♬ 放鬆。美胸。通淋巴 ❤ THALISSI 香薰三寶為你擁有完美身段 ♪゚


 THALISSI 唔知你對於它認唔認識呢?
其實它是一個西班牙既星級天然有機香薰品牌
其實小妹認識它是因為我是因為我曾出席了它家既活動呢
當時也有我喜愛的美容達人YOYO 小姐教我怎樣通淋巴呢

今次小妹又有機會得試 THALISSI  既香薰油>w<
我今次會介紹三款不同種類既香薰油
功效包括可以通淋巴的,美胸的及可以令身體放鬆的
而我今次試用的就是旅行Set 類的


 首先先介紹我最喜歡的通淋巴的香薰油----塑形通淋巴護膚油
(THALISSI Scultore Di Corpo $820/150ml)
主要成份: 浮游生物提取物,甜杏仁油,黑茲爾籽油,小麥胚芽油
檜油,茴香油,薰衣草油,檸檬皮油,須芒草,檸檬葉油,莞荽油


 香薰油既顏色係透明但係帶點檸檬香,但係好似嗅唔到d 薰衣草xdd
而通淋巴既份量就要多番多少少,唔係就好難推架啦,
有d 東西都可以唔可以慳既真係xdd


今次小妹就想用呢個通淋巴油,示範一下通淋巴及去水腫,
以下圖是我在MORE 度影出黎既,希望也可以幫到大家啦 


另外小妹就用上YOYO 教我地既方法啦,
首先第一步就係雙手合十將香薰油加上少少微溫
將香薰油由手脾由幼的位置向上推開


第二步就可以跟我下圖咁做啦,
首先運用你的食指及中指屈起,用上兩隻手指中間位置夾著你的手脾
第三步用手指夾住向後拉,如果你當時是穿背心就最好拉至膊頭位置)
如你好似我咁著上T-Shirt 就可以拉到腋下位置

其實如果你一路沒有做開,你剛剛往內拉的時候應該感到有點痛
(利申: 小妹係痛到叫到癲左xdd我應該好塞)
之前YOYO 教我地最好每次也按摩約15-20 MINS 左右最好
不過小妹自問不行了,因為真的很痛~但係都係個句
你唔推就會塞,你愈塞就愈痛=口=


***********************************************************************************************

好了,介紹完身體上用上的淋巴油,就介紹一款我覺得我需要的產品,
就是可以去紋的油呢,不過我想呢枝應該岩岩生完bb 既朋友用
或者好似小妹咁有橙皮紋也OK 的,它就是Cellulitis Draining oil 修身去紋護膚油


不過原來....我把它誤會錯了-口-
我以為它是按摩咪咪的,唔知會唔會令到咪咪也會廋了嗎=口=
我呢D 真係睇D 唔睇D =口=

而它今次呢枝油主要成份就如下
成份: 天然Phytocosmetic油配製而成的純植物油精油和植物提取物  
針對: 消除脂肪及橘皮皮膚的外觀  
功效: 分解脂肪及抗炎,以減少和打擊脂肪中的有效途徑。

它有種較濃既味道,按摩後感到肌膚涼浸浸的,
也許我係時候把它轉按為我既肥肥大腿上了!!
由於我今次太8痴地用上我的咪咪上,所以不用示範了

***********************************************************************************************

最後我就要介紹一款常常精神壓力很大,經常訓又訓唔好,又成日失眠既朋友仔
呢款就是草本舒緩護膚油
THALISSI Relaxing Oil - Relaxing Ayurvedic Oil [ Face & Body ] $830/150ml


或者你會話點解我會推介比大家呢?作為都市人精神壓力一定有不少
我想即使一份幾Hea 既工都有壓力,連小妹也有呢,
近來才為一些小事(但對於我來說一舍折磨既事)跟合作公司同事嘈到上去我高層處

加上我每天下班後也要回家出文弄相片,每晚也弄得夜一夜,
我想我近來睡眠時間只有6-7小時,加上長期用著電腦真的很攰呢
身體的肌肉也在拉緊呢,每次北上按摩,按摩師總在估我是做什麼工作的
她說我是太過粗勞了....但係而家人仔咁貴自己也不捨得上去了

唯有自己幫自己放鬆一下先吧,今次呢款香薰油跟排毒的差不多是淡黃色的
味道也較濃,不過我很喜歡它的檸檬及薑味


小妹自家比較喜歡這樣使用,把它塗上頸上
輕輕配以通淋巴的手勢按按按
因為長期對電腦的朋友們加上我們這一班低頭族
條頸也許每天也痛到叫救命呢
你也可以跟著我的方法每天也按按的
既可放鬆頸部拉緊的根,又可以同時令你訓得好好


當然不少得我既大問題,我既超堅膊頭,
真係自己同自己按一定冇可能即時放鬆到D硬肌肉
但係我按完幾下,我成個人真係好似放鬆哂,
一做完呢Part我多麼想即時走上床訓教,可惜我的頭毛仍未乾
還需要對著電腦打打打打呢~


最後當然可以把剩底既油可以把它先嗅一嗅再把它搽上面部都可以作出放鬆既效果



介紹左三款既香薰油唔知你又有冇一款岩你呢
對於小妹三款我都有需要,加上它家的香薰油真係好好推
我媽也買了不少品牌的香薰油/按摩油亦難以比較

我自己本身就比較喜歡
草本舒緩護膚油
因為它真的即時令我放鬆,雖然我暫沒有失眠的問題
但係它真係可以令整個人也會很Relax,我第二朝直情願起身呢!!
所以也希望大家喜歡它家既香薰油

也可以按以下的Link 回顧它們的資料呢

✿ 第一次接觸西班牙品牌。第一次接觸Alissi Bronte & Thalissi ✿ 
用上Alissi Bronte 彩妝產品 ♥ 化身成為西班牙女生

嘻嘻~希望你也喜歡我今次的介紹~ 亦希望你跟同樣愛上它家的產品呢~^^
如有興趣到它家了解可到以下地方~
官網: http://www.alissibronte.hk   http://www.thalissi.hk
FB 專頁: http://www.facebook.com/pages/Alissi-Bronte-HK/204827596244871
而想到它家的專門店也可以呢~
尖沙咀分店:尖沙咀美麗華商場地庫(附近是商務)
銅鑼灣總店:銅鑼灣記利佐治街311 號皇室堡1/F 103室















留言

熱門文章