高貴‧ 動人的小黑裙 ❤ 令我心動的嬌蘭小黑裙 ◕‿◕

唔知你認唔認識嬌蘭/Guerlain 呢個品牌?
小妹認識它都是因為係早前用過它家的四色眼影


今次小妹有機會去參與一個約會,
我好用心仲出盡法寶去扮靚靚
為既當然就係約會既重要人仕啦



今次既目的地就係太古坊既東隅酒店32/F
而小妹今次仲約左個新朋友懶仔一齊去tim
當日一出地鐵站就落好大雨,好彩酒店就係地鐵站對面
唔洗變落湯雞咋~真係Lucky 呀!!



一上到去32/F 既SuGar 已經見到好多好多既佈置之後就點名後就即刻影左張即影即有先


就開始進入小黑裙既衣櫃囉~成個場地也充滿了香味~
好香香囉~係呢個時候我見到SOSO
所以我一個唔客氣就會同懶仔一齊坐埋落去啦XD
一坐底就見到好靚好靚既小黑裙香水啦~
當然仲有我今日約會既小黑裙小姐啦~



坐底無耐就準備活動開始囉~~
先由MC 為今次既約會囉~
再由嬌蘭既高層Chelsea為我地講解嬌蘭香水既歷史~
唔講唔知~原來Guerlain 係1905第一款潤膚產品終於面世囉~ 



直到1912 年嬌蘭首創左第一枝中空樽塞,
相隔13 年嬌蘭既Shalimar 係Uiversal Exhibtion 入面
拎到第一個金獎獎項呀!! 好叻叻~~




再跳得遠d....1984年~Guerlain 首盒古銅彩妝粉面世啦~
估唔到
Guerlain 會咁有先見之明既~
去到1989年~呢枝Jicky 就係Guerlain 第一枝時尚香氛


直到2012年....我地一齊進入她的衣帽間~
了解一下...一個全世界女性都想知既秘密
知唔知佢係邊個?她代表時尚,正如嬌蘭代表既香氣



她認識每一位最佳女主角~
而每位女主角卻吸引萬千美男的注目~
(不過小妹唔認得..-口-)




由1920年開始~她的身份總是令女主角百變的,
由一開始就就注定成為時尚高貴的必須品,
到左1930~1950年期間在荷里活巨星中,
她們的衣著總是長而窄的黑裙~
直到1960年...黑裙也變得更短更迷李~




去到1980年~她成為簡約主義者~
黑裙不單單是迷李~然而是有設計更加時尚~
再到2000年~變得絕對經典~
今天2012年....全新偶像小黑裙~象徵...永恆嫵媚~
在於1/9 前它是機密~但係在1/9後它成為香水舞台上~最高既時尚




當介紹完之後~
Guerlain 既同事就派左下面個Label 我地~好香好甜~
我已經放左係自己既記事簿入面~
到而家我既記事簿仲好香香唷




小黑裙既輕盈的觸感....由小妹為你講解...



先有前調講起~由清新既花香做起主角
花香成份包括有: 嫩綠香氣,茉莉仲有玫瑰



到左中調~就是最甜美的香調~
甜品較重~卻不失果實的味道~
成份包括有~橙花,黑加倫子同我最愛既櫻桃~




最後當然就係後調啦~亦係持久味最耐既一種~
然而要做吸引人既香味~當然就要使用上
可以吸引到異性既麝香
啦~
然而麝香既成份就有白色琥珀,廣雚香同埋白色麝香~



講解香水既味道後~就開始公佈第一個遊戲既答案囉,
係一開始工作人員比每位在場既Blogger 一張問題紙
小妹對香水既認知真係好唔得~所以小妹得唔到任何禮物
恭喜哂以下咁多位Sister 佢地都好叻叻~答岩6-7題~
然而得到既就係嬌蘭既記事簿~


好快就搭入第二個小遊戲啦~今次係睇片搶答遊戲~
而片中是介紹一下點解今次小黑裙既誕生?
因為小妹太認為地睇片~我沒有影相囉~



不過小妹就係因為太認真去睇片~我有答岩問題
我有得拎今個遊戲既禮物~~
它就係以嬌蘭果香的味道做成的粒粒糖~
我都覺得它似一個光影粉粒多過係糖果~xd



到左第三個小遊戲~當然就係要考我地既設計啦
今次就要我設計一條新既小黑裙~~
仲比左d Sample 我地睇下tim~



而今次活動就是兩人一組~
小妹當然是跟懶仔一組啦~
而每組就有一塊美得恨不得立即拎回家的香水版



為左爭取時間,我同懶仔分工合作~
她拎布時,我拎工具~之後回到自己位置就開工囉~~
由懶仔為我們的小黑裙畫起草稿~
再由小妹開始剪剪剪~
跟住我地不斷又釘又砌又痴~
過程雖然好簡單~但係我覺得好好笑~好開心~



最終屬於我地兩個超特別既小黑裙~就完成囉~
雖然沒有得獎~但係我地整得好開心,
呢樣野比起得獎應該更快樂呢~~



交完功課~我同懶仔就去醫下肚仔先~
其實有好多野食架~不過因為太多Blogger 圍住個吧台~
小妹就介紹其中兩款吧~包括甜甜的馬卡龍~同埋好好食既蝦~




當然爭取時間同小黑裙合照一番啦~~~




仲有同番d Blogger 朋友合照呢~~包括旺旺,Emily,魔斯同埋懶仔啦



完左第三個小遊戲之後~~竟開始最緊張既Dress Code 比賽啦~
究竟呢個比賽點樣玩架呢?原來小黑裙既代表係有幾呢點架~
包括係..1)一定要整條裙是黑色的,不能有其他色存在
2)既然講得小黑裙~裙當然要過"失"頭啦~
3)既然講得係裙~就唔可以著上七分褲啦~絲物是可行的
4)著得小黑裙當然要配合高跟鞋啦
5)著得咁靚當然就要有一個完美既妝容~
6)如果有埋飾物做點綴,就可以顯得你既高貴啦~
(好似係咁啦~如果小妹有漏就提番我啦)




小妹好Lucky ~我既用心打扮我可以進入六強呢~
而我地呢個六位Blogger 就可以用上
附助工具好好地演繹小黑裙的感覺
(在此感謝懶仔幫我影左以下既相呀:p)



雖然小妹入唔到最終於個三強~的確有的失落~
不過得獎既三位朋友佢地真係好優雅~好美呢~恭喜恭喜



在活動完結後~再跟今次活動既工作人員位照一番呢~
右圖就是嬌蘭既高層Chelsea啦~
她真的擁有高貴動人的感覺,
她會著重唇部既妝容~塗上香港女生不太敢查的烈炎紅膏~
對比我的妝容~簡單不能再比較呢~



在這張相我在自己的FB 上打了..
"雖然我輸了小黑裙Dress Code 比賽~卻贏到一場友誼"~
希望有下一次既機會再跟你們或者其他Blogger 朋友相見吧^^




活動完結了~嬌蘭送上一件精美的小黑裙馬卡龍給我們,
同埋1枝5ml 既香水版~
馬卡龍我真係唔捨得食呀~我未去到到期日~
唔知係咪因為我雪左落雪櫃呢~
我反而覺得它冇甜wor~I Like it !!!




唔知你睇完我今次既介紹~會唔會有d 心動想去買呢枝咁靚既香水呢?
如果真係有興趣既可以到佢地既專櫃試下味道呢~

La Petite Robe Noire 嬌蘭小黑裙

淡香氛(EDT) HK$900 / 100ml
                  HK$620 / 50ml
                  HK$450 / 30ml
潤膚乳         HK$440 / 200ml
潔膚啫喱      HK$350 / 200ml



最後小妹附上一張自戀照xdd
唔Like 都唔好打我呀~

想擁有高貴,活潑,跳脫的你~
就必需擁有一枝~嬌蘭小黑裙~
因它擁有你不能抗拒的香味~
必定令你一試難忘~







留言

  1. 好正呀sugar個景好靚架
    [版主回覆09/12/2012 17:47:11]我都係請假去咋有陣時~~
    不過真係唔明點解D 人可以個個D Event 都係平日下午
    [大細路回覆09/12/2012 17:24:12]無乜呀因為成日都係平日下午去不到啦!!!!!!!!
    [版主回覆09/12/2012 13:34:44]我都想見你呀XDD
    你有冇Apply d 咩event?
    [大細路回覆09/12/2012 13:27:27]真係好想去下event見下d 靚靚bloggers!!
    [版主回覆09/12/2012 12:52:46]對呀>w<
    入面去都覺得自己好高貴xd

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章