我的2012小旅行◕‿◕ ✿尋找古舊漁港的大澳之旅✿


大澳-香港版威尼斯,一個擁有高架屋,擁有一個好美的漁港亦係令我好有回憶既地方
我咁大個女計埋今次都係黎左三次,第一次跟家人,一次跟另一個他...
而今次終於可以同親愛來到這個大澳啦~
正所謂人家地所講,地點依舊~人物全改呢~
但係人始終都要成長,唔可以諗太多舊陣時既野架嗎!
所以今次去大澳~真係完全係另一個景像呀,去左好多之前未去過既地方~~
好似舊警署咁,唔係因為佢改左酒店我都唔會行到咁鬼遠~~
整番兩張三年前既大澳相~再睇睇我今次去旅程啦~~


今次我地去大澳唔係搭車去~而係由屯門搭船去大澳,
船程只係需要一個鐘咋~而我今次揀左11:00 船~12:00 就落船啦!!!
第一次去就係旅行團~第二次去就係由昂平去~
所以我覺得由屯門出發係最方便既,星期六既單程船價$25
呢架就係我地搭既船啦~~
其實一架船約可以坐70人左右,有上層同下層架~


一落船就好靚既View 啦!!!好大個水塘呀~但係好大風唷

無敵大海景,好舒服既海風,又冇高樓大廈既地方,你用幾多錢都買唔到呢個咁正既地方~~


開始我既小小旅程啦~~~第一站我地去到永安街~~
係一入大澳位置既第一條街,係呢度你可以睇到d 路牌再安排自己想去邊度


而我地既第一站就係去左食『車站豆腐花』,
記得上一次想食個陣,佢已經賣哂啦~所以冇緣食呢個
今次就決定第一站就去呢度食左,
而我地今次就揀左陰陽配(即係豆腐花+芝麻糊)$11/碗


認認真真啦,我真係唔覺得好好食,我
唔知點解會咁多人讚好啦!或者係因為我食呢個係鴛鴦啦~~
之後因為男友要拎錢既關係我地要過橋啦~
呢條橋真係可以有兩面風景架


其間我見到一個奇景就係一座大廈有三個唔同既野wor....想唔想係咩呀?
就係一座野入面有齊幾個政府部門啦,佢地包括消防局,
郵政局同食環署啦,樓上仲有消防員宿舍tim呀!!!!
當日我見到有消防員係宿舍,見到有差人叔叔行o必~
仲見到有食環署既人捉人tim~認真精彩


附近仲有一個大澳大會堂~~
我好耐冇見過呢隻鐵閘啦~~唔知你地又係唔係呢?



之後男友去左拎錢~我就係附近既大澳街市影影相啦,
我覺得呢度既感覺好似"富貴墟"呀XDD
不過要提醒各位如果有興趣食正宗炭燒雞蛋仔呢,
千祈唔好買大澳街市隔離個間呀,係Copy Cat 黎架咋!!


經過街市之後,我地準備去大澳最新起既酒店啦~~~
因為我完全冇影底點樣行過去新酒店,
只可以話你不斷向左面沿住個海一路行就會到架啦
由街市行番去酒店約15mins 左右
(一路行一路好似我咁扮中模既,另計~XDD)



望完大海~吹吹海風好舒服呀!!!


我後面仲有整蝦膏既工場,佢賣既蝦膏都好平架咋~~我買左佢地既大樽都係$18
仲有好香架~^^阿媽已經決定拎左蒸豬頸肉啦~~ 


經過工場,行過石霸碼頭再行多約5-7MINS 路程~就可以到我地既目的地啦
其實佢係一個碼頭既附近~但係個名唔記得


終於到啦~~大澳最新既酒店"Tai O Heritage Hotel 


如果你唔想行斜路上酒店~唔緊要,酒店有一個好特別既Lift 帶你上去


上到去之後,由我帶你地去參觀一下酒店啦~~~


感覺上好古典味道,但係得兩層都唔係真係好夠喉呢~~~
係酒店Stay 左大約半小時我地就走左啦~~~
行番出去大街既地方~見到呢個婆婆好有衝動想食多碗


証明我真係冇錯架,呢個婆婆既豆腐花好滑好好食呀!!!仲有枝紫背天葵都好好飲呢~
不過記住啦,呢個婆婆係走鬼檔~同埋佢係星期六,日先開檔架咋~


食完豆腐花,有d 肚餓tim 呀...所以我地決定去開餐!!!
男友話去到大澳無可能唔食海鮮餐囉!!!所以我地揀左呢間....橫水渡小廚
呢間小廚最出味既炭燒燒鵝,墨魚餅同籠仔飯....etc..


所以我地就揀左三款菜~第一款就係墨魚餅~一黎到個陣我話唔係卦,成88蚊得個幾舊隻...

不過男友話,你食一舊試下先一食之後就發覺同平時係街食既真係好唔同呀~
雖然都係有粉,但係真係食到好多墨魚呢~~啖啖肉呀真係


仲有男友最愛既椒鹽鮮魷好食!!!但係好貴xdd 


最後仲有籠仔飯,包括係咸魚,白飯魚乾,蝦膏豬頸肉同一樣唔記得係咩xdd 但係一樣堅好食


呢個Size 既飯,估唔到我都可以食到3碗你估有幾好食呢~~


食飽飽又去行街街囉去離島最好就係周圍行周圍影相xdd
你有幾耐冇見過用木/柴煮飯煲水未呢?老實講~我都真係好耐冇見過!


我呢兩張相係有心扮哂哀怨咁架xdd 


其實我企係個棚度個陣好驚架xdd 我好怕佢會跌我落去xdd


如果個河唔係咁既色~或者呢個大澳漁港會更加美~~


我有型嗎?其實後面係有人住架xdd 


行行下又見到呢間好出味既沙翁鋪頭~~~


真係好夠鬆軟架~又唔會太甜wor ,只需要$6個~抵食呀!!


行過少少就有大澳最出名既炭燒雞蛋仔伯伯,而家佢唔係走鬼檔啦,係地鋪啦~
不過實在太多人排隊啦~所以我地冇買黎食啦~不過係$13/底~


係期間見到呢隻貓貓~好似好野性,好高倣呢~


行到四點幾左右~打算去買定船飛番屯門啦!
之後我地入左一個大澳小型博物館~
入面有好多介紹大澳特式既野,好似佢地舊陣時既結婚既野啦


舊陣時既漁具啦~有d 係唔洗餌tim 呀!!!


舊陣時佢地既家居用品啦~


行完博物館又打算去食下野啦~~本身打算肥妹小食既~不過我覺得個海鮮太細舊啦~
點知行行下見到有個串燒檔好似好吸引啵~~~~
呢個姐姐係星期六,日先會開門架咋~~~帆立貝同帶子各$25串

帶子我地食左一次之後又再去買多次~真係好好食~

當然唔少得大澳最出味既"雞屎滕"~$5/件~雖然它樣子唔好睇,但係好好食架~


旅程差不多就完結啦~~~就比d 準備日落既大澳相大家睇睇啦~



我們真的要走啦.....再見啦!美麗既大澳~~我一定會再黎架~~~你真係好靚呀!!!!
男友話我地下次既旅程去南丫島呀!!!唔知會係幾時呢?
個度又有咩野食咩野行呢?真係好期待&


希望你喜歡我呢個小旅行~
亦希望你喜歡我呢個Blog 啦^^
多謝收看~^^

留言

  1. 嘩!好靚的漁村風景
    [版主回覆03/27/2012 09:16:22]對呀真係好靚呀~~~
    真係假日好去處呢~^^

    回覆刪除
  2. 我前兩日都去左大澳..都係幫呢個婆婆買紫背天葵黎飲..冰凍得黎又好夠味..正呀
    [版主回覆06/27/2012 23:35:20]我飲左2間~呢個婆婆既真係好解渴~~~豆付花都好好味~我地食左3碗xdd
    你有冇去酒店行下?

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章