【情人節2012】火辣辣曼谷之旅 の Day3 玩轉Termianl 21 (1/F TOKYO )


各位團友們,我們到左日本既主要城市"東京"啦!!!!

東京是日本首都及第一大城市。東京也是日本47個都道縣府之一,其名稱為「都」,而非「縣」。東京都共有23個市區、26個郊市、5個町及8個村,其中包括伊豆島和小笠原諸島(日本主島本州南方的太平洋小島群)。
23區是東京的心臟地帶,佔整個都會地區的1/3,東京的1200多萬人口中,有近800萬聚集於此。
東京 在1868年以前稱為江戶。江戶在16世紀時只有一座小城堡,後來在1603年時,因德川家康將之設為幕府所在地,因而成為日本政治中心。幾十年過後,江戶發展成為當時世界上人口最密集的城市之一。1868年明治維新時期,日本天皇及首都從京都遷移到江戶,並將之改稱為
東京 (取其「東部首都」之意)。1923年的關東大地震及1945年的大空襲,導致東京大部分地區受創。

第一站我們先見到
德川家康將軍! 


招財貓既始祖,都係我愛的Kitty 可愛d o者我扮得似唔似呀?



日本最出名既運動----相撲.



我也來參加一下..

兒童不宜呢



既然來得古代既德川家族就當然唔少得份觀佢地既家啦 


日本很喜歡以青竹來裝飾自己家既後園...因為青竹代表長青嗎



日本人最喜歡作詩,唔知係中國先有定係日本先有架呢?

嘻嘻~~估到有唔對路未呀?????



其實呢個咁有特式既屋就係一個廁所黎架.....係唔係好特別呢?唔好掛住睇女呀!!!
我地再行過一條長長既通道.......



見到一個成日係金田一漫畫見到既鳥局之後.....通過之後唔係見到神社啵...



竟然見到現代既東京呀!!!!團友們....我地去Shopping 啦!!!

先去原宿,惠比壽,新大久保.........(天音:你係黎Shopping 定係黎介紹地點架?)



竟然係池袋....會有婚紗賣.....好靚呀幾時先到我會著上呢套婚紗呢?



當然唔少得日本最先做既Cosplay,女僕啦.....


還有不同形狀既眼鏡......鏡xdd 你會唔會有d 影貼紙相既感覺?


日本之旅又完結啦,我地下一站將會一次過去哂三個地方.....
你唔好行開啦~~~~



















留言

熱門文章