【情人節2012】火辣辣曼谷之旅 の Day3 玩轉Termianl 21 (4-5/F San Francisco)



各位團友,我們即將到達San Francisco(三藩市/舊金山)

三藩市是一集多元文化種族的城市,市內有拉丁美洲,中國內地和其他地方的移民。各自聚居在自己的區分內。而曾有調查顯示,有部分三藩市市民均滿意自己的居住環境,可見這是一兼容性極高的城市。市內不論是造型古雅的電車,帶維多利亞式建築特色的平房,又或是滿街的鮮艷花朵均叫人心情放鬆。 而特色的飲食則能在拉丁美洲移民聚居的教會區或漁人碼頭內找到。  

先帶大家來這一個著名既景點<金門大橋>,這橋很美....但是也是自殺聖地,這座紅橋真的美得令人有點可惜呢! 




我也來幫忙拉緊這座美美的紅橋 啦!!!!唔好睇少我呀!!

拉完條橋想坐係度抖抖~[小朋友...你要"手查"車係樓下wor...]

雖然這橋美得緊要,但係我唔會咁輕易輕生架!!!!所以影張相就算啦~

黎得San Francisco當然要去一去佢地既漁市場啦

係海洋公園唔可以咁近同海獅影張相就係呢度同佢留影一張啦


有好多好多蟹呀~~~辛苦你地啦漁夫們!!!

又做中模時間囉....其實呢對門真係可以玩好多野...但係你睇我=口=完全唔識扮Pose 囉=口=


其實係4-5/F 期間有一部份係好多以中文名做招牌,感覺好似去左唐人街一樣咁呀!



嘻嘻,我贏到你啦兵馬俑!!!!!你輸左啦


來來來.....我地來到4/F 啦...


還有一架特別既電車但係實際係一間餐廳


其實玩左三層樓,我Honey 開始有d 攰啦...又見到我既最愛Swensens雪糕屋 
Honey:[不如去食雪糕囉]
我: [又食...?好肥啵]
honey: [唔緊要啦,食左先算啦]



今次我地唔食雪糕火鍋,我地食呢個...


其實同Honey 都好攰....大家吹吹水發覺呢度好多客,同Big C 完全唔同..
直到等左10MINS....我見仲有未得食啵...好期待呀!


等左15mins...我望住d 經理哥哥同D 人不斷係整緊d 雪糕出黎,但係都未有我地個杯...
仲有杯跌左落地....心諗唔係我地個杯卦.....究竟幾時先有得食呀!!

最後足足等左20mins,我個杯雪糕終於到左啦.....

最後Honey 個杯,足足等左半粒鐘先有得食,如果你真係想hea 下坐下,呢間真係岩你坐
但係你真係好想快快食完再行街既話,麻煩你去番BIG C 個間食啦...


最後當然唔少得佢地既特式廁所啦~~不過我覺得呢兩個樓層既唔吸引同埋係完全差唔多,所以今次只係影一個算啦


Crab House (蟹屋?)


既然
San Francisco係以海為家,當然以船作裝飾啦


同場加影:
其實我食完雪糕之後開始個人發冷係Facebook PO 相著左件褸,比朋友問你玩野呀,去曼谷你著褸

這間精品店好可愛的,內賣的精品公仔多數也是迪士尼系列真的很喜歡這個Hug me
所以今次也想加入她他們,做一次第三者吧


沒有我最愛的Kitty 仔,就抱抱也喜歡的史迪仔

最後竟然看到這個Angel Rabbit可愛嗎,對於Angel 的東西,我真的很敏感唷


最後我地覺得呢兩層唔太值得再行,所以就再去3/F 既ISTANBUL
我覺得這個樓層都好多顏色,一個個你估唔到既畫面走左出黎...
記得唔好行開,我地又飛啦團友們!


























留言

熱門文章