白火山灰都可以做到潔膚產品?LC 給你一個意想不到的潔面乳

唔知你對於火山有咩認識架呢?
小妹覺得火山有好有唔好啦,
因為如果火山爆發,有可能會令到整個地區化為灰燼..
但係亦可能因為一個活火山會令附近既地區
擁有一個蠻不錯的溫泉區


點解我會無神神係度講火山呢?
仲記唔記得小妹早前去過
全香港第一間
專為女性而設既店鋪 - LC lovecosmetics
唔記得或者你係新黎睇我個Blog 既朋友
歡迎你地按我回顧

既然講得係專為女性而設既店鋪,
當然呢件產品都係為女性而設啦?
其實絕對唔係,呢件產品不論係各位姊妹,
就連你地既另一伴,屋企人都用得
因為今次呢款產品屬於清潔身體產品
而佢就係 "本草絵巻 蜜柑美白潔面霜"
日本人諗頭多多,應該大部份既人都會認同,
但係今次佢地用上白火山灰做清潔產品,
小妹真係第一次見識呢~

當小妹收到呢份件個陣,真係不得不讚
日本公司真係好有心思,
因為小妹份產品是郵寄回家的
收到的時候是這樣的..
我心諗究竟咩黎架?點解咁樣包住架?



但係我一拆開個泡泡袋之後,
我發現原來泡泡係包住左呢袋野
又係LC 個個靚靚索繩袋呀>w<
我之前已經帶左佢去沙灘玩,因為可以放個件濕泳衣嗎
即使係放d 女性野,你帶住個透明袋出街都冇問題啦
(不過小妹極少有d 透明沙灘袋,都係得個個Kitty )



再拆出黎就係今次既主角啦
"本草絵巻 蜜柑美白潔面霜"



眼利既朋友或者會見到有DD 奇怪?
點解...枝洗面野會寫住Body soap ?
天使你係咪玩野先?當然天使冇玩野啦
因為呢枝"本草絵巻 蜜柑美白潔面霜"除左可以清潔面部仲可以清洗身體的唷
一物可以兩用~~很棒的!!
唔知你唔知咩係蜜柑呢?有睇過日本卡通/劇集的
也會留意它們在家的茶几上總有一盤盤的蜜柑
像橙卻比橙少一點,像我們的柑仔一樣



先來看看呢個白山灰泥究竟係乜野東東先
今次呢款產品好液體,一倒就會流哂出黎啦
既然講得係山灰泥,顏色一定唔會係白雪雪架啦


用呢個洗面有兩款方法可以試下:p
第一個方法: ●用鬆軟的泡沫洗淨您的面部,滋潤肌膚
用法就係倒上適當既洗面膏加上起泡網,



再加上清水或者溫水揉出泡沫
但係我好白痴揉完後就即係查哂上面=口=
又完全唔記得影前後比較

咁就睇住泡泡上面既相同用完之後啦~^^



另外仲有一個方法去用呢個潔面膏
佢就係●重點美白肌膚
方法好簡單: 取適量潔面霜於手上,不用搓揉出泡沫,
直接將潔面霜塗抹於面部,並以畫圈的方式輕輕按摩面部。

而我呢就唔算太跟足佢呢個方法去做
我都係D 洗面膏上面加DD 水就係面個上面打圈圈~
呢個重點美白呢,就係令你即時臉部會有明亮既感覺
以下既相係由左起去睇既,唔知你又覺唔覺得真係有白左D?



黎個近鏡又睇下有冇咩唔同先呢?
認真說的,小妹真係唔算太覺有點白,
或者我呢個人太黑啦XD
不過呢個洗面就迫左我D 粒粒出黎
由左面相睇,本身係有一粒唔覺眼既小暗倉
一洗完就爆大左仲要連埋鼻位都有埋tim
但係超快地謝!!!絕對岩我呢D 一夜訓,每月一次既時候
大爆粒粒既日子使用



不如試過我隻手會唔會有唔同呢?
小妹今次測試的是左手~
先來看最頂頂的照片是沒有查上什麼東東的
而圖二,小妹用左重點美白方式使用
圖三就是測試圖囉~是找回同一個位置拍攝的
我想白了...不太明顯但係毛孔卻真的好似收了~



試埋係手臂先~睇下又會唔會見到D 效果?
今次就係以泡泡做主打的,效果亦係差不多




比個小小Trip 大家:

·      火山灰是非常容易改變其質感的成分。
在室溫或氣溫較低的地方,本產品會有變硬的情況,
但這並不是產品的品質問題。  

再次將其存放於常溫的地方,即可恢復柔軟質感。
初次使用時,建議您將瓶蓋朝上地開啟。
   ·       
因為本產品採用天然火山灰,有時候瓶口會被遺留的乳膏堵住,
這是產品材料特性所造成的,與產品品質無關,您可以放心使用。
  如瓶口堵塞,請用竹簽或牙籤等清除堵塞物。

小小總結:

對於小妹而言呢枝本草絵巻 蜜柑美白潔面霜,.
未必做到美白效果,但係你話做控油
同埋令面前油脂分秘絕對做得非常之好

早前我連續兩天都需要收工後外出,所以兩天也有化妝出街~
然係早上洗面兩天我使用了兩種不同的洗面產品
第一天我使用A 品牌,
而第二天我使用B 品牌,
第一天我不需要到中午我已經可以整個妝溶左一半
但係第二天我卻可以到下午三時也不需要補妝
我使用的所有化妝品也是一樣的,
所以我認為不關化妝品的事,
今次呢個事件令我認為原來洗面產品也有機會
令你影響化妝後的結果

另外小妹也最喜歡它的橙香味,真係很香香的~

由其自己幫臉仔按摩個陣真係好享受耶~

如果要小妹為呢件產品評分我會比80分~

點解唔會高分D 呢?就係因為我覺得暫時未有明顯效果

不過只限於小妹的個人感受,因為我見到有朋友用左係明顯白左的

同埋洗面會有點乾的感覺~不過用泥既產品是正常的




如果你對我今次介紹既產品有興趣的話,
絕對可以到它的專門店選購~

然而你都可以去到以下網站,詳細了解今次呢件產品
http://www.lovecosmetic.asia/-c-316/-p-8784.html/language/zh-TW/currency/HKD


LC lovecosmetic 現在已經有微博及Facebook了,
想知道更多LC 最新消息? (有陣時有D小禮物送的)
立即成為LC Fan! LC微博:http://e.weibo.com/lclovecosmetichk
Facebook:http://www.facebook.com/LClovecosmetic.HK

地址: 銅鑼灣恩平道19號3樓

※港鐵銅鑼灣站(港島線)

F出口步行2分鐘


小妹專頁也開通了,喜歡我的文章給我一個Like
可以更快知道小妹既近況同埋出文預告架~^^

    









◕‿◕歡迎聯絡小妹出席品牌活動‧邀稿試用
電郵: man_man811@yahoo.com.hk
Weibo:  http://www.weibo.com/siuangel
Facebook 專頁: http://www.facebook.com/angelbabyhome 








留言

  1. 貴五貴嫁?
    [版主回覆09/09/2012 13:22:41]$220/200ml~

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章