【情人節2012】火辣辣曼谷之旅 の Day3 玩轉Termianl 21 (3/F ISTANBUL)



伊斯坦堡橫跨歐洲和亞洲,可說是西方文化與東方文化的接壤之處。稱為「伊斯坦堡」,勾不起歷史激情;它的舊名是「君士坦丁堡」,那個君士坦丁(Constantine)大帝於第四世紀所創立的拜占庭帝國(Byzantium),其後發展而為拜占庭文化,自有其特殊的吸引力。  

一個橫跨歐亞兩大洲的城市
「伊斯坦堡」 ( ISTANBUL),也曾是『羅馬』、『拜占庭』和『奧斯曼帝國』的首都。歷時兩千多年的歷史,無論歐、亞、中東的風情,這裡也可以找到,堪稱『東西文化橋梁』當之無愧。拿破崙曾說過:『如果世界上沒有國家,那麼地球的中心點,定必是伊斯坦堡。』 


伊斯坦堡對我黎講係一個好神秘既國度,一個好充滿色彩既國家~最令我認識既就係土耳其肚皮舞,

因為佢真係令香港有部份女仕為之著迷,因為佢用黎廋身真係一流架雖然我冇學xd


除左肚皮舞之外,佢地既城堡之外,我覺得佢地同印度一樣,所以物件都好充滿色彩

而大多數既建築物都會以弧形作屋頂窗框設計,佢地既燈罩都好充滿顏色,設計創新大膽





另外我想這些柱像應該是值得我地尊重既,各位唔好學我咁樣玩野啦
不過我都唔知點解我個陣係咁低能既



又到去廁所時間啦,我發現呢個商場真係堅多鏡,仲要唔係細細塊
係超大塊既連身鏡~如果比著係香港........



咪就係會出現我呢d 愛自拍既麻煩人囉塊鏡好鬼靚呀!!!
不過個死人男人囉!!!!企企企企....影左好多相都唔捨得行Q開,仲要望住人地影相WOR...



真心好愛佢地既廁所設計,好有心思~同埋好鬼靚呀!!


有冇發覺D 鏡有D 唔同?同埋D燈光又唔同呀???




講個小秘密你知啦其實係入面,除左6/F 之外.......
每一個樓層都有兩個廁所架,仲要兩個廁所都完完全全唔同樣架~~~
本身我都唔發現呢個小秘密架,不過當我去到其中一個樓層,突然人有三急Wor,
走左入去個廁所,發現同之前去過個個好似唔同咁既...
再決定走番上去咁多個廁所睇...

男友話我:[你而家唔係黎行商場架.你係行廁所...邊有人好似你咁去旅行去睇人地個廁所架!!!!]

不過我覺得4-5/F 個廁所係完全唔值得去搵哂兩個架,去完神秘國度.....
我地下一站就係去.....成日都好大霧既,2012會有奧運會既...........英國!!!
記得唔好行開呀!



留言

  1. 哈, 笑左, 商場又會咁花心思响厠所到既....不過見咁靚既女厠, 感覺真係會舒服d
    [版主回覆03/05/2012 14:13:24]真係個廁所都可以令我stay 成10mins
    好多好多既大鏡xdd 照鏡都照爆xdd

    回覆刪除
  2. 感謝來訪!感謝您的分享!祝您有美好的一周!
    [版主回覆03/05/2012 15:53:26]多謝~你都係呀~^^

    回覆刪除
  3. 很別緻的燈飾﹗
    [版主回覆03/06/2012 09:22:11]對呀~個廁所都好靚架~~

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章