為愛人送上最貼心的聖誕禮物。Oral-B Professional Care 1000

"向上刷 向下刷 不可放任胡亂刷
應防牙縫藏邋遢 早晨臨訓應該刷
你又刷 我又刷 天天記住唔邋遢
保持排牙常健康 早晨臨訓都應刷"


刷牙歌你我一定聽過,版本唔同,但意思一樣啦~~都係叫你早晚一定要刷牙....
但係係唔係早晚刷牙就已經足夠?究竟你刷得夠唔夠乾淨,你既牙刷又岩唔岩你?
牙齒對我地黎講,人生只有二次機會,一次就是小孩的時間要換牙,第二次就是你而家既牙啦
即使你面部保養得幾好,但係你D 牙一笑就而黃色既...真係嚇親你既心儀對象啦...
今次有幸出席Oral B x theZtyle.com 既送舊迎新Event,
教識我點揀一枝牙刷,同點樣刷牙.....下,小魔怪唔係連刷牙都唔識卦?
唔係我唔識刷牙
係原來用錯方法......XDD

想知你又有冇刷錯牙,揀錯牙刷,,,,,就要睇下今次我係Event 學到既資識啦~~

今次我地既Event 地方就係旺角
Fab Cafe,

進入Cafe 後帶上有自己名子既牌子呢^^

係Cafe 入面既木台上面都放左Oralb最新個枝Oral-B Professional Care 1000

同埋我地將會玩既對比小遊戲既道具~


影左1陣相,活動就準備開始啦~~由靚女MC 講一些歡迎詞等等...

好快就請左香港註冊牙醫護理員Eunice向大家分享護齒及刷牙心得...



Eunice既講解下,首先由左一往下落,首要講解下我地既牙齒既結構啦,原來一隻牙齒係分開4面架,首要內側面/外側面,
咀嚼面同埋牙齒鄰面,另外一副靚既牙,可以保持儀容美觀,幫助發音,咀嚼食物同埋為恆齒預留位置生長。

另外你又知唔知點樣揀1枝好既牙刷呀?盡可能都要揀細頭,揀1個大約$1大細既刷頭就係岩成年人使用既,點解要咁揀呢?
因為你要揀一枝可以令你係口腔內靈活轉動,可以刷到每1個牙面

咁毛質呢?老實講,我爸爸都係揀硬毛架,佢覺得要刷到"圾圾聲"先係乾淨,其實啦,已經對你既牙肉好受傷害,所以揀牙刷就要
揀軟毛,咁牙刷既排列同刷柄設計就係隨個人喜好同習慣而選擇啦~^^

另外有d 人話電動牙刷同手動牙刷又有咩分別呀?咪又係牙刷1枝,點解要洗咁多錢去買枝咁貴既電動牙刷呀?
其實呢2枝牙刷都可以有效清潔牙齒既,但係如果你好似我咁好愛飲茶類同Coffee,怕會有茶漬同咖啡漬既話,
咁就電動牙刷較為優勝,因為電動牙刷可以刷到1d 較難接觸既部位

另外當然刷牙力度要適中,因為太大力既話,會令致牙肉收縮
琺瑯質耗損,象牙質外露仲會令到牙齒敏感既問題但係力度太細,就未必徹底清潔牙菌膜啦~
比小小刷牙小秘訣大家啦


最後護牙小貼士,當然除左牙刷之外,使用牙線啦~咁就可以徹底清潔牙齒同牙縫啦~~~
另外我地飲食方面,都要培養番好既飲食習慣,盡量唔好似太多高酸性既野,例如可樂啦...同埋唔好食太硬既野,好似唔好用牙
咬D 蟹腳呀etc...仲要定期檢查番口腔檢查

最後送上護齒小貼士


之後由Oral B代表Manda為大家介紹Oral B Professional Care專業系列電動牙刷


其實好多人都話我日日都刷牙,點解我都會有牙周病,同埋牙齒問題架?原因可能係香港人樣樣都要快,每次刷牙都唔知會唔會有
2Mins,其實2mins 只係可以清除40%口腔牙菌膜

而Manda 為我地講解我地三大口腔清潔錯誤觀念


另外原來牙菌膜既真相真係唔講得少架...想知點解,你就要睇下啦


原來牙菌膜既細菌係比1隻昆虫腳細菌既15倍....好恐怖呢,你又知唔知係邊1隻?



呢個就係小強呀!!!!1隻小強腳既細菌係180,000,但係牙菌膜既總細菌係2,800,800呀~


其實口腔問題既形成,係有4有因素既: 時間,食物,細菌,牙齒
當同時間4個因素都存在時,口腔既問題就會產生啦,透過正確既潔牙,可以減少細菌與食物殘渣停留係咀既時間,就可以減少
口腔既問題的產生

原來呢,每10個香港人就有9個口腔問題,口腔問題普遍都認為潔牙唔乾淨,潔牙唔乾淨,唔係你唔識刷牙,而係你揀錯牙刷
所以先達唔到清潔既效果,同埋點揀牙刷呢?好多好多問題,係在今次既Event 講解左


好啦~講解完提個小休~由Cafe 提供既3款食品


食飽飽就可以玩下大測試啦,今次就係試下手動牙刷同電動牙刷邊個可以清潔得較乾淨同埋邊個比較唔傷害牙肉既

有1個假牙啦,粉筆,同埋肥皂既~~
咁首先我地就用粉筆在假牙上油油油啦...

再由手動牙刷~刷佢啦,但係呢,由於我地個位個燈壞左~所以相真的影得不好啦



左而是電動,右邊是手動的

當然最後結果當然而是電動牙刷是較優勝啦!!!!
最後就要進行送舊迎新活動啦~~我們要在自己的舊牙刷上寫上我要來年冇左牙菌膜啦~~xdd

送走舊牙刷就可以得到Oral b 送出的Oral-B Professional Care 1000 電動牙刷啦~簡直是我提早的聖誕禮物呢

很開心呢...其實仲有3D 牙貼架,3日就可以令牙齒變白:P

最後就要係跟新相識的Blogger 們影影相吧~

有Grace,Bubeee及2位朋友們,高興認識你們啦~
另外也跟TZ 既MC及PR們拍拍照,感謝你們給我1個聖誕大禮呢~~~



最後也要介紹一下我這份特別聖誕禮物啦~
Oral-B Professional Care 1000是我第一枝電動牙刷,真是夠雞手累鴨腳呢~我第一次叉左7個鐘左右,

其實啦,紅色燈呢個位係當你太大力刷牙個陣就會通知你架啦


另外牙刷頭較細,轉動速度就較快,可以清除一點難清潔的位置


另外牙刷毛也是軟身的...完全適合成年人需耍的牙刷嗎^^

感謝你收看我呢個長長的Blog 呢....係時間我要休息囉....希望你也喜歡上Oral b
為你的愛人/家人送上一份貼心的禮物吧:p















   







留言

熱門文章