✧✦ 想令妝容更立體 ❤ 只要兩枝魔術筆幫你攪得掂 ✧✦

一個妝容成功與否,我想不是因為你化完變了另一個人
而是它可以令個樣子變得更精神之如,更有魅力對嗎?
近來在網上的確看了不少朋友有介紹如何使用陰影粉
可惜小妹太蠢,怎學也是弄得不好,有時更加弄得一Pet 野的樣子
所以嗎,如果我分享的妝容不好看,請見諒!

但係我近來有機會去體驗呢枝神奇魔法筆,
呢枝筆起碼可以做到兩個日常大家在妝容需要既效果
究竟呢枝魔法筆係乜東東呢?

呢枝就係Shiseido 春季新推出的遮暇筆
共有六款不同的色系,而今次小妹就會分享體驗兩款的色系


我就會先體驗了以下的兩款色系列,包括
#102 可以Hight Light 效果
#103 可作遮暇效果的


今次我想分享一下由一個平平無奇既素顏
可以點係個底妝著手,用呢兩枝魔術筆
可以既遮暇又可以做立體一點個面形呢?


今次呢個遮暇筆由平常我們用開既有一點不同
它像枝毛筆的樣子,但它的毛毛是非常的柔軟的
在未使用之前都係是白雪雪的,在尾端的位置不斷轉動
直至遮暇膏滲出,就可以輕輕地搽在手背上
再搽上你需要遮暇的地方!

#102 的色系會較淺一下,作為Hight Light 會很適合
#103 的色系會貼近我的肌膚色,所以作為遮暇是極為適合


首先我先用上#103 偏橙的色系遮暇
作為遮蓋我既黑眼圈,暗倉及暗倉印的位置


首先我先會把遮暇筆點在需要遮蓋的位置
好似今次我下巴生左個暗倉,我就先用筆點一點在那個位置
再用手指輕印,把它印得自然一點就可以囉


再之後就當然要搽在眼肚的位置,我想沒有人像我的黑眼圈一樣
時黑時好一點,真的有一點救命xd
同樣小妹也會先搽/點再用手指輕印開,咁就會更加自然啦


單單講大家或者睇唔到d 咩效果,不如來一個小比較好嗎?
左眼就是我剛使用了#103 的遮暇,遮暇度也較好高
真的令我深深愛上的遮暇筆唷!!


好,再來用上# 102 提亮感做下Hight Light 先
同樣先用轉動尾部的位置


再係鼻粱的位置,鼻翼兩邊及下巴位置
由於#102 是會較為淺色一點所以可以做到提亮效果


好囉,我的底妝妝容就可以完成囉!!
係呢個時候就可以搽番D 碎粉/上番d 眼影就可以出街囉
唔知大家對於我既小改變底妝又有咩意見
我自己個人就認為鼻粱就最為出色,最易睇到個立體效果
如果我仲可以運用埋個陰影粉,唔洗打針都可以令個鼻更立體啦


今次的介紹到這裡囉!!以上介紹的的魔術筆於
全線的資生堂SHISEIDO 有售
SHISEIDO Sheer Eye Zone Corrector (HK$230/3.8ml)
共六色可供選擇



希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上產品資料由品牌提供,以上內容亦只是個人意見,
不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^













留言

熱門文章