跟Will Or 化個秋冬妝 ❤ 飲埋枝BB 就可以內外都夠美啦◕‿◕


係八月尾小妹跟左Blogger SanSan 參加由
Chocola-BB X Will Or Make Up Class,
係參加左呢個化妝班之前~
PR 已經送左30枝

Chocola-BB  比我啦~
太感動啦>w<
係唔係好壯觀~~~我D 同事個個都想問我拎XD


其實我係

Chocola-BB  係岩岩進入香港市場既時候~
我已經試過佢地架啦~
而味道也算不錯,雖然BB 既色係比較黃色的~
其實係正常架~所以小便都會帶有點黃黃地色的
可以按我回顧唷~


好似離左題tim....講番今次既化妝班先~
今次化妝班舉辦既地方就位於Will Or 既化妝室~
其實我都係第二次來架啦~不過都係唔認得路xdd
我今次仲要遲到呀~攪到San San 都一齊遲到,
勁唔好意思呀真係.....


一坐底就同左San San 相認左

之後有同事送上香港都未有得買既新裝bb 飲品~
呢枝新裝BB 就比以往既大枝好多~
而味道仲好易入口~因為佢以梳打加上青提子
個人認為雪凍佢仲好飲




而小妹既坐既位~仲有一Set ChocolaBB 既產品
原來ChocolaBB 唔只係得一枝枝美肌飲架~
仲有d 藥類產品~其中有兩款~我係朋友既鋪頭都有見過~

 

好啦~不如睇Will OR 點樣教我地化個秋冬妝先啦
首先要化個靚妝前~當然要做好護膚啦~



由於我遲到,Will Or 已經為Blogger 朱迪化好個既底妝啦
要做到貼服既妝容~記住唔洗多,夠就得啦~



我唔記得頭1-3 係咩啦~咁我一跳就跳去step 4啦~畫眉啦~
其實見過我真人既~或者睇開我Blog都知我出名眉粗~
呢個我可Skip 唔聽住~xd
之後就開始介紹點運眼影既顏色去打造秋冬系Look 啦




  Will Or 教我地運用紫色mix 上金色做一個有分明既效果~
(不過阿Will 話呢盒唔岩佢想教我地既顏色,做住比較先)



先運用紫色眼影查在眼皮位置上面~
而眼蓋方面就查金色,可以將兩隻影色mix 暈佢,做出一個變色效果,
再用上眼線膏畫上眼線~阿Will 話佢會一次過拎多dd 既眼線膏~
可以連續咁畫哂上下眼線咁就唔洗下下補~
一補就會用好多,所以一下拎多d 就ok 啦



查埋少少橙紅色胭脂~加埋唇彩問題就完成呢個妝啦


當然睇完Will Or 既教導之後,就梗係要自己試下啦~
不過由於我自己本身都化左妝去,想落番dd 妝
但係攪到唔上唔下咁...成個眼袋變左淡黑色-口-
今次主打眼妝係以紫色加金色做配合
以深系既紫色配合淺系既金色~
不如睇下小妹自己既示範啦~~
但係係自己試之前~就由化妝室既同事先幫幫手~
教我點樣控制一下眼影既效果~



好啦~佢教完我之後就等我自己親自試下先
睇唔睇到個層次感呀?
睇相就好似真係唔多覺咁~
但係靚唔靚先~~xdd



最後攪掂好個眼妝~就同San San 吹下水~影下相:p
(對比San San 小妹好黑呀~~)



當然唔少得梗係要同番Will Or老師合照一番啦



最後Chocola BB 送上我們一袋產品~
你知唔知係咩呢?就係有兩枝連香港都未有得買既
梳打青提味Chocola BB ,當然仲有原裝版BB 3枝啦~
認真的講一句~如果
梳打青提味香港有得買,
我一定會成日去買~因為真係好好飲架~
味道又清新又易入口~出街唔洗一定買貢茶既~
第時潮流應該會買
Chocola BB 就真啦~~



最後感謝Will Or 借出化妝室及時間教我地化出一個秋冬妝~
同埋感謝
Chocola BB送我咁正既新飲品~
我已經打劫哂所有新產品~我自己都冇得飲啦~~
希望佢快d 黎香港啦~我好想再飲你呀!!!!
最最最後~我都要多謝San San 唔係因為有你~
我冇機會參與今次既活動~同埋冇機會認識你~
最重要係~好彩有你send 相比我xdd

小妹專頁也開通了,喜歡我的文章給我一個Like 
可以更快知道小妹既近況同埋出文預告架~^^

     

◕‿◕歡迎聯絡小妹出席品牌活動‧邀稿試用
電郵: man_man811@yahoo.com.hk
Weibo:  http://www.weibo.com/siuangel 
Facebook 專頁: http://www.facebook.com/angelbabyhome 








留言

熱門文章