♥ 想通通淋巴?又唔想做水魚?等我教你點樣係屋企通淋巴 ♥



淋巴,或者有人會唔知係咩黎?因為就連我都係近年先知有陣時攰,唔係因為你過份疲勞!!!!

大多數人都聽說過淋巴系統,可是沒有人聽說過沒有淋巴系統,便活不死。因為很少人知道它與心臟的血管系統關係密切,所以很多人都不懂得處理身體健康的問題,令自己的身體出現過肥過瘦,引致局部肌肉肥大,如大腿、手臂、腰、甚至關節痛,因為這些都是淋巴堵塞引起的毒素。 
淋巴在淋巴管內流動,最後經頸根部大靜脈注入血液;淋巴流動受阻,是發生水腫的原因之一。(以上資料全在網絡找尋的)

有陣時,我地女仔成日話自己呢度肥個度肥?其實有冇諗過唔係真係好肥而係水腫呢?
同埋你知唔知原來黑眼圈除左你成日夜訓之外,仲係因為你眼部既肌膚血液唔循環關係呀
所以有陣我都會話明明呢d eye gel 話可以去黑眼圈都唔work 既,原來因為我地冇按摩啦!!!!

而今次我就試呢枝Dr Swiss嬰肌抗浮腫緊緻原液,佢話可以一枝就做到無乾紋, 浮腫, 眼袋!!!!!
係唔係咁勁抽呀?一枝野可以做咁多野?



全新Dr Swiss嬰肌抗浮腫緊緻原液,蘊含諾貝爾得獎EGF肌膚生長因子、Alpha橙皮苷及其他專貴醫學成份,
刺激膠原蛋白重生,眼肌即時緊緻,瞬間減退浮腫及眼袋。  




加上仲有以鈦金屬走珠設計,可以刺激眼部穴道,增強血液及淋巴微循環



而原淚本身係以透明液體庄,乾爽易印,再加 鈦金屬走珠就梗加可以舒緩眼部既疲倦啦



另外加上適當既按摩,就梗加事半功倍啦!!!!!想知點樣叫適當既按摩呢?睇下我個圖點樣講先?




第一步當然係拎原液/手指在眼蓋及眼袋位置,由最近耳仔位置向內碌,
眼蓋面做一次,眼肚記得又做一次wor !!! 如果你唔明我既意思話,不如你睇下我個圖明唔明?
我自己覺得碌完個下好涼浸浸好舒服,由其個眼袋位真係即時好舒緩,你知啦~做得Office 既人都知,
成日對坐個Mon ,對攰又易血液唔循環,好易有黑眼圈架,所以即使唔用棒棒都可以用手做按摩架~
由Step 1 - Step 4~順序咁做,持久做既話真係有效架~~



第二步就係於眼旁打圈,由外到內,呢個STEP 我自家每次圈三下
碌完個感覺就人地,好唔精神之後要查油提神個D 感覺,同埋有陣時真係番工好攰,

你可以用手指自己幫自己按摩架


第三步就係於眼部的不同位置,重點按,由眼角到眼肚位置順序逐點按,
跟住面部數架,由Step 1 到Step 5 !!!!




而我都用左大約12日左右,本身呢排自己又夜左訓,加上未知天氣變幻莫測攪到自己訓都訓得唔好,
攪到個黑眼圈又黑,又有眼袋....雖然我本身冇咩眼紋,所以睇唔到改唔改善到眼紋問題,
但係就好明顯自家既眼袋同黑眼圈都改善到,最重要係隻眼碌完真係可以Relax 到自己呀,
同埋如果有陣時想做Eye Mask 又唔想有塊痴住係度,又要等夠鐘拎走張Mask 啵...
咁點算好呢?其實呢枝原淚都可以做到EYE MASK 架呢?咁點做呀???
其實好簡單,只要將原液厚查於眼肚位置,你就可以安心訓教又唔洗計住時間~
係唔係一枝好正既自家既EYE Mask呢?而家係萬寧做緊大特價呀!!只需要$165  就可以得到呢枝原液啦
佢地公司既產品都全線六折呀,咁抵....你都去一下萬寧睇下啦!!!!



(天音:你又話教我地點樣係屋企做淋巴,你唔係話只係做眼咁簡單呀?)
梗係唔係咁簡單啦,今次我想教大家真係自家做按摩通淋巴,首先係做面仔先
我要準備一件小幫手......花花按摩器,係唔係好靚呀?
右邊既較位就可以將花花較為可以大力d同細力d






我最愛就係碌淋巴位啦,因為愈碌愈痛愈碌愈爽



仲可以碌下巴位我粒唔肯爆出黎既倉倉都係我碌左3日之後冇左啦



仲可以面豬叮位呢個位都可以好舒服架



除左面部按摩當然唔少得手手腳腳按摩啦今次除左小幫手之外仲有係按摩油呀!!!!



其實對我黎講碌碌碌冇1個特定方向& 位置,隨心而碌就ok 架啦
如果碌到自己覺得痛既地方就可以再碌多幾碌...
因為你痛係因為淋巴塞塞地,所以我大脾面位痛到癲左
所以得閒碌一碌,Keep 住淋巴無咁塞啦




希望你喜歡我為你地既介紹啦:p
多謝收看!!



想找找小魔怪?歡迎來以下地方找找我
E-mail: man_man811@yahoo.com.hk
AngelBaby。 In The Beauty World 
  











留言

熱門文章