震震震震 ❤ 震出完美裸妝。當一個美美的韓國女生 ◕‿ ◕

仲記唔記得天使早前參加BRTC 既Blogger Event ?
除左知道到左BRTC 除左有BB Cream仲有好多好多產品架~~

加上岩岩睇左套"盜賊門"
睇見班韓國女星~個個d 皮膚好似滑到脫殼雞蛋一樣~
呀....唔知我可唔可以學到全智賢咁~
化一個靚靚既韓妝呢~~

好啦~一於用上Event 送出既大禮先啦
小妹今次得到既大禮包括有"茉莉3D蜜糖水亮妝前底霜 "

同埋【銀色的美白BB 修飾霜】



先來拆解左我最恨想要既震震機先xd,
一盒set 庄入面有一枝BB Cream 啦,
我呢枝係美白仲有SPF37/PA++
同埋震震美容機~同埋一個替換頭
(天音: 下..即係得2個咋?)




其實唔止架~~係BB Cream 既底層下面仲有三個更換頭比你架
如果真係用咩都唔緊要,你可以選擇洗或者去買既




另外拆解埋呢個震震機係點樣先架啦~
其實震震美容機,原意都係以一個棉pot 蓋上機上
而機亦設有震動裝置,以快速地震動令粉底/bb cream 均勻地查在面上
係機背後面亦設有更換電池位置,只需要兩位電子電
就可以令部機震番~^^唔洗再買過部機架~




再來介紹一下"茉莉3D蜜糖水亮妝前底霜 "
有天使最愛既紫色~加上銀字好Match 呀!!
 鬆弛熊仔都話我又要用~~




不如睇下佢既質地先呢~~
一開頭只有好似水水的樣子
再o支多dd 就會有紫色既好似唇彩咁既質地
所以你當埋做Lip 都冇問題~




試上面比你睇下個效果又如何呢~~
小妹就覺得真係佢令面形更"令"面~
不過我覺得佢有d 痴淋淋既感覺~
不過好似睇相好似唔多覺XDD




之後就到主角啦~就係美白bb Cream
不過我好懶醒咁樣~直接o支左係手
就學化妝師上次教我地咁樣~
震左D BB Cream 係面度,而唔係分五點~




記住當震震自己既臉蛋~係內震去外~
記住係一次過~因為反手拉既話~
好易起紋架~記住呀!!
加上向上拉既話,都可以有提昇既作用架~~




完成囉~~來個近鏡望望~
你來看看~覺唔覺得好貼好自然?




來個小小總結啦~
小妹就覺得今次呢款Bass 就絕對唔係我杯茶~
因為我真係覺得佢太淋啦~加埋bb Cream 就更加淋上淋~
所以都要落好多好多碎粉先叫好dd~
不過如果用上美容機的確是好貼服~
但係手法都係跟番自己既好啦~~~
機我是最愛的~但係Bass 真係太油吧~
最後附上小妹扮韓妝的樣子~收到的回應是~
你做咩唔化妝出街....真的想喊呢~
真的是那些差嗎?





小妹專頁也開通了,喜歡我的文章給我一個Like 
可以更快知道小妹既近況同埋出文預告架~^^


     










◕‿◕歡迎聯絡小妹出席品牌活動‧邀稿試用

電郵: man_man811@yahoo.com.hk







留言

  1. wa!個base真系好油
    [版主回覆09/16/2012 01:01:57]對唷~~所以岩D 極乾既朋友用岩哂~~

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章