聖誕大急救:我要V 面我有Bio-essence 青春緊膚霜

首先想問下大家,當你第一次見一個人既時候,你會留意個個人既邊一個部份?佢既面部?佢既衣著?定係其他部位???

老實說的,我第一下留意其他人既面部,未知你們又係唔係呢?

朋友都說小魔怪個臉都叫尖呀,其實啦,真係面尖尖呃到人其實我一笑既時候,塊臉就變左包包面啦,加上啦,我又有雙下巴,影相下下都要側側地面,原來人體內的膠原蛋白會隨著年紀增長而流失,加上日常飲食會攝取過多鹽份和脂肪,肌膚日漸失去彈弓支撐,變得鬆弛欠彈性。Bio-essence 青春緊膚霜,只需塗抹配以簡單按摩,瞬間提升效果立見。最新配方添加ATP 成分,針對為肌膚細胞補給能量,促進體內細保新陳代謝,收緊鬆弛肌膚,10 分鐘立即擊退包包面、雙下巴、黯淡細紋等歲月問題,重拾動人V Face! 


聽聞 特別針對亞洲女性研製只需塗抹配以簡單按摩,瞬間提升效果立見。最新配方添加ATP 成分,針對為肌膚細胞補給能量,促進體內細保新陳代謝,收緊鬆弛肌膚,10 分鐘立即擊退包包面、雙下巴、黯淡細紋等歲月問題,重拾動人V Face!

好就等我試下究竟10mns 係唔係真係有得V 先,如果可以有徐若瑄咁V 既面就好啦~~

好啦,就係呢個時間望一望Bio-essence 青春緊膚霜



而樽身底亦有Exp Date去到2013/9/26~~



當一開既時候係有d 錫紙係度,但係佢應該唔係痴實左,不過冇影響到個貨品既



而呢個產品既質地係白色膏庄,查上面後不會太痴淋淋,亦帶點香味



其實咩叫ATP?



三磷酸腺苷(Adenosine Tri-phosphate, ATP)是人體內組織細胞一切生命活動所需能量的直接來源,儲存於細胞中的線粒體中,被譽為細胞內能量的“分子貨幣”,能促使機體各種細胞的修復和再生。皮膚是人體內的最大器官,需要大量的ATP讓皮膚細胞茁壯成長和更新,而蘊含ATP元素的塑造V Face系列 產品,能為肌膚細胞如電流般源源不斷的傳遞和補充能量, 改善肌膚微循環,有效提升肌膚的更新與修護能力,延緩肌膚老化,讓肌膚恢復柔滑光澤,緊緻提升,塑造青春神釆的V Face!

究竟我做唔做到即時廋面呢???就睇下小魔怪既面有幾大啦...



Wa....估唔到我半邊面已經有12cm 啦-口-
唔知我查左之後又會變成點......魔法變變變.....查左上按摩1分鐘~再等10mins.......

結果係廋到1cm 啵.....Well 唔錯既效果啵....



後記: 其實啦,我試左足足5日先可以令到個臉廋到1cm....或者真係每個人既體質都唔同,同埋按摩手法又唔一樣,又或者我份量都唔一樣,
不過呢個產品真係唔錯,真係可以廋面,不過始終每一件產品都有機會令SIS 敏感,大家可以試下敏唔敏感先,另外真係要留意份量啦,我個日去做Facel個陣,幫我做臉既妹妹呢,我話呢排試用緊隻可以收緊臉既,但係我好似唔多得既,佢話我地既按摩手法未必控制到,加上要用陰力,所以我會將上次Event 學到既按摩手法再為自己個臉按摩一下,希望再可以再廋多1d ,唔知可唔可以係聖誕新年變成真真正正既廋面小魔怪見朋友/親友們呢:p

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見,
不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹






留言

熱門文章