【情人節2012】火辣辣曼谷之旅 の Day3 玩轉Termianl 21 (6/F Hollwood)



Day 3 行程: 酒店早餐→ Siam Center Siam DiscoveredLOFT 富士日本料理
 Siam Square Termianl 21 Swensens雪糕屋Mae Varee →番酒店宵夜→TIK Spa  
離開左Siam Square之後就去搭BTS 去Asoke站啦,其實呢個站我地第一日都經過,
但係冇點發生到有呢個商場,或者真係實在太攰啦.....而家我要變身做一位小導遊


各位團友們,我地準備去環遊世界囉,你地準備好未呀?
首先我們要準備一本Passport !!




準備好未?我地準備出發啦....


準備入閘啦,請將液體庄產品放於透明膠袋內,利器係唔可以Hand Carry 架,仲要檢查架


今次我地揀左電子Check In 登記呀


準備出發啦,我地既第一站飛去Hollwood (Level 6)

係唔係好期待呀!!!?你又去過
Hollwood未呢?我今次都係第一次去架咋!!!今次我地一齊體驗做明星既感覺啦
Wa!!!!好興奮呀~我地終於黎左

Hollwood


[等左你好耐啦!!!]導演,Camman,收音師等緊你黎拍戲啦!!!!
經理人:[化妝師髮形師攪掂未???埋位埋位啦...]


今次我地拍戲有幾位唔同既主角呀,有冇興趣知道佢地係邊個呀?
佢地包括係胡迪先生!


仲有巴斯光年先生!


仲有我既最愛"大黃蜂"先


(團友們我而家帶你入廁所啦!!天音:廁所有咩野睇呀?你跟住睇就知架啦)
經理人: 大明星,你班Fans 等緊你呀!!!!因住d閃燈閃親你隻眼呀


仲有一陣有記者朋友們想同你開番個記者招待會呀!
(經理人: 化妝師髮形師睇下佢洗唔洗補補妝,整番好個頭啦)


好啦,我地既明星夢發完啦你又鐘唔鐘意呢個旅程呢?

Termianl 21 既 
Hollwood樓層其實就係最高個層既6/F ,呢一層主打係有戲院同埋專賣電子產品架
既然叫得
Hollwood 當然佢地個擺設都係以
Hollwood 做主打啦...
好似女廁門口用左星星做主角廁所門口仲有個講"Action" 個個開拍個個卡板
最抵讚既係佢地既廁所竟然有得洗Pet Pet 既自動廁所唷
每一層既女廁都係咁架..超正,...不過我冇試過下



當然唔少得仲有星光大道既手印板啦,今次唔止手印,仲有腳印tim 呀!!!


好啦,我地既旅程將會飛往下一站.....San Francisco 
記得帶好行李同埋我地既
Passport
我地準備又再起飛啦.......記得唔好走開呀團友們!





 


 

留言

  1. dada Di ♪ 大大.D2012年3月2日 晚上10:08

    such a nice trip
    [版主回覆03/03/2012 15:20:14]來來來~~黎緊仲有好多國家帶你去呀xd

    回覆刪除
  2. i like BKK too ~ ^^
    envy u ~
    [版主回覆03/04/2012 15:47:02]多謝你既來臨呀:P

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章