打擊臭氧既攻擊 .。☆ Estee Lauder @ Be the Ozone Fighter!

世界各地也在為我們的環境,空氣污染同全球氣候而苦惱既同時
其實有冇人知道原來...我地一路係度講大氣層穿左個洞既同時
原來對於我地黎講......真係一個好大既問題?
其實只要曝露喺市區20分鐘,空氣中嘅臭氧就已經會對眼部肌膚帶嚟明顯嘅傷害

今次我就去左上環既 The Space 出席 Estee Lauder 既WorkShop



當我一搭入門口~就發現煙霧迷漫仲要好多燈光照射自己wor
究竟發生咩事呀?係唔係去錯地方呀?唔通今次去開Party~?




當再行入去少少就見到.....以下既留言....究竟發生咩事呀?
好似有d 好既野等緊我wor ~~
小妹已經Ready ~你地又Ready 好未呀?




當我一步一步行上去會場~不斷就見到影響眼部肌膚既% 愈黎愈低~
原因又點解呢究竟????




一上到會場就見到好多醫生袍既員工們為我地棒上飲品及小食~
好似我地而家去左個研究所咁呀~究竟今次去左研究所~會有咩體驗呢



原來頭先一路進場既時候~就係為左比大家體會
究竟大家係我地既城市入面會受到幾多既修害~
而今次
 Estee Lauder 就為左呢個問題推出左呢一款<全效眼底導入基因修護精華露> 去解決臭氧對眼部既傷害

講左咁耐~咁不如由豪仔為我地開始今次既活動啦




再請黎 Estee Lauder 培訓導師 BOBO 小姐為我地講解一下E.L 既眼部精華既歷史
同埋其他不同既眼部產品既分別~

\
而皇牌精華係全世界既E.L 係每一分可以賣出7枝架~

究竟呢枝精華有幾好用?
唔洗等我講~數據已經答到你究竟有幾好用~




今次既全效眼底導入基因修護精華露輕輕一滴就足可搽足一隻眼
加上適當既按摩手法~就可以令精華更快吸收而且仲可以令血液循環
咁黑眼圈,眼袋就可以好快唔見左啦~~




咁按摩既手法又應該係點呀?其實係E.L 既FB 專頁都有教過架
不過今次由bobo 小姐親自教授我們學習一下




當然唔少得要玩個小遊戲啦~今次請左兩位Blogger 同大家分享一下
究竟佢地對於眼部既最關心既問題及
究竟又有咩產品係岩番各位需要既問題呢?





而顧問小姐就介紹小妹使用呢款筆庄Eye Gel 完美冰感亮眼修護精華可以去除黑眼圈,眼袋問題,雖然它帶有點色~不過唔算係粉底黎架
加上獨特既咀頭可以按摩雙眼加速血液循環~

都係懶人想一舉多得既好產品之一呢~



除左我上面介紹既兩款精華之外~其實E.L. 都出左好多款
針對不同需要既眼款產品架~不如我介紹下比大家睇下呢
由右面既紅色樽既Eye Gel 開始講起啦~
紅色樽身 :以健康亮澤為主打既 <亮肌活膚保濕眼霜>
粉紅色樽身 : 以提升/緊緻為主打既 <緊緻塑顏嫩肌眼霜> 紫色樽身 : 以抗皺為主打既 <升級逆時空抗皺再生眼霜>
筆庄為主既Eye Gel 以減退黑眼圈既
<完美冰感亮眼修護精華>當然唔少得就係強效護及滋潤 既 <升級眼部基因修護精華>



好啦~介紹完E.L. 既產品之後~~我就帶左以下既東西回家囉~~
妹妹一說我拎住一袋二袋~好似貴婦Shopping 完咁xdd
其實即刻覺得自己好豪~~



首先先講呢盒就係今次既主打產品<升級眼部基因修護精華>
及 
<全效眼底導入基因修護精華露> 5日份量~雖然係Sample Size 但係包裝一樣都係好精美架~



除左以上既產品之外~小妹好好彩仲得一份小禮物呢~^^
同埋真係好精華同好靚既E.L.龍島朱古力tim 呀!!!




講左咁耐~當然我唔會錯過試用今次咁既正既產品啦~
首先我會用上
<全效眼底導入基因修護精華露>



只需要一下就可以搽夠一整隻眼架啦~~而我都跟番BOBO小姐教授既方法~
去搽番呢個眼部精華~首先就係將精華點三點係眼袋位置~



再用食指輕輕由內(細細存)打圈圈去到眼尾位置~
因為我地要按摩會要提昇眼部肌膚呢~~
之後我地再用中指及食指~好似彈琴咁既模式~將精華完完全全咁吸收哂
(係呢個時候~其實我雙眼已經感受到一陣陣既涼感係眼袋位置好舒服呀)



除左用呢枝精華之外,當然我都唔少得搽番強效修護既眼霜啦


用看看第一天使用後既效果~細紋及黑眼圈也真的蠻大呢~~



而係第五日既今天~究竟我雙眼又有冇改變呢??
我覺得起碼黑眼圈明顯減淡左,眼紋都愈黎愈淡tim~~
攪到我都真係好心動想買番一枝番屋企呀!!!



唔知你對於今次我介紹既E.L. 既產品~有冇D 心動呢?
小妹係極之有興趣呀等我得閒去下專店睇下先~



想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴

記得要給我一個Like 啦!!!^^




◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹
電郵: man_man811@yahoo.com.hk

Weibo:  http://www.weibo.com/siuangel 

Facebook 專頁: http://www.facebook.com/angelbabyhome

Y!Blog Link : http://blog.yahoo.com/siuangelbaby/




































留言

熱門文章