又平又抵買既美肌之誌極潤護手系列>w<

當秋天初起,皮膚已經乾燥...當踏入12月,乾燥問題已經愈黎愈嚴重.手手腳腳就真係乾到變成阿婆手一樣,早前都試用過某牌子既Hand Cream 同Body Lotion,雖則我覺得好好用,之但係又邊個人唔想搵1隻又好用又平既Hand Cream呀, 美肌之誌牌子大家都唔會陌生,我都用過唔少佢地牌子既Mask不過....Hand Cream 啵....唔知佢地既Hand Cream 會唔會同佢地既Mask 一樣咁好用呢?



今次美肌之誌推出既極潤護手系列分別有4隻款既,包括係"杏仁(嫩),橄欖(彈),玫瑰(白),牛油果(潤),既然佢講得有""
等我睇下究竟又幾""又有先~~



美肌之誌極潤護手系列佢地盒仔細細放係化妝袋都唔覺得阻定.....



先睇下以杏仁油作主成份既嫩滑Hand Cream先~



主要成份: 甜杏仁油,蜂蜜,牛奶蛋白
同埋總代理係台灣台北市既~



每次我買產品前都一定會睇下個有效日期:p 今次呢隻Hand Cream 係2014年11月22日



一個好貼心既既小隔位.....唔會一開波就會攪到成手/袋都係...



打開之後佢就會有一點點既黑色粒子咁,不過唔係有問題架啵....我估應該係杏仁油既成份之一黎既,同埋可能因為杏仁油問題,佢係比起橄欖較油一點



睇唔睇得出有分別呢?知唔知左定右邊個係查左邊個係未查呢??
答案就係左面未"令"面既呢就係未查既..,而有d 令面同光澤呢..就係查左架啦~



另外又睇下橄欖又有幾先??



橄欖成份既Hand Cream 係無黑色的粒子既.....但係比起杏仁黎講佢係比較清爽一點,



或者我同一時間試哂兩隻款....橄欖試左上手後好似比較更令面,但係唔會"線"手...

不如將產品查係一個大家都會忽略既地方,睇下佢既產品又點樣呢?
就係我地既腳爭位,老實講我真係好少理佢,但係而家又成日跑步又行呀,真係令佢厚到甩皮咁濟....仲要咁乾燥既天氣



有冇d 比我嚇親既感覺xdd 有陣時真係唔好單單睇住對手真係要顧埋對腳呀...



唔知你對美肌之誌推出既極潤護手系列有冇興趣呢?既然我講得佢又平又抵用既,回之然價錢真係好吸引,佢而家推廣價都係$29.9 兩盒呀,你冇睇錯真係兩盒呀,係萬寧已經有得買,雖然我今次用既呢兩隻產品都冇特別香既味道,同埋洗完手都會好滑,真係要補查多一次呀,之但係平均$15左右就可以買到盒HAND Cream 又真係一試無坊o者:p 係唔係?
我已經有一盒"彈"比人搶左....而你又唔會即刻去搶購呢??

如果想了解更多佢地既資訊,可以去佢地既FB 專頁了解更多,佢地而家仲有D 小遊戲玩緊,快D 去參加啦
http://www.facebook.com/beautymate?filter=1


希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見,
不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹



















留言

熱門文章