愛上茉莉花 ❤ 愛上熱爆中日韓既品牌 - BRTC (超長篇)


唔知你認唔認識BRTC呢個韓國品牌呢?
對於小妹我認識佢就係因為佢地既大熱
"BRTC全新智能振動bb美妝組合"

而今次我去左一個地方,再去深入了解下點解呢個BB Cream 點解咁好賣
而今次既Workshop 就係位於尖沙咀K11既
"Kitchen M Caffé"



一走進去覺得佢除了似一間三文治店,也像一間Cafe
但係店鋪不大卻有很多很多的紅酒
另外也有一些像寄賣的曲奇

這間小店,雖然店仔細細卻有不同的產品



找了個座位坐後,店員很友善地詢問我們想吃什麼?
而今次既Event 既野食就有兩款~
一款就係三文治
一款就係沙律(有三文魚同凱撒沙津)



好啦~講左咁多口水係時間就等今次既活動既MC
Charmaine 同 Natalie 為我地開始今次既Event 啦



再由Sasa 既培訓部同
事阿Lou
開始為我地介紹一下BRTC 既產品啦,
或者你同我都可能覺得BRTC 唔係只係得BB Cream咋咩?
其實除左震震bb Cream 之外仲有其他產品架
等我將阿Lou講過話大家知啦
首先介紹一下呢一款Mask
佢既Sell Point 就係以高效維他命成份
就如給皮膚注射了維他命補給針一樣~
就連呢個Mask 個樣子就如打針的樣子:p 
你又知唔知呢個Mask 係咩名呢?



其實佢就係"維他命彈力面膜系列"
呢個補給針系列共有七款~主打以維他命作主打
以維他命A,B5,C,E,F,H 彈力面膜



你又知唔知究竟呢七款Mask 分別有別功效呢?
不如等小妹為大家講解一下先啦
小妹認為可以先用左維他命F 再加其他你需要加強既Mask



除左以補給針改善皮膚問題,其實仲有以打點滴形式既Mask 架
而打點滴形式就係可以將成份輸入皮膚



咁呢個打點滴成份既Mask 究竟係點樣架?
有幾多款架?係唔係同補給針個d 差唔多功效架?
咁今次呢款雖然都係將成份輸入皮膚
不過就以唔同既成份,而今次就係以植物能量直送肌膚細胞



而呢款植物共有六款系列,但係有別於維他命系列~
因為佢每款既成份都係唔一樣架~
雖然講係植物架,其實有三款都以花為主架
仲有兩款係可以平時會食落肚既成份tim
另外一款就係平時我都會飲開既綠茶~



講完Mask 之後就介紹一下~
呢個神奇過唔神奇既零毛孔系列~
唔知入唔入到千奇百趣呢xd
先介紹一下"零毛孔魔術修飾底霜"




點解小妹會覺得神奇呢?因為佢有別一般遮暇膏,
佢真係完全可以遮蓋到毛孔之外,如果你本身好易出油既話
我覺得可以試下查少少就OK啦

好似我用咁少既份量,就可以一推就可以遮到我手上既毛孔,
同樣面部既毛孔都可以遮到啦
 我自己好鐘意呢個產品



再介紹埋呢個超級過隱既產品
佢就係"零毛孔彈力美肌布甸"



主打可以幫忙收毛孔功效,質地方面都真係好似布甸一樣咁架



既然我話得佢好過隱就係因為即使係用過下整到肉肉酸酸咁
一陣間就會變得平滑~你話係唔係真係好神奇先?
我塊面都可以咁就好啦~



好啦.....係時間介紹下,同主角有關係既產品,
先介紹一下"茉莉3D 珍珠亮澤妝前底霜"
$168/25ml
今次呢個Bass 成份入面以有九種不同既花形成
包括以下既~當然唔少得茉莉同Rose~



而呢款Bass 主打係可以臉容可以更加有光澤
因為韓妝主打就係裸妝,而用左呢款Bass 就可以令妝容更立體



質地方面較水,亦較容易推開~
打底方面亦算不錯的,小妹試左上手也覺得不錯唷:p


其實同系列入面仲有另一款既Bass 
就係"茉莉3D蜜糖水亮妝前底霜 "
同樣以九種唔同既花成份,輕易打造猶如蜜糖般水潤透亮妝容,
肌膚散發細膩光彩,透現健康亮澤,
妝容明顯更持久貼服 ,怡人花香更有助肌膚舒緩放鬆 。
仲有既係,佢呢個Bass 仲可以做番唇部打底
因為佢以蜜糖水做成份,其實佢一查上手就已經覺得佢勁似唇彩Feel
查勻左就會好"令"面,同埋有d 淋痴痴




好啦,當然要介紹番今次既主角"BRTC智能振動BB Cream"
主打以1分鐘12,000次振動效果,我相信即使你隻手係摩打手
都應該做唔到可以1分鐘可以振到12,000次
同埋機仔細細帶出街都唔會覺得重呀~
遮暇效果亦很不錯~就連橙紋都可以遮到wor
你話係唔係勁野先?你用手1定做唔到呢個效果



當然要試下今次呢個主角上手先得架~
呢個系列入面足足有四款唔同既BB Cream
先由左起的綠色是源源保濕BB Cream,
銀色的美白BB 修飾霜
藍色的是魚子精華BB Cram
紫色的是茉莉保濕BB Cream



只需要吱約1個手指頭既份量就足夠查哂成面架啦



而今次我試上手既就銀色的美白bb Cream 
睇唔睇得出我隻手有分別嗎?
知唔知左定右面係手查定機查呢?



介紹完咁多產品之後,當然要睇實戰啦~~
今次有請SaSa 既星級化妝師Venus 教我地點樣運用今次既主角啦
其實係介紹產品之前,其實已經幫Model 敷上Mask
所以如果各位有時間可以先敷左Mask 先化妝啦~^^



首先為Model 查上Bass 先,
先由額頭位置查落去,勻暈地查到下巴位



假如果你都好似小妹咁,鼻同兩邊面豬叮位毛孔較粗大既話
就可以先用上剛介紹過既"修飾底霜"
查於鼻翼位置及鼻翼兩旁~ 



Venus話佢平時化妝個陣係唔會查五點架啵,
反而係用手感受一下邊度需要更多既底妝產品
不過小妹自問化妝技巧做唔到咁叻~
我都係查番五點算數啦xdd
同查Bass 一樣先由額頭由內向外查出去,
而眼肚位置就唔好以拉既方式查啵
反而係按實再向一個方向移動~唔好再反手啵~
因為咁樣好易有紋走出黎架~
而咁樣震一震仲可以幫忙提昇面部既線條



最後查番d碎粉就可以攪掂啦~
不過Venus 話佢用碎粉掃呢,唔係直接咁掃上去啵
而係將個掃以扇形咁向上掃~咁就可以以最少既碎粉掃到成個面部啦~



睇唔睇得出Model 兩個面有咩分別呢?
不過Model 實在太好皮膚啦,零毛孔又夠白
其實查左同唔查都唔覺得有咩分別
(除左我只係覺得..佢冇查個便係令面d 囉xd)



好啦~睇完Venus 介紹左點化個底妝之後~
就輪到我地叫既野食到左啦
小妹叫左煙三文魚沙律+橙汁
而我旁邊既Blogger 佢就食三文治
不過呢個沙律真係食Tea 既時候岩哂~
因為真係唔夠飽或者小妹真係大食既



襯呢個時候不如等小妹再介紹埋它家其他產品啦
先講呢個PERFECT BB Toner(完美BB爽膚水)
佢既功能就係將爽膚水+精華,以一枝過就可以做到啦
佢既質地都好水水~好易被皮膚吸收
仲有一陣陣既茉莉花香味tim

0023

仲有就係化妝必備既產啦,
呢款就係"Jasmine Eco Mist/茉莉有機保濕噴霧"
主要以六款有機認證的花水,
包括茉莉、薰衣草、矢車菊、玫瑰、橙花和洋甘菊
加上七「7-Free」系統配方打造保濕同時令改善暗啞肌



仲有介紹埋茉莉系列既其他產品啦
首先要介紹一下呢個精華,或者你睇我而家個質地係水汪汪
仲要係白色架tim,原來佢實際係有兩隻色架
需要搖勻左先會出現好似鮮奶質感一樣既精華
即時滋潤、淡化皺紋、舒緩敏感
用左佢之後上妝都會貼D 呀~



等我最後都哂一哂下呢個BRTC茉莉3D水凝保濕系列
仲有兩件產品其實我冇介紹架~
就係茉莉3D水凝保濕蜜粉
同埋茉莉3D水凝保濕粉餅
簡單D 講就係蜜粉用於岩岩化完妝用~
而粉餅就可以係可以用於補妝之用~
如果加埋之前個枝噴霧仲梗加Perfect 啦


係最後Sasa 都準備左d 小遊戲同我地玩
不過我地個組唔夠隔離快,所以輸左呀
不過小妹都好幸運~係終極大抽獎~
我係其中一位幸運兒呢~
不過Sasa 真係實在太好啦,你估唔估到佢送左咩禮物比我地?
就係BRTC智能振動BB Cream美白套裝
同埋茉莉3D蜜糖水亮妝前底霜 tim呀
個個Blogger 聽到有咁份禮物可以拎走
大家都好興奮呢>w< 小妹都係呀!!



小妹既終極抽獎禮物就係抗衰老面霜~
暫時小妹應該未需要用上抗衰老~
媽媽應該話就送比佢啦,所以....就送比媽媽用啦



今次呢個Event 令我更了解BRTC 呢個熱爆中日韓既品牌~
原來佢唔止得BB Cream 咁簡單既,仲有好多以花為主既產品
另外仲不少系列可以滿足各位既需要~
我自己除左大愛個個BB Cream 之外
仲好鐘意佢地個個零毛孔系列~
由其個個修飾霜簡直燒到我>w<
唔知你地又會唔會揀到你想要既產品呢?


你最不可缺少的化妝小機,我擁有左啦~
如果對此產品有興趣的話可到全線Sa Sa 選購

文章預告: 想知究竟BRTC 智能振動套裝係咪真係咁好用?
茉莉3D蜜糖水亮妝前底霜係唔係真係會立體D?
小妹將會不日出文~記得要留意小妹既專頁預告囉^^

另外小妹專頁開通了,喜歡我的文章給我一個Like 
可以更快知道小妹既近況同埋出文預告架~^^

    

◕‿◕歡迎聯絡小妹出席品牌活動‧邀稿試用
電郵: man_man811@yahoo.com.hk
Weibo:  http://www.weibo.com/siuangel 
Facebook 專頁: http://www.facebook.com/angelbabyhome 



留言

  1. 用震動去令bb cream更貼服,真系好好既發明
    [版主回覆09/06/2012 00:39:46]冇錯~~我完全認同:P

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章