。★゚ 粉紅海下的百人聚會 の Veet 白滑教室☆.。



背心熱褲或者大家最想係夏天著到嗎?
小妹就真係冇咩本錢著到咁正啦XD
不過著得背心熱褲如果有d 毛毛走出黎同你Say hihi 就真係....
唔方唔嚇死人囉係唔係咁講先?

不過早前我就參加左一個活動,教我地點可以即使著左
背心熱褲都唔怕會嚇死人啦
呢個活動就係由imore x Veet 既百人白滑教室啦!!
你冇睇錯,真係一百個女生呀!!我地仲有個Dress Code 就係粉紅色!!
睇唔睇到我頂頂呢張相好多SIS 都係著上粉紅色既衫架~~

講番當日既情況先,由接待處都擺左有
Veet 既產品
仲有一個好大既既
V字Logo 呢xdd
仲有d 綿花糖比大家甜一甜,不過小妹怕肥唔敢食咁多啦



坐回位置後,看到每個座位前也有一碟細沙
唔知會用黎做d 咩架呢~一陣就講你知啦xdd



除左位子上有一碟幼沙外,仲有兩枝Veet 既產品呀!!!
一枝是左面的纖毛嫩滑乳液
右面的是珍珠煥白™ 脱毛乳霜
一陣等小妹試下佢地既威力係唔係真係正到咁先~




活動要開始啦,就由Imore 既同事為開動啦
原來我地每人面前的幼沙一個活動來的唷~
就係想我們運用面前既幼沙同
Veet既棒棒去一個Veet既Logo 出黎
小妹係美術八痴,我當然都唔知自己係度做緊咩啦xd




不過CartungBaby 就成為係所有Imore 編輯一致覺得她既Logo 係最靚
恭喜她得獎呢~可惜我睇唔到佢碟沙呀!!!




既然講得係教室,今次除左可以試Veet 既產品之外,
仲請來好出名既Fashion Blogger 教我地係黎緊既夏天可以揀選咩Look tim
唔講唔知...原來今年好興花花衫架,但係當然要識得揀啦
原來可以考慮一下係d 腰位既位置露少少
咁樣不單單係帶點性感仲可令視覺廋一點~
不過如果身體有d 毛毛係度都要做好脫毛先呀xdd




除左著靚衫~其實我地平時都可能會有d 尷尬事出現過
今次都請左兩個姊妹上黎分享過佢地d 
尷尬事~
其中一樣就係我妹妹成日最不滿既事呢~~也許我可能要買一枝
Veet她試試了



聽完姊妹們既尷尬事,不如都請來Veet既同事Carman 為我地介紹一下
究竟邊種
Veet產品岩我地係夏天使用呢?



首先要介紹既無刀片脱毛乳霜(玫瑰香薰精華)
呢枝
脱毛乳霜因為係專for 腋下使用,
所以樽頭以圓頭設計方便以單手也可以使用
加上剃刀設計是沒有刀片的,所以不怕剃傷肌膚啦^^
Veet仲搵左Model 小姐即時示範比我地睇~
即使係呢個咁公開既地方都可以好方便咁完成~
假如你突發性需要出席一個好重要既聚會~不過點知前一日唔記得左做剃毛啵
只要你帶它在身邊,留係廁10mins 內你就可以神不知鬼不覺地完成脫毛效果啦xdd



咁除左腋下之如~又點知少得手手腳腳既毛毛呀~~
雖然我未去到毛孩既地步,但係都叫有毛毛係手,
仲要唔係少既份量~今次就一於試下一次即場脫毛~
首先小妹先將
珍珠煥白™ 脱毛乳霜厚塗於手上
盡可能也不要見到自己肌膚的色唷~等等3mins 左右~~
就可以使用上隨盒附上的棒子掃走手上的
乳霜
不過掃走後,不知是否自己力度太大定係用錯方向呢?
脫毛後手會出現有點刺痛及紅腫~



不過如果發生呢個問題,
大家就可以使用上我在文頭曾介紹過的
纖毛嫩滑乳液
質地都係以為平時既潤膚霜質地,
不過佢搽完之後係唔會變得有d 淋既~反而係比較水潤一點的感覺
本人比較喜歡呢一種既潤膚霜多一點XDD



不如來一個比較圖比大家望望,我用左珍珠煥白™ 脱毛乳霜
究竟會有咩分別呢.其實小妹本身隻手都有毛
所以一剃完個下都覺得好肉酸XDD
好多毛毛呢~但係完成後又好滿意個效果
其實完成脫毛後,毛孔係明顯地唔見左~
我手上既粒粒係本身自家問題唔關用左Veet 既




當大家試得興起之際,就出現靚靚Veet代言人Ella 官恩娜小姐出場
係我排隊點名個陣我好近距離同佢講野,雖然佢應該唔認得我早幾日出席左佢妹妹既活動架啦xd
但係佢真係又高又靚又廋,皮膚又滑~最重要係極之Nice!!!!

請得Ella 上黎當然唔少得要佢分享下究竟佢平時點樣Keep 住肌膚又滑又白架啦
原來Ella 話佢平時手袋點都袋枝一枝珍珠煥白™ 脱毛乳霜纖毛嫩滑乳液
因為可能係平時化妝set 頭期間就可以敷住等,
到有空檔期就可以抹左佢,再搽番d lotton 就ok 啦
如果腋下有毛毛當然就要留番係廁所入面用啦~~



最後影上大合照呢個教室就完成啦,我地仲可以同Ella 來一個大合照
小妹好有幸可以企在隔離合照呢~^^

最後當然少不了跟我的好友來一張合照啦~
點解我好似係入面最肥個個既....xdd



最當然不少得就係要跟Ella 小姐來一張合照!!
呢張合照真係得來不易呀!!
等又等又等.....終於影到一張啦!!!Yeah!!! 




活動正式完成了,小妹都帶左一Set 三枝既產品番屋企試啦!!
就係剛剛介紹過的產品呢!!


下一篇小妹既文章將為大家逐一逐介紹Veet 既產品係唔係真係咁好用先
記得要留意呀,因為下一篇文章....我會送大禮的!!!!
足足有9份禮物~希望大家都喜歡!!
切勿期待我既文章呀!!!

希望你都喜歡我今次既介紹

想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
可到我的專頁找我↓



◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹





留言

熱門文章