ღ那些年。我遇見了曼秀雷敦......鎮痛貼ღ

想問下大家,你有冇周身骨痛問題?有冇肌肉酸痛問題?有冇試過抽筋?有冇成日會北上/留港按摩?
我差不多我提出既問題我樣樣都有試過..點解天使人仔細細(其實都唔細啦)周身骨痛架...我d 同事成日咁講我..
其實啦,我相信有陣時我地坐姿/企姿都會影響到自己.....而我就有以下既原因令致我周身舊患....

記得我小學時,那個胖胖的我某天上體育課...上的是我最怕的跨欄....或者就是我太怕了,一到我的時候就失平均,咁就拗柴囉....以此之後我真的怕了這個運動,同時我亦因為呢一次拗傷了,形成了我舊患..後來外出工作了,某份工作常需要跪係度搵文件,派東西etc....令致菠蘿蓋嚴重地勞損,加上做緊文員既我,日頭番工已經對住部電腦打文件...加上我們做Blogger 的,收工或有空的時候也會對住電腦打打打打....真的會
周身骨痛 ,周身傷呢=口=...

後來有一日,我的腳突然痛到連行路也有問題,我的朋友給了我一塊
鎮痛貼 ,它說能舒緩一下我的腳痛問題,那次我是第一次使用
鎮痛貼 ..而朋友就叫我貼住黎訓教既,第二日腳痛問題真係改善左,起碼唔洗就住就住,痴多2-3日就真的唔痛啦,朋友就說我是肌肉勞損嗎...鎮痛貼內的藥性能改善疲累既肌肉,所以之前我痛都係因為我d 肌肉勞損了,而個1次都係第一次使用
曼秀雷敦 既
鎮痛貼 ...

然而近來天氣弄得我也有點不舒服,弄得我又骨痛又發燒,,,,加上工作壓力愈黎愈大,肌肉痛得瓜瓜叫呢...幸好我有試下曼秀雷敦DEEP COLD鎮痛貼好像是新版的呢,因為我上次用個陣佢好似唔係咁既樣xdd



係我骨火重又攰既時候,
曼秀雷敦DEEP COLD鎮痛貼 簡直是我最佳的良藥呀,想知佢有幾正...等我為你作出介紹啦^^



- 含止痛藥用成分Glycol Salicylate
- 柔軟仲好有彈性,最好就係...易撕易貼 
- 唔會令痴淋淋,又唔會有好大味~
- 最緊要唔會刺激皮膚,容易皮膚敏感既朋友都岩用架

使用方式: 好簡單,最好就係你沖完涼個陣,將你感覺痛既範圍,修剪好個位置,貼上去就得啦!!!

究竟佢點樣柔軟仲好有彈性,又易撕易貼???等我為大家介紹一下,盒入面有咩D 先???



咁實在呢1盒
曼秀雷敦DEEP COLD鎮痛貼 入面約左5塊左右既冰涼貼,另外亦有輔助貼也約有5張左右
什麼是輔助貼呢?其實有陣時可能你會係小腿痛的話,當你痴住訓教/行路的時候,有機會因為地深吸力問題令致藥貼跌下,所以輔助貼原意都係"崩"帶既道理一樣
幫你晾左個位唔會容易移位同跌貼既問題,,,



睇下裝鎮痛貼既袋先~佢係以為保鮮袋形式,有拉鏈可以不令鎮痛貼散發藥性,貼心的設計~~抵讚



其實鎮痛貼係有A5 Size 的大細,是我剪左先記得影相xdd 所以實際大細係2塊相中的大小的
看不看到面頭是"令"面的,其實它是一張透明膠紙,你"meet" 走佢就可以貼係你認為痛的地方啦

由我親身示範啦,因為我真係有d 痛...xdd
我地做得OL 既,長期不斷成日"揼"底頭去做,寫字好打字好,加上我地又係Blogger 們,長期不斷對住部電腦打打打,
最容易勞損的地方就是....頸部啦



即使之前我未用鎮痛貼,我自己都會用熱毛巾舒緩條自己條頸....累到想死既時候,真係貼一貼舒服好多
 不過貼左鎮痛貼之後,好似呢,慢慢抽緊你d 痛出黎一樣,由貼完之後好似鬆一鬆咁架...
假如你訓教黎痴既話就可以拎定輔助貼幫忙既,咁就唔怕甩啦



另外我既膊頭位對落dd 位置,係經常"怨"痛.....記得有次痛到真係想喊...
而家做番運動,好多時熱身個陣都未必可以完完整整咁打圈....
反而要按住膊頭先可以打到圈....
記得有次睇推拿師,佢話阿妹~~你人隻細細攪乜攪到咁傷架....其實我都唔想攪到咁架xd

香港人既都市病就係不斷地工作,沒有做運動,所以令致肌肉不斷勞損....所以點解咁多人北上要按摩就係咁既原因啦
不過而家有
曼秀雷敦DEEP COLD鎮痛貼 就可以即時舒緩番你既痛楚,由其好似我咁痛得好緊要個陣,簡直係最佳良藥啦
唔知我有冇燒著你呢?等我話你知啦...萬寧而家賣緊20塊/$79..
我都比左爸爸試左,因為佢都周身骨痛...貼左一晚,佢貼左係背隻,佢都以為係冰涼...但係佢都話涼左1陣就好舒服啦,最重要係可以幫佢減輕左痛楚就係做囡最想既野
我都打算再買比我爸爸佢用,因為佢番工有陣比塒更易更辛苦~~~

同場加影,曼秀雷敦BB Cream 同佛手柑味潤唇膏~~~




先來看一看水份潤唇膏....外型跟一般的曼秀雷敦產品差不多,而呢枝Lip 呢仲有SPF 15,仲有佛手柑香味



用左雖然就冇即時減淡唇紋咁勁,但係真係幾潤,由其我真係太懶啦...所以放左係床邊就可以日日訓教之前查一查,
而朝早都唔會特別太乾....同埋比較"令"面d xdd


另外BB Cream ....說真的,第一時間係度諗...下,曼秀雷敦出bb cream 得唔得架?會唔會影響皮膚架?會唔會好厚架?好多好多問題



但係我有個同事又話唔係啵....佢表姐試過唔錯啵...攪到我都即刻試上手睇下係咪真係咁正斗先



在試上手的一刻真的在想...好似咁深色既,好似會好厚咁wor...



但係一推開後,沒有厚的感覺,沒有深色,沒有偏白...好似沒有查一樣....
其實我有試上面的,但係我影唔到個對比出黎,因為真係好似冇查一樣,所以我決定唔po 我眉殘look 出黎啦
如!想玩裸妝既朋友們,我諗呢枝bb cream都值得考慮既產品之一,因為佢查上去真係好自然呢...
但係對我而言未必成功。。。。但係我會將佢用左bass 之用啦,而你又會唔會考慮下呢?
















留言

熱門文章