我愛SHISEIDO。更愛SHISEIDO WHITE LUCENT美透白百人體驗之約 =)

今年既10/12 係天文台話入冬以來最凍既一日,但係我呢一日即使好凍但係我去1個地方,簡直係暖入心頭呀,
點解呢?因為我去左TZ x SHISEIDO 攪既百人體驗Event 呀,成一百個人既Event 啵...我真係第一次呀!!所以我好興奮呢...本身我係冇份去架,
但係都要多謝TZ 比左一次機會我去見識/體會SHISEIDO 美白產品既威力,
不過個日呢...我就真係甩左"碌"啦,唔知醒起身番工啦,唔記得拎化妝品啦,又唔記得拎相機啦,最慘就係連對鞋都爛左...好爛唔爛,收工個陣先黎完一隻又一隻....
攪到成個癲婆一樣,好彩冇嚇親一齊去既Sophia xdd


好彩咁多麻煩野都唔令Sophia 等我太耐...今次我地去既地方係北角AIA Tower 既HKU SPACE 呢,我地去到既時候大約3:15左右啦,當我地放底袋去過廁所之後,就見到好多SIS陸陸續續都黎左啦,我地都唔執輸係活動開始既時候影下相先啦,今次Event 有好多好多既SHISEIDO既BA 同埋好多攝影師,突然覺得自己係明星呀XDD(妄想Ing)其實啦,我真心的好想請教SHISEIDO 既BA 點樣整個頭咁靚,好實,唔會散開架啵...每次去親專櫃都好想問XDD 真係唔好諗埋咁多不切實際既野,梗係要留意下今次既主角先得啦~

今次Event 既主角就係2012年先推出既美白精華呀,我根係要為大家率先睇下佢地最新既2012 年美白產品啦,除左主角外,仲有佢地既美白系列同粉底





仲用左少少附助產品話比我地知, WHITE LUCENT 美透白系列同其他美白產品有咩分別可以吸走色斑啦

仲有BA 示範點樣將洗面起成泡泡啦....估唔到可以起到咁多泡泡架....



好啦,影左一陣相又係時候準備上堂啦~今次請左個靚女Ruby黎做MC ,今次主要介紹 shisedio 全新推出的 WHITE LUCENT Intensive Spot Targeting
Serum+,蘊含美白史上最多被認可的高效美白成份,如多效修護維他命C(Multi-Target Vitamin
C)及獨家成份4MSK,10天就擊退黑色素,真係要聽真D,試真D 啦,係咪可以10日就見到效果啦~~~



Shiseido 出名美白好,究竟佢地有咩技術可以令到佢既美白產品可以做足一百年都仲咁受歡迎呢?
"革新美白科技" 4重美白技術,開啟終極擊斑體驗



究竟你對白既定義係點呢?係唔係成個白到毫無血色就係叫好呢?係中國人黎講,一白就可以遮三醜,但係日本人心目中白肌係能蓋滿臉既遮暇
然而佢地追求既美白只係唔係單單白咁簡單,原來佢地都唔想有色斑,而係有白裡透紅既皮膚.......




原來而家市面上美容療程最令女仕們最關註既第一位,竟然係色斑問題,第二同第三位就係黑眼圈同暗啞......
估唔到色斑真係會令好多女仕受影響呢....仲要最常見的療程就係去斑激光療程呀!!!!!你又係唔係其中一位呢?




究竟美白同去斑又有咩共同地方?咁真係要由Shiseido 教話我地知啦,佢地已經由1897年推出第一枝活膚水啦,簡直係美白既權威呢



而2012年最新推出既產品就有以下幾款..仲教過埋你朝早用咩產品,夜晚用咩產品?有個咁既圖...簡直係一清二楚!!!



唔講唔知呀,原來呢...皮膚科醫生話查防哂,要查到個面白到小"醜"咁白先可以做到防哂效果呀,老實啦~比你都唔會咁做啦~係唔係?
所以當我地表面既靚面係1個特別既相機面前簡直係表露無為啦....



你又知唔知用左WHITE LUCENT Intensive Spot Targeting
Serum+ 可以點樣擊退黑斑?
等我帶大家睇下啦:P



當用左十日之後,就可以開始淡化到色斑問題....持續咁用,就真係可以改善到個皮膚,變得又得裡透紅既美白效果啦



之後美容顧問就教我地點樣使用呢一套美白產品,同埋點按摩塊臉可以令皮膚梗加吸收,所以有請我地既Beauty Blogger Annie作為今次既Model





後來更有SHISEIDO 化妝師幫Annie 化了1個淡而精神既日系妝容,不過我掛住睇,又唔記得影相啦xdd

既然示範完就梗係要親身試下產品啦,我地真係試足哂由清潔Set,仲有2012年先推出既SHISEIDO 美白精華~



睇唔睇得好有分明先???由其Sophia 隻美手.....簡直即時"叮"1 聲xdd

嘻嘻~~既然試用完啦,唔係咁就走呀嗎....咪住xdd唔好咁快執袋走住,Shiseido 已經準備左3個小遊戲比我地呢^^
第1個小遊戲就係搶答啦....
第2個小遊戲就係你有冇運拎到白色貼紙啦,我勁白痴,搵極都搵唔到個張野XDD 麻煩Sophia 幫我搵tim 呀,可惜我都冇咁既運呢..

第3個小遊戲就係我地咁多Blogger 最緊張既小遊戲....Bingo,,,真係好緊張呢 ,大家不斷叫自己想中獎的字體:p
可惜我同Sophia 都係每行差1個字xdd 可惜沒有運呢xdd

雖然沒有那些Lucky 拎到禮物包,但係我地有得優先試用2012 年先推出既
WHITE LUCENT Intensive Spot Targeting
Serum+,,真係咩都抵番哂啦~^^

由於我地都見到好多SIS 排住隊拎我地早來的聖誕禮物,所以我地都走左去同美容顧問傾傾計影影相,得到好多1路唔明既問題,
佢同我地講,有陣時有SIS 會話查左某產品會起粒粒就唔敢再查...反而佢話佢唔會喎,又點解呢?
因為假設A 產品查左上去生暗倉,但係平時你唔會既,只係因為你既皮膚唔適應,給你1個提示架o者~當你再查既時候,其實暗倉都好快會謝,仲唔會有痕tim
不過呢~唔係樣樣產品真係查左,生野就唔會有問題既,有時都可能因為其他因
素既,
好似佢都有講,佢本身係敏感性皮膚既,本身佢都有用開B牌子既Body Lotton ,不過佢轉左Packing ,當然你唔會留意佢有冇加野/減野架嗎...所以佢用左一段時間,突然起左紅彥呀,睇醫生時就講1定關呢枝野事,但係其實主因架....所以如果sis 你真係好易敏感既,不坊哂2星期時間,係耳背位.手脾內側同1位置查2星期,如果冇痕冇紅,你就可以安心使用啦^^

最後真心感謝TZ 給我後備機會,原本冇份的我,也有機會試用真係開心到爆呀...希望黎緊仲有再下1次Event 啦>w<








留言

熱門文章