【香港製造】彩豐行新品介紹 。有機堅果油粉底 & 黑糖Hand Cream


對於彩豐行~大家應該唔會陌生吧?
我家也有不少它家的產品,真的蠻平價亦用得安心吧

今次我想介紹的就是它家最新推出的粉底系列~
是近來我也聽不少的產品都有用上它~而用作成份
它就是 有機堅果油啦~上次我在 PHYOCEANE 的新店~
也曾試用左枝有機堅果油既產品的確是不錯呢~~

究竟呢個堅果油用落粉底入面會係點樣呢?不如就睇下我既介紹啦~
先介紹呢款『有機堅果油高清礦物粉底』$128/6g



高清晰的礦物質粉底液,輕盈絲滑,上妝舒適,富含天然有機認證的摩洛哥堅果油及透明質酸,以及高效抗氧化的維他命E,在輕輕塗抹的瞬間,收細毛孔,均勻調節膚色,妝容持久貼服,從此遠離乾燥、浮粉的困擾,滿呈現完美無瑕膚色,給肌膚美麗光彩。
有兩個色系可選擇,分別係《象牙色系》《自然色系》



而小妹今次既用上既色系就係《自然色系》A3893 呢款粉底都SPF25/PA++~ 而且香港人應該支持一下香港製造啦~^^

樽身列明今次呢枝粉底既有效日期~
不過建議粉底開左半年之後就唔好再用啦
樽蓋以黑色透明做主色~而泵咀同樣是用回黑色鏡面其實蠻特別同好靚呢~
泵咀唔算好大~所以都要按2-3 下先可以搽哂成面啦~




睇色版其實你會覺得蠻深色~但係真正於手上的話其實絕對唔深色
而且仲幾Match 番小妹既膚色wor ~一推就完全唔會白左一撻



係時候要試一試上面比大家望望先~
送上一幅~訓極唔夠,完全唔清醒既樣比大家望望先~



先泵出大約份量既份量,應該可以搽上整個臉容

搽完半邊面比大家做一個比較~就係咁睇好似就冇咩特別同改變
但係好似眼袋位置其實遮暇力不錯已經好易推
最重要係雖然佢真係以堅果油 做主要成份~
不過少左平時搽完濕粉既痴淋淋感覺~呢個真係做得幾好~




之前個張睇唔到有比較?不如睇下呢張相既分別啦~
由於小妹唔識介口~仲係度狂食薯片~
所以面仔都生左唔少粒粒加上仲有d 暗倉印~
用上粉底後其實都有個遮暇度~起碼遮到我d 印同豆豆先啦xdd



完成整個底妝後~成個樣係唔係即刻精神番唔少呢?
所以話點解女人咁捨得買化妝品~唔係真係畫皮~
而係想比一種精神同靚既樣去見人~


搽番少少眼影~加番少少胭脂同唇彩~
簡簡單單既日妝就可以出街啦~~我都唔算變左第二個人o者^^



介紹完粉底~~都唔好唔理我地對美手呀!!!
我認我懶!!!但係呢個冬天~真係唔懶得~
我已經比紙介到手指損左不少5次~
隻手仔變得多紋~次次洗完手又乾爭爭~

所以死懶鬼都要死死地氣用上Hand Cream ~
今次再介紹一下彩豐行既黑糖系列~《黑糖營潤護手霜》$28/50ml
它家既黑糖產品我都用過不少~好似沖涼液etc.....



當中Hand Cream 既主要成份就有以下幾種~黑糖、珍珠精華、橄欖葉精華、銀杏葉精華
源以啡金色既樽身~配以黑糖的色系做設計~
打開蓋後~你唔會見到Hand Cream 而係一張小錫紙做番阻隔~
咁就唔洗擔心~買之前比空氣影響到產品既質數啦~^^




少少一點~就已經嗅到香香的銀杏味~黑糖味道就唔太覺啦
加上有珍珠成份~所以將Hand Cream 均勻咁搽哂雙手~
就可以有既潤又閃BIng Bing 既手~~呢個時候帶住隻愛人送既鑽介xd
咁就又閃又BIng 啦~~~呢個係我自戀既想法xd 唔洗理我既xdd 





小小總結:
我諗如果而家叫我比$130 買一枝有機成份既粉底?
即使係開架產品也好,我想真係未必買到一枝既咁粉底~
加上而家有好平既開架產品,其實都會係內地製造~
別怪我對內地生產既產品帶有色眼鏡~
始終我對它們生產的產品真的...有一點怕怕

但係今次以彩豐行既產品係香港製造而且價錢適中~
的確真係幾吸引小妹去購買~
而且粉底真係幾柔滑~而且好推,最重要真係唔淋~
冬天用仲可以令肌膚得到滋潤~真係大推之物呀!!

仲有唔少得要推介呢枝Hand Cream 啦~
因為佢含有銀杏油~可以令雙手更滋潤,
加上有珍珠精華~所以可以雙手會更有光澤~
想同客人,朋友見面~除左妝容要化得好~最重要唔好唔記得雙手呢

今次就介紹咁多先~~希望大家都會喜歡啦
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴

記得要給我一個Like 啦!!!^^




◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹
電郵: man_man811@yahoo.com.hk

Weibo:  http://www.weibo.com/siuangel 

Facebook 專頁: http://www.facebook.com/angelbabyhome

Y!Blog Link : http://blog.yahoo.com/siuangelbaby/


留言

熱門文章