打走【中女】這名詞 。用上白玉蘭鑽采超緊緻EX幫你抗老

當時間一日一日咁過,我既年紀就一日一日咁老落去......
想不到轉眼間我都已經搭入【中女】啦

不論肌膚也好,身體機能也好,的確是比之前差了...
既然唔想要有中女呢個名,就要係個樣度做起
之前成日比人查ID Card 的確好唔鐘意!!
但係我而家好想有人查下我身份証呀.....

所以今次我就一於試下由牛爾老師研發既產品!!
認識牛爾老師,不是因為"女人我最大"~是我朋友的小店
因為當時我有幫她一日半日當Sales ~所以我必要認識她店鋪上的所有產品
就係因為要幫忙所以我都開始看起女人我最大呢XDD
今次要介紹的是《白玉蘭鑽采超緊緻EX系列》



萃取自台灣本土的天然玉蘭花樹,樹木本身從根部、葉子、到花朵,
都有極佳的抗敏、安撫肌膚、防止黑色素形成、美白及抗老化的護膚保養作用。
『白玉蘭鑽釆緊緻系列』全線,「以抗氧、防醣化(影響肌膚膠原蛋白機能,
令膚色變得蠟黃黯沉、角質增厚、皮膚乾燥等)、抵老化、去蠟黃、
改善黯沉、淨白膚色、緊緻彈力」為目的,塑造青春活顏白玉瓷肌。

首要先介紹一下它家的精華,沒有太大的包裝及設計
只有帶灰的色彩打做樽身~


精華在於包裝盒外及樽身亦有列明產品功效
功效: 預防老化、改善皺紋、黯沉、蠟黃膚況,維持肌膚緊緻彈力
而我的精華有限日期是2015/09/04~足足有差不多2年時間使用呢
但係.....一枝精華應該3個月都可以KO 左佢啦XDD
係泵口位置仲有一個" NARUKO " 既Logo 呢
而精華質地方面也算是較水的,所以用於面仔好快就吸收左啦




首先係使用之前我要Test 一下究竟我既肌膚有幾多水份同油份先,死火.....點解洗完面仔,我個面得番一格水,爆油架?
發生咩事先??唔得~~真係要搵野搽番打救一下先,唔係點做新娘呀=口=




首先我會先把精華輕輕地搽上臉部再作出按摩方式
而臉豬叮位~我會以圖中的手勢向上拉,
呢個動作除左可以收緊肌膚之外,仲可以有V 字臉架~~
新年要V 面唔洗PS 既,自己動手也可以啦~~
係搽完精華後~肌膚即刻得到水份~
睇下水份終於爆燈啦~油份亦同時減少




輪到要介紹它家的另一款產品,唔好以為係面霜呀!!
其實它是~~~~白玉蘭鑽采超緊緻晚安凍膜
下??凍膜用黎敷架?即係唔係用黎搽臉架?
其實它就我們既成日講既SleepMask 一樣既功效~


而今次呢個凍膜主要既功效就係預防老化、保濕、緊緻肌膚今次既有限日期就係2015/10/8

蘊含獨特成份:  車前草萃取複合物、白玉蘭純露、白玉蘭花葉精華、木蘭樹皮萃取、
雪取萃取、維他命C磷酸鎂鹽微囊球、肌肽、Phytoferulin®、維他命C乙基、
玻尿酸、異構糖、熊果素、傳明酸、維他命C醣苷、三胜肽、四胜肽、
虎耳草萃取、牡丹萃取、檸檬精油。 



其實唔講唔知,大家可能買左D 保養物既包裝盒,
一拆開就可能轉眼把盒子/包裝掉進垃圾桶啦~
我自己如果是紙類的,就會收集於報紙堆給媽媽作回收的
但係牛爾老師系列產品包裝~係可以演變做另一樣東西呢,
一舉兩用~不會哂野呢!!!今次凍膜的盒是可以做卡片套呢
而精華的盒子是做
筆桶~~你說嗎,真係蠻不錯的設計呢!!


打開了凍膜之後,除左見到一個保護蓋之外,
仲會見到一個勁貼心既設計~就係小匙啦
小妹真係好怕用個D 罐裝既 Gel,
原因就係我沒有小匙去拎d Cream/Gel 用嗎=口=
但係今次呢款凍膜除左有小匙比我們用黎領取Gel
仲有一個位置給你鎖住呢條小匙~咁就唔洗擔心會唔見左啦




雖然佢盒中話只需要2粒黃豆既份量,但係我覺得我圖中既份量
都係覺得夠半邊面搽咋,唔知係唔係因為我太乾呢?
而我自己就鐘意搽左面仔之後~Keep 住向上拉~
轉眼間我就已經吸收哂d 凍膜,如果你好似小妹咁樣
真係唔洗擔心成塊面痴淋淋啦~~因為都吸收哂囉xd





既然介紹完兩樣產品~亦都體驗左呢一Set 系列既產品
雖然而家你話係唔係好緊繳呢?時間關係~未睇到xd
但係保濕程度絕對唔輸蝕而且仲唔會痴淋淋~~
毛孔都好似係收左d 啵xdd 唔知你又喜唔喜歡今次既介紹呢?




如對以上產品有興趣的話,可以到全線ColourMix 購買~~
http://www.facebook.com/colourmix.cosmetics?fref=ts




想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴

記得要給我一個Like 啦!!!^^




◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹
電郵: man_man811@yahoo.com.hk

Weibo:  http://www.weibo.com/siuangel 

Facebook 專頁: http://www.facebook.com/angelbabyhome

Y!Blog Link : http://blog.yahoo.com/siuangelbaby/

留言

熱門文章