十日十日......WHITE LUCENT Intensive Spot Targeting Serum 係咪真係可以減淡色斑?


記得上2個星期,我去左北角參加左[SHISEIDO WHITE LUCENT美透白百人體驗之約],
仲可以優先試用左2012年先推出既WHITE LUCENT Intensive Spot Targeting Serum,
同埋佢地美白系列既試用庄比我地一SET 咁試用,究竟十日試用結果係點?
等我而家慢慢拆解比你睇下...




今次試用既產品,無論包裝好,Size 好真係好夠吸引....當我一拎起的時候...真係好興奮呀>w<
究竟紅色盒入面包含左d 咩呢?精華盒入面又收埋d 咩呢???




我係屋企拎番出黎個陣...成家人走埋黎大家1齊Wa Wa Wa......好靚呀>w< 

今次試用就係.WHITE LUCENT 系列....
我既洗面次序就係用完洗面膏→爽膚水→美白精華→Cream→眼霜




可以睇到我唔係整左好多,但係一加水就好多好多泡泡,
比起我平時用既洗面膏真係多好多泡泡呢....




洗完面之後就查番d toner 


不過個樽口,好難倒d 爽膚水出黎......所以我覺得唔夠用xdd
之後就要查上今次既主角...


乳白既精華,之後佢地話2下就夠...但係對我黎講就未必啦...我就夜晚3下,朝早2下...






最後查埋Cream就攪掂啦。。。。
究竟十日後...我有冇改善皮膚色澤?
其實我暫時就未有任何斑係自己個臉度,但係我本身毛孔好大...




都是怪自己年少時不懂保養嗎,而家我就不斷叮囑我妹妹不要學我之前亂咁試...
加上我在試呢一set 美白系列時,其實我都食緊一款健康食品...
所以我都唔敢講究竟健康產品有冇幫助




十日後,看起來毛孔沒有這麼大了...但係在使用期間真係不斷在生粒粒,但係謝既情況都好快....
後記:

其實啦,我用美白系列的洗面,toner 及cream 我用了頭一天就沒有再使用,
為何啦?係因為我在呢d 天氣一洗面就已經好乾好乾....
查左Toner 仲好乾,查埋精華後,我已經乾到有d 痛的感覺...
所以我忍受唔到自家加點平時自己用開既精華先可以冇咁乾既感覺
,或者啦,我本身混合性偏乾係冬天既天氣真係唔岩用美白系列...
但係值得一讚既,就係今次既主角..
WHITE LUCENT Intensive Spot Targeting Serum ,
佢好快吸收,最重要唔笠,我用番自己既洗面奶加toner 再加美白精華就唔會覺得乾...
係用左第3-5日開始不斷起左d 紅色粒粒,可能我皮膚真係唔適應去用咁好既產品,
不過佢都真係退得好快....


不過老實既,雖然產品或者都做到d 成績,但係對於我黎講...
我真係未必捨得成set 咁買一套美白產品,由其枝精華真係貴...>.< 
雖然上次Event 個老師話你要查到成個小醜咁白先可以做到防哂效果,
但係如果你查都唔查就唔好問人地點解你會有斑啦,
雖然我都好遲先識查防哂xdd 
唔知你對呢套美白系列有冇興趣呢???


希望你也喜歡小妹今次的介紹

**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見,
不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹















留言

熱門文章