2012年9月11日 星期二

集合了十位巨星。形成了今天的《盜賊門》

早前SaSa 請左小妹去睇戲,
然而請小妹去睇既就係韓國最高票房之一既
《盜賊門》



說真的,小妹好少睇韓片...
好似睇過一套咁大把就係《我的野蠻女友》
所以今次睇呢套
《盜賊門》,
入面所有既演員,小妹只係認識全智賢,任達華同埋李心潔
仲有去到就知道入面有個小小帥哥就是今次既主打
因為佢就係Angel Aqua 既代言人『金秀炫』啦



呢套戲比人形容為外國片"盜海豪情" 既韓國版,
不過對於小妹而言我覺得呢兩套完全不相似
因為我沒記錯
"盜海豪情" 是由十多位帥哥用盡不同方法
盜走金錢,而被偷者是蒙在鼓裡的


但係今次
《盜賊門》以集合了,香港及韓國的十位高手
包括是懂運用自己既腦力,技能當然也有槍戰的高手吧
一開始劇中由Popeye (李政宰 飾)主打既團隊會運用鋼線技巧
係單單幾分鐘可以就可以將一個價值唔知幾多錢既名貴古玩
偷龍換鳳,轉成一個可以1000蚊唔值既仿制品~

但係突然間傳說中傳說與68公斤黃金一同消聲匿跡的大盜
Macao Park/朴馬可 (金允錫 飾)
飾突然重出江湖招兵買馬
就係為左偷既就係處於澳門盜取價值連城的318卡巨鑽「太陽之淚」

雖然表面上呢個十位大盜都好合作幫呢個超級大盜做呢單生意
實際上,其實各人各懷鬼胎~每個人腦子入面也不同的想法~

片中對小妹而言有笑位有緊張情節,亦有動人劇情
亦看準了不少人生百態,每個人心中總有一個魔鬼
總是想自己是個永遠的Winner,永遠得到最後的勝利

第一次看上韓片真的會令自己頭很痛,
或者我聽不慣韓文的發聲,只是認為很嘈
當慢慢的習慣後就認為原來也不錯


最令我估唔到既就係全智賢的角色最討好,
角色百變~一時是一個高貴的女生
一時像一個甩繩猴子一樣~周圍走~



加上片中有香港同澳門做其中~總算令小妹認為係最有親切既感覺~
起碼我呢D 聽唔慣韓文既人,真係覺得好無聊~
而片中其實打鬥場面絕對少...但係感情線就蠻多~
不過華哥同另一位韓國女星扮演的日本夫婦,
雖然表面睇好似九唔搭八咁~
但係絕對有火花~華哥好Man 呀>w<
 
仲有李心潔既臥底角色都蠻不錯~
不過智偉個仔~曾智祥好似出得最少鏡亦係最唔著眼咁

最令吸引我的眼球~除左帥哥之外~
就當然係全智賢的唔錫身既演技啦~
同埋主腦既易容之技~~~認單佩服~~
仲有就係華哥既演技啦~絕對不容忽視~

如果我去開澳門~唔知可唔可以搵到
佢地呢班人一行十人既大街呢?
因為我都想Chok 下~xdd



不過時間太長,有點拉長左~加上韓文的關係
不能太吸引小妹既耐性~安安定定睇呢套戲~
不過如果你係韓劇迷~絕對岩你睇:p






▼ 《盜賊門》故事大綱(轉載Yahoo電影)及預告片盜賊門
結集10名亞洲大盜 完成不可能的任務 傳說與68公斤黃金一同消聲匿跡的大盜 Macao Park (金允錫 飾)突然重出江湖招兵買馬,計劃到澳門食大茶飯 &ndash 盜取價值連城的318卡巨鑽「太陽之淚」。他邀請舊拍擋 Popeye (李政宰 飾)及開鎖專家Pepsee (金惠秀 飾),加上鋼絲高手 Yenicall (全智賢 飾)、賊門浪漫新貴 Zampano (金秀賢 飾)及易容高手 Chewingum (金海淑 飾) 的加盟,一行六人齊集香港,匯合由Chen (任達華 飾)為首的犯罪集團,解鎖高手 Julie (李心潔 飾)及兩名槍手Johnny和Andrew (曾國祥/ 吳達秀 飾)一同前往澳門,目標是從黑幫大佬 Wei Hong 那裡偷走「太陽之淚」。 表面上,各人合力演出一場偷天換日大龍鳳,其實骨子裡各懷鬼胎:Popie不信任Macao Park;Yenicall 想私吞鑽石;Pepsee只為弄清與Macao Pak間混亂不清的感情;Chen只在意賭場的現金;而眾人之首 Macao Pak 內心似乎更隱藏著深層的計劃&hellip 奪鑽行動在這爾虞我詐的狀態下展開。到底誰會先被出賣﹖誰又可以帶著「太陽之淚」全身而退﹖盜賊門

小妹專頁也開通了,喜歡我的文章給我一個Like 
可以更快知道小妹既近況同埋出文預告架~^^

     

◕‿◕歡迎聯絡小妹出席品牌活動‧邀稿試用
電郵: man_man811@yahoo.com.hk
Weibo:  http://www.weibo.com/siuangel 
Facebook 專頁: http://www.facebook.com/angelbabyhome








沒有留言:

張貼留言

【保養】轉季補濕必備之物 ◕‿◕韓國貴婦Gobdigoun 山羊乳系列 ♪゚

韓風,由KPOP 文化到衣著同Skincare  真係係香港都買到不少由韓國引入既產品 有時覺得居於香港是件幸福事, 起碼我地想試不同國家既野,由其是美妝 加上網購既興起,真係遠在韓國既產品亦可以在網絡上購買 然而次小妹想介紹既產品,它自韓國 但...