想要大眼妝 ◕‿◕ 只需要一枝睫毛液~就OK 啦^^v



曾經我朋友話過~出街唔化妝我唔得架>.<
即使點樣唔化妝,我都要畫番條眼線或者搽番睫毛液架
其實我平時真係好少化妝,我認我是小懶鬼~
但係如果要當天要出街我是可以裝(行)妝的呢~

眼妝對我而言係一個最重要既妝容~所以我會好著重眼既化妝
而家每個女生雙眼總會有一對假睫毛,也許假睫毛才能令雙眼夠大嗎?

但係出街飲宴去Party 也許可以使用上假睫毛,但係如果你需要見工?面試
或者公司不喜歡員工使用上假睫毛的話~也許就要乖乖的塗上睫毛液了嗎?

今次想介紹的品牌就【MAJOLICA MAJORCA】
MJ 既睫毛液有幾好用就不用我多介紹~因為我自己也曾經擁有過一枝
後來因為我愛上用假睫毛後就已經放棄使用睫毛液了

不過假睫毛雖然好,又方便又快捷又可以即時令雙眼變得更大
但是好的睫毛是絕不便宜~自家用的起碼也需要$10/對~
加上有時痴上睫毛的膠水~也是不易落得乾淨呢!!

不過今次要介紹既的睫毛液是MJ 的最新推出的產品呢~
仲有可以保護自家的睫毛既精華~
究竟係乜東東呢?其實就是MJ 的「廣角魅惑激長睫毛液」「啫喱美睫精華」



等我先介紹一下即使唔化妝既日子都可以搽既「啫喱美睫精華」
搽一次就可以令睫毛24小時修護~仲可以令睫毛更烏黑,亮澤及強韌



唔好睇佢細細枝~其實個掃頭都幾夠大同夠特別
我第一下見到個陣,我真係以為係膠質刷頭~
實情....係?一陣講你知>w< 



當然唔少得要介紹我今次既主角啦~
登登登登登.....就是「
廣角魅惑激長睫毛液」



最新既「廣角魅惑激長睫毛液」繼續源用黑色樽身~
配以金色字樣,
高貴卻不失公主感~小妹仍然大愛>w<



刷頭絕對太貼心吧~有兩面既刷頭既可以用上1號刷上眼睫毛~
亦可以用2號位置搽落下睫毛~咁就唔洗咁煩買兩枝睫毛搽哂兩邊啦



好啦~介紹到呢度,我要準備化個靚妝~出席我朋友既婚宴呢
今次也是2012年最後一餐飲宴囉~真係飲到驚XDD

先給大家我既未搽上任何睫毛產品既樣子~^^
在沒有使用任何產品既效果~感謝我家父母給我蠻濃密既睫毛
但係我縑佢唔夠長XDD



在一開始介紹MJ 新品時,我咪話白色樽的精華個刷頭睇落似膠質,
實際其實也是軟的棉體呢,但係搽上時,就由於它沒有色效果



由於精華方面也是透明的,搽了兩層也沒有特別的效果,
仍然Keep 坐同樣的密度及長度~




精華方面乾得好快,我一搽完之後都可以即刻上睫毛液啦~
可以先睇下塗左一層既後,睫毛明顯變得修長,
可惜我的是睫毛夾壞了,如果唔係~我估眼型會更美~
搽上兩層後即使沒有夾~效果也明顯~好長的睫毛>w<




其實我一路搽睫毛液也是不搽下眼個
d,原因是我不懂搽~
但係今次可以好明顯見到我係有搽左架~仲要冇走哂位tim~
因為佢個位真係完全好Fit~又可以搽得好又唔怕掂到其他眼肚位
而可以睇到我雙眼有搽同無搽既分別好大~一邊係濃密而修長~
而右眼卻對比下差得遠呢~~



最後也送上我既當日完成好既眼妝啦~雖然唔係化得好完美~
但係唔洗下下用上假睫毛也很方便呢^^
我文中頂頂的相也就是大頭LOOK 呢~未知你覺得呢個妝容岩唔岩小妹呢?



小小總結:
MJ 睫毛液有幾好,真係唔洗我多講~
而今次有幸試用最新推出既產品,簡單令我新年既妝容,可以不需要附加任何產品
都可以令我靚足全場啦~而家精華而家令小妹日日晚上都搽上,
雖然增長就好似唔太覺~但係我覺得係明顯地黑左同冇咁易甩呢
同埋新推出既睫毛液好似比之前更易溶解一抹就可以溶解,持久度又夠高
所以如果產品一推出的話~我一定要會介紹給我的好友及化妝師使用呢^^


希望你也喜歡今次我的介紹吧



想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
 
記得要給我一個Like 啦!!!^^




◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵: man_man811@yahoo.com.hk

Weibo:  http://www.weibo.com/siuangel 

Facebook 專頁: http://www.facebook.com/angelbabyhome

Y!Blog Link : http://blog.yahoo.com/siuangelbaby/































留言

熱門文章