野有鬼用咩,哂我時間睇你打野,拿拿拿....人都未必完美,每件產品可能岩每個唔同體質既人,對於我黎,食左呢隻產品最得著就係真係訓得超好,即使夜訓左幾晚,每日起身都會累,但係唔會咁易懶床xdd 另外最開心係佢真係可以幫我清硬d 腸內毒素,我真係唔係日日都有廁所既人....好既就2日1次,累呀壓力大個陣就真係3-4日先有1次,而家起碼都真係2日去到一次,仲要唔係瀉個種tim...或者佢指減肥方式就可能就係幫助排便啦,另外媽媽就話皮膚好似好左,氣色靚左...我真係要申服利益先,我都有講我而家用某大牌子既美白精華,皮膚靚左同氣色好左,有可能係2種產品相符相成而做到既xdd 

最後比一個小對比你睇下..

首先係第一日食



毛孔粗大問題都幾大...所以覺得我皮膚好既sis 們,你地比我呃到啦xdd



十多日後加上查了美白精華關係,皮膚毛孔上的確是有所改善...

不過最後都要提提大家,雖然呢隻產品真係有助睡眠,但係我地女仔會真係早d 訓對身體好,我已經病又病啦,大家唔好係呢d 天氣咁夜訓啦...傷身又傷神^^
溫馨提示: 我都係每晚訓教前先食2粒~第2朝起身真係冇咁累...唔係代表你可以夜訓呀XD











留言

熱門文章