♬ 殘爆阿嬋樣 Vs 仿"少女"樣 ❤ 給我十分鐘大變身 ♪゚

平時番工,唔出街或者跟男人去周圍行行既時候
我都係一副眼鏡走天涯!!
有陣時都會諗....我好似嫁左之後就開始冇咩點執著自己既樣子及身型=口=
而家都唔理,第時再老d 又點死呢係唔係?
既然係咁,就襯而家呢個時候來一個大改變好嗎??

有時化妝令我覺得好煩,主要係因為好哂時間
(或者係我自己覺得,由其係朝早時間)
有冇女生是跟小妹一樣情願訓多一陣好過早起身化妝的呢?

但係近來小妹就有機率先體驗了桃谷順天館 新推出的兩款新品
包括了Tinker Winker臥蠶眼影筆 及True Organic 天然礦物BB 

不如就睇下小妹點樣由殘爆阿嬋樣↓↓↓↓↓↓
變身做一個 仿"少女"樣啦xdd


首先我會用上呢一款既天然礦物BB 
今次呢款BB Cream 跟我用開既BB Cream 有一點唔同
它的顏色好自然,唔係搽左上去面個度會有白左一撻咁~

而且它的BB Cream 就更透薄,
唔會好似之前用開既好焗身/好厚既感覺


來一個小比較,圖中左面是沒有搽上任何BB Cream
右面卻是搽上BB Cream 的效果

首先明顯就是面色會較好,而且可以作出有一點的遮暇
當然不是很大範圍的地方吧~
如好像是黑眼圈的位置,也可以遮到一點點的


由於小妹很怕淋痴痴的感覺,所以如果有時間的話
我是會用上碎粉定幫助定妝,因為近來的天氣實在太潮濕
如果有碎粉的話,你的妝容會更加貼服的
而小妹的最愛當然也是Bourjois 的 
Universal Illuminating Powder

碎粉真係唔洗問有冇咩搽粉次序的,只要你在你肌膚上輕掃
再摸一摸自己的臉上仲有冇d 咩地方仲係淋呢?
咁再重點搽一下那個位置就可以啦


攪好個底妝當然要用上眼影做一做個眼妝吧
今次小妹又會用上我蠻喜歡的裸色眼影
之前小妹唔識運用眼影既重要性,好多時只係一條眼線走天涯
但係近來反而開始再玩上眼影,而它亦是我最近用的
Heynature 裸色四色眼影


今次呢款眼影我也會用上了四隻眼,
首先我會用上左上的淡白色的眼影底做打底
第二步,我會先用上右上的眼影輕輕掃在眼蓋的位置
第三步,我會用上右下的金金地色的眼影輕掃於眼眉下的位置
可以令鄂骨更加立體,可以更加有神又唔會太Over
最後我就會用上黑色眼影在眼線部份輕掃一下的


當然嗎,既然我弄好了眼影部份
小妹當然要也畫上一條有神的眼線吧
今次小妹用上一枝更幼身的眼線筆,可以把眼線畫得更幼細
更加自然又不會太做作了
不過我自家認為如果可以在下眼線部份畫多約1/3 的就更有神了!!


當然要扮下偽少女既時候,臥蠶妝當然是不少得對嗎?
今次我得到的是臥蠶眼影筆(金色)


每枝臥蠶眼影筆都是以本身的顏色作為筆身的,
所以小妹的就是會以金色為主的
最重要係以日本製造架!!


筆頭本身係以白色的,之後我地就要不斷按出金色於筆頭
就可以開始使用架囉,由於它是極微的金色閃粉的
所以大家唔好打算咁出色的唷!!


小妹就會重點把眼影筆重點地畫畫畫在下眼頭的位置
輕力地掃掃掃在眼頭位置,就可以更加出色了!!
不過呢,我就強力建議大家要先掃上金色眼線
才再畫上了眼線筆,唔係咁就會影響到枝眼線筆頭架啦


最後小妹既 仿"少女"樣 就完成囉!!
前前後後都唔洗十分鐘,為左你靚你會唔會早10Mins 起身化妝先?

今次呢個BB Cream 小妹就真係特別推介它,
主要因為它絕對唔貴之餘,又夠自然同埋好透薄
而呢個臥蠶眼影筆仍要努力善用一下,
好似唔係好做到d 明星既效果咁既?
不過呢個閃閃既效果可以令個眼更加有神!
今次呢個小妝容只限於分享,希望大家也會喜歡吧
但係不是教學文唷!!別踩得太勁唷!!


如果睇完文字又唔知我講緊咩?
又或者都唔想睇文字?唔緊要小妹今次有拍片
有興趣既朋友請按以下既Link 看我的介紹:p


今次介紹的新品可於在SASA 有售

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上產品資料由品牌提供,以上內容亦只是個人意見,
不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^






















留言

熱門文章