只需$218 就可以試做一個意想不到咁舒服既Faciel @ NATURE


睇我呢篇文之前,我今次有問題想問大家XDD 但係冇獎架啵
你番工好攰個陣,你會想做D 咩?

你覺得D 淋巴好似塞塞地,你地會想做D 咩!?

你覺得自己皮膚暗淡無光,又勁多雜毛個陣,你會想做D 咩?

我自家既答案就係做按摩,去做SPA/通淋巴,同做Faciel ~~~~你會唔會同我想法一樣?
如果係既話,你有冇諗過可以一次做係一個Faciel 入面做齊我講既野?
有懷疑?覺得冇可能有機會?不如睇下我今次既試做啦...xdd

 NATURE'S 你認唔認識佢?或者你有睇我既蔬果水文既,或者對呢間店鋪有小小了解;
其實
NATURE'S SlimBeauty源自意大利護膚品牌

NATURE'S  ,始創於2001 意大利~一直提供天然,高效的植物性既護膚品

而今次我試做既Faciel 係土耳其冷熱石+黑加侖子特強補濕護理!

而最終試做地方就係鑽石山荷里活廣場三樓既
NATURE'S 分店


一坐底就有美容顧問Hazel 接待我,給我1杯熱茶好貼心既照顧呀


跟住Hazel 就簡單地介紹一下今次所做既Faciel 啦,大概會做幾耐左右etc....
好快就帶我入去房間準備換衫啦~~先帶大家參觀今次這個房間囉
雖然房間不是很大,但係也有一個小小的櫃子可放私人物件於櫃中及有衣架可給各位SIS 掛起衣服
(給天使認為NATURE'S比起其他小型美容院較好既地方,就是有一個很好既私隱)


一入房後就會見到一張床,除左毛巾之外~仲有"紙Bar Bar "


想知紙Barbar 係點樣呢?由我為大家拆解啦~作用係為做熱石個陣方便碌背部既
另外有個櫃仔放自家東西另外連Con 盒也有呢~~真夠甜心,
仲可以自己鎖番個櫃之後Keep 番鎖匙


OH ~Come Baby,我地開始做熱石先啦.....


土耳其冷熱石能量按摩約做十五至二十五分鐘
(由於我今日做個陣,Hazel 跟幫我做的那位小妹妹
也說公司暫不安排任何攝影,那就先看我的文字介紹吧)


今次幫我碌既熱石其實唔係普通石春黎架,
佢係土耳其天然火山岩熱石,所以好快吸到熱
而點解要做呢d 熱石呢?原因就係可以進血液循環及新陳代謝,
舒緩疲勞加上獨特按摩手法更能疏通毛孔,帶走身體毒素。

而幫我做呢個可以排毒既就係Kate ,她先詢問我想做前肩還是是後肩,
也跟我推介多數OL 也會選做後肩,
因為我需要經常打字會令後肩特別酸軟

所以今次我也選擇了後肩部份,首先Kate 就先把香薰油慢慢的推勻我背部範圍,
加以按摩一次就開始用熱石在我背部碌碌了
當Kate 準備把熱石在我背部碌既時候,她
會先通知我一聲,起碼都有心理準備先啦!!
而熱石在碌的時候,先把熱石慢慢的碌在背部由頸到腰的位置,
再慢慢於轉動往手"夾"位再轉往頸部
這個按摩手法足足做了三次後,就再用一次凍石啦~
點解又要用熱石又要凍石呀?
因為熱石係可以將皮膚的"根"部慢慢放鬆,
而凍石就將已放鬆的根收緊番


做完放鬆既熱石按摩就係時候準備做黑加侖子特強補濕護理啦,
而今次幫我做Faciel 的小姐是一個很可愛既Elian
左圖是剛完成熱石療程,右圖Elian替我洗完面後的樣子


第一步,Elian 先給我清洗面部及頸部後,就給Hazel 檢查我皮膚上有什麼特別問題
而Hazel 說我皮膚比較暗啞,加上毛孔較粗大,不知是否因為我在作病中...淋巴亦特別腫大
所以Hazel 也建議我可以多做今次既Faciel ,可以有效地改善面部皮膚,
當檢查好皮膚後,Elian 就開始進行今次既Faciel 啦
,首先就給嗅一下"炭藍坑敏香薰" 進行三吸三呼法,
再把香薰油點於我面部不同既部位加以慢慢開通穴位,之後再進行Peeling 啦,
原來我既皮膚性質係混合性偏乾,由其眼部以下位置較乾,所以不適合多做Peeling/磨沙,
一星期最多可以做一次,而T 字位則最多是一星期做二至三次,



當進行針清部份啦,亦係我最怕最驚的地方,
因為做開的Faciel 的老闆娘,每次針清時也令我痛到要捉住床邊呢
在進行針清前,Elian 先把綠黃淨肌精華把黑頭先溶化,
再進行針清~然而Elian 手勢不錯,起碼有點痛但係未令我需要捉住床邊先啦
再完成針清後,再查回綠黃淨肌精華消炎殺菌,然後才修眉跟其實美容不同呢,
它們沒有蒸氣讓皮膚放大後先修眉,針清呢~~係一個我估唔到既方法~
當做完Faciel 就開始進行通淋巴及面部按摩,
首先Elian 先把香薰油輕輕的把輕按耳部淋巴位置,
另外也按於心口的位置,感動有點痛
原來真的跟我腸胃有關呢,所以我皮膚上的暗倉印不散也有關是我腸胃毒素未能排出呢
再用黑加倫子面霜給我按摩面部,
唔好講笑...當她幫我按摩時候我真的想訓呢~
唔係Elian 同我講野,我想我已經呼呼大睡啦


當按摩完面部之後就開始進行倒模程序囉~~~
當倒完模後竟然會有按腳的部份,好舒服呢!!!
真係唔好講笑,當Elian 一開始倒完模我已經開始有點需要去廁所,
我心諗唔係卦,我頭先都係飲左一小杯茶咁快就急到咁,還是通左淋巴關係呢?


最後捱過最痛苦的20分鐘後
(天音: 其實係你自己有問題-口-仲話最痛苦既20分鐘),
就叫Elian 立即替我洗洗面部,
立即衝出廁所解決我想這一次Faciel 是令自己最出醜既一次XDD
當去完廁所回去再回去洗多一次面XDD
其實係廁所望到鏡個陣已經覺得係白左D 啵....
洗完面查番黑加倫子既面霜就完成左呢個舒服到癲左既Faciel 啦

換番好d 衫,我就出番去搵Hazel 啦,
佢就給我寫一份意見書,另外也介紹我她們公司的新會員療程啦,
雖然價錢上不是很平,但我也有心動想Join 啦!!
另外也送上一些Sample 給我回家再使用

給大家看看我做完Faciel 既前後結果~~
最令我開心既就係我士多啤梨鼻變左好清好白淨!!!!
以前我那敢會將鼻影得咁近呢!!!!


再給面部既前,剛完成,同埋準備回家時影的相片給大家看看

其實看得出Faciel 完的結果係會白左同收緊毛孔~~ 


有冇發覺有d 問題?或者有心水清既朋友們會發覺,我文中好似冇講過佢地有Sell 我既時間
或者有人會講,算吧啦...你試做既一定讚到人地間鋪頭天上有地下無架啦~
我老老實實講,我真係完全係做Faciel 入面冇比人轟炸式Sell Faciel,沒有人給我影裸照
只有小妹妹問我有冇看On Call 36 ,近來有冇看戲?我問佢地工作會否喜歡?
就算Sell 就只是Hazel 再給我一次Sample 時,給我看看它們家既套餐價錢...
沒有刻Sell 的店鋪~我喜歡!!!!

其實收到BE電話的時候,真的很驚喜,
因為上次它們家的紅酒試做,沒有我的份呢!!!
然而今次我於5/3收到NATURE'S 上水分店既Kanny 
致電給我想約我那個時間做到Faciel,
隔了兩日Kanny 說因為暫時所以我要求既時間都係Waiting List ,
詢問我可否有空到上水分店先領取香橙精華補濕蔬果水?
我諗住,去上水都唔會太麻煩o者~
始於我也知佢地真係好爆,
當時去拎個香橙精華補濕蔬果水也跟Kanny 傾足一個鐘,

真心覺得佢好好傾,解釋好清楚給我知道,
當時真心好想佢會再Keep 住我今次既Faciel ,
可惜去到一星期限期後,我仲未收到佢地既電話,
我心已經好亂...死啦,過左成個個星期,又冇電話又冇約我去做
見到好幾個SIS 就連文都交埋,我自己做都未做,唔通得枝蔬果水就可以交貨咩?

最後我忍唔住打上去BE 度問番MKT 同事,我可以點算?
最後BE 同事幫忙找回NATURE'S Office 替我找分店做回呢次Faciel
當今個星期四終於收到NATURE'S 既同事致電給我說,
問我星期日6:00 pm可否到鑽石山分店先做呢?
老實講,我自己個心係唔鐘意架啦...山長水遠走到咁遠做個咁既Faciel ....
不過起碼NATURE'S 同事真係為我即解決到Book 唔到時間既問題
但係做到個咁舒服既Faciel , 再遠d 都抵做既真係XDD
真的感謝BE MKT 同事及NATURE'S 既同事們既大大幫忙,
唔係我都唔可以係限期前做到Faciel 再交文呢~

當然做左一個咁正既Faciel 幾遠都真係抵既,
唔知你睇完我既介紹有冇興趣想試下呢?
其實只要你從未做過NATURE'S既Faciel 就可以以$218 
做到我今次既Faciel 啦,原價都要$930 架
希望你也會有興趣試做一次啦



想知多d 有關佢地公司既資料,可以瀏覽佢地公司既網頁

Facebook 專頁:(其實可以比個LIKE 佢,因為佢隨時會有D 優惠會由專頁供報架)

仲有仲有想了解一下佢地既皇牌蔬果水,亦可以參考一下我既文章

希望你會喜歡我為你既介紹

題外話:今次做完Faciel 又心血來潮想行下志蓮靜院...
成日搭車都會行開,但係今日真係第一次入左去睇
估唔到自己去行自己同自己影相又幾特別wor 仲有個鬼佬自動幫我影相tim 
不過原來自己唔記得拎張SD 卡-口-加上又熱啵最後影左一個鐘左右就走左啦!!!
希望我黎緊仲有時候,我會出一篇自家遊既文比大家睇睇XDD



想找找小魔怪?歡迎來以下地方找找我
E-mail: man_man811@yahoo.com.hk微博 : http://weibo.com/siuangel 
希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上產品資料由品牌提供,以上內容亦只是個人意見,
不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^


  

















留言

熱門文章