♥ 五味子真係可以美白?仲可以同時補濕排毒◕‿◕v


俗語有允:『女為悅己者容』,每年冬天過後,女仕們除左為自己衣櫃轉季之外,當然唔少得廋身,仲要美白!!!!                                                                    
其實一當搭入二月,就慢慢發覺很多大品牌也出了很多很多美白產品,
其實嗎?我常常覺得我也不是容易黑既人,咁都需要美白嗎?
其實....女人天生就愛靚,有邊個會想黑,有邊個想有斑呢?
所以我就要係未發出黎之前要解決左呢個問題啦!!!!!
                                                       

今次有機會用到Skin Food 五味子水凝美白系列,或者你都會問我?其實咩係五味子呀?                                                                                        
五味子是一種帶香氣的木質藤本植物,葉子為橢圓狀,長約6厘米、闊約3厘米,球形果實聚結成穗狀。
五味子已乾的果實呈黑色,
並附有兩塊腰果形的葉片。根據中醫典藉的記載,
五味子果實的不同部份包含了行 ─ 各代表的味道 ─ 辛、酸、鹹、苦及甜。
由於兼具五種味道,因此這種木質藤本植物便被冠以五味子一名。               

另外Skin Food用左半年臨床證明,這款美白產品是番茄,鮮橙C,龍舌蘭等美白系列效果的2倍以上效果!                                                              只需30日就能可以改善到美白效果!!!係唔係覺得真係好吸引呀?                                                                                                        
就等我今次為大家拆解係唔係真係咁有效先~~

首先要介紹一隻我覺得真係好可愛既爽皮膚水
[
五味子水凝美白爽膚水](附面頰綿膜10/)$315/155ML  


爽膚水本身已經附上小小茶包,而茶包本身附上在樽身上,或者你會問點解好地地又要有個茶包係度架?

因為茶包的設計概念將美白精華鎖緊並保鮮於茶包內。當茶包與爽膚水混和並浸泡一分鐘後,即可讓「Omija Herbal Complex」配方完美融合,讓肌膚吸收到最新鮮、最濃郁的精華。 而當已使用完茶包之後,即使你掉左佢,都唔會影響環境  因為佢於使用丟棄後30天內可被自然分解,愛環保愛綠色生活既你,絕不會覺得浪費  

而家由我教大家點沖茶首先我地要準備一樽好靚既爽膚水

將五味子茶包放入爽膚水入面浸一分鐘後,再輕輕咁搖勻佢


記得要將茶包拎走,因為浸得太耐既五味子,會將功效流失架啦!!!!

使用方法: 就倒將5蚊大小既爽膚水於化妝棉/棉花上,


輕抹於皮膚上,就可以輕易做到高效美白三步曲;
Step 1 排走 - 體內毒素,Step 2 抑制 - 黑色素活動,Step 3預防 - 紫外線侵害
由於我本身番工地方係1個好多塵既倉,所以我每次洗完面之後,都1定會抹2次,
確保可以乾淨少少嗎,加上之前有個BA話其實抹左一次之後,其實係軟化本身皮膚既角質層
抹第二次就可以將本身既功效帶入去皮膚既底層~~~~



另外,如果你想重點修護面頰部份既話,就一定要用佢地附送既面頰綿膜啦


方法好簡單,只要將五味子爽膚水倒濕面頰綿膜,再將佢敷於面頰位置約10分鐘後,再輕按至吸收~~

重點修護面頰部份結果,暫時唔明顯,要再睇長時間再睇結果

美白第三步就當然係查上《五味子水凝美白乳液》$315

用法: 當查上自家精華後,倒上適量既乳液於面部輕輕按摩


咁就可以完成左每日美白既程序啦!!!!!!

當然除左每日既美白程序之外,當然都要搵D 幫幫手先得既^^

最好既幫手產品當然就係<五味子水凝美白面膜 > $215/ 5片


面膜成份除左好多好多既美白精華,仲有佢既Mask係以棉質架,唔同平時既Mask 係紙既

同埋佢係分開兩邊架,唔洗擔心係唔係面大既問題啦xdd



只需要"Fu" 10-15mins 就可以架啦,毛孔明顯收細左既!!



當然我都係用左大約十日左右,暫時真係唔多覺得有咩特別白左咁,




不過唯一有唔同既就係佢真係好鬼排毒,因為我用到第三日開始就爆好幾粒暗倉,

雖然媽咪話可能係因為我用呢套美白系列之前,去左做Facel
仲要係勁耐冇做個隻,所以谷埋谷埋一次過爆左出黎

即使係因為我做左Facel 好,又或者真係五味子系列咁勁啦
呢一set 美白系列,比起我之前用過既美白產品比較保濕,
最重要真係唔會一用完乾爭爭,因為我既皮膚係混合性偏乾~加上我好怕用完美白產品就會好繃緊既感覺!!!

呢一隻就真係做到唔令我既皮膚乾既美白產品

對我黎講,每一樣產品當然有好有唔好啦,首先我真係覺得《五味子水凝美白乳液》倒出黎好麻煩,倒極都登唔出
同埋佢用玻璃做樽身,雖然真係好高貴,同埋好靚,但係如果家中係有小孩既話,
呢樽咁靚既產品就真係會變左件殺人武器啦!!!
另外真係要特別提醒番各位有興趣買呢Set 美白系列既朋友,
韓國既美顏產品多數較為重香味一點,如果你係比較易敏感肌就真係要試清楚先好買啦!!!!

希望你會喜歡我呢篇文章^^
想找找小魔怪?歡迎來以下地方找找我
E-mail: man_man811@yahoo.com.hk

AngelBaby。 In The Beauty World 

  

留言

熱門文章