狂歡後又想廋身又唔想餓住個肚?我有♥纖吃纖盈麵♥

這個12月的確過左好充實,我足足係12月食番哂之前咁冇食過既野,,,,簡直係前功盡癈
我足足係12月食左3餐打邊2餐Pizza,1餐壽司....仲有無數咁多餐飯局!!!
所以我過左聖誕之後,我而家係以麥皮代餐,一黎可以清清湯胃,二黎真係要用黎減肥...

之但係,食開麥皮餐既朋友都知日日食麥皮有幾Dry 架啦唔係為左廋身我真係唔會想咁食....
不過近來收到個試食,佢就係..."肌之子♥纖吃纖盈",而家係SaSa 見過,但係又唔知好唔好食wor...今次真係岩哂:p
可以拎黎急救我地既減肥大計啦xdd



今次我有得試下既

肌之子♥纖吃纖盈 ,就係"綜合海鮮"同埋"香茹雞汁" 佢地分別既Kcal 都係34/49Kcal 咋....
老實講~平時放假係屋企,我多數都係食刀削麵或者米粉.....真係唔敢再食公仔
麵啦,一黎又肥啦,又黎老實講有幾多防腐劑呢?
不過今個假期,我食左
綜合海鮮味^^



成份:
蒟蒻麵,綠藻,海

記得之前Sammi 都話佢都係食
蒟蒻麵Keep 住佢個靚靚身材,我都想有呀,加上佢總脂肪都係0.03克又可以飽肚又唔怕肥啵....
加上
天然綠藻及海藻係可以幫助腸部蠕動,又可以排毒,又可以廋身,真係一舉幾得呢...

但係呢包野又難唔難食架?又要點煮呢?唔好咁苦惱啦,等我社大家講解下





一包纖盈麵入面包括1包蒟蒻麵同埋味粉一包....

咁首先你你可以煮沸左d 水先既,水量同煮公仔麵一樣既^^


溫馨提示: 煮麵之前記得倒左蒟蒻麵入面d 水啦,,,,,,,,,




當水滾既時候可以落蒟蒻麵啦,其實唔洗煮咁濟,你拖一拖佢就得架,因為本身蒟蒻麵已經熟架啦



我都係落水都冇1分鐘就拎起啦,係水入面既情況就係咁架啦



完成!加埋水就可以食得啦,當然你可以加d 菜啦xdd




蒟蒻麵既咬口真係幾好食,之但係我覺得粉量真係比較少d 啦,如果我平時做完運動番屋企煮個呢個面食就夠啦,不過如果真係當午餐我覺得未必可行啦
不過如果25蚊買1餐又可以唔肥又好食既麵食~唔知你又有冇興趣?如果你都想試下既話,只要你去Sasa 就可以搵到佢地啦,除左呢2隻味之外仲有2隻,梗有一隻岩你心水既^^







留言

熱門文章