【活動】肌膚重生的秘密 ❤ 一同走進Biotherm「青春泉源」世界 。★。

時常聽說,女生在結婚的時間是最美最美....
小妹也認真很想念當時的好肌膚....
皆因而家個肌膚差到自己都有D 驚

然而早前小妹就有機會去見識一個可以讓我既肌膚可以
回復柔軟潤澤、亮澤均勻、更具彈性?
仲要只需要8天咁快手?

等小妹就同大家分享一下我早前參與既一個活動
介紹既好既新品係d 咩呢
睇到個背景好似一道光?又好似水源咁既樣子
究竟係d 咩黎架呢?


其實它就是Biotherm 新推出既產品
【水源再生活膚精華水】


其實它就是一款的肌底液,是一個在爽膚水之後
精華之前使用的唷,可以幫助肌膚吸收的
係活動入面,除左大會品牌方面會介紹了呢枝既肌底液之外
仲有介紹了今次既精華水入面既成份有咩咁特別架tim
當然少不了會介紹它家好用之物啦


一路聽品牌同事說明一切既同時,小妹也好不聽話地弄一下
Biotherm 家獨有的【肌膚測試儀】,
(輕輕告訴大家呀,真的是一部好正的智能電話改造的)
跟平常大家可能體驗的測試儀會有一點不同
最重要係輕身之如仲可以一次過可以試到不同種類既Test


雖然左摸加攪左好鬼耐,都好似唔係好識點去Test 
都係要搵番個美女Ba 教我地點去做Test
仲介紹左有邊類型既Test 既,
例如睇下肌膚底層會唔會有d 粉刺/暗粒係度
有時佢未發出黎既粒粒都係呢部機入面可以睇得哂

同埋仲可以睇埋毛孔既問題,當天仲做一個小測試
搽左呢枝肌底液即時令毛孔收細,果然係好神奇呀


當天既活動其中一Part 就係整溫泉蛋啦!!!
今次Biotherm 仲送左我地每位出席既朋友呢個溫泉蛋器
超正的,不需要什麼工序只需要一隻雞蛋!!
同埋真係岩岩滾既熱水,真係要好熱既熱水呀!!
只需要十分鐘左右,或者多少少時間都可以既
就可以整到個溫泉蛋囉!!


由於我地當日d 熱水真係好唔夠熱,加上d 時間又好係好夠
所以小妹個隻就完全比我毀左啦,影左同場既朋友既靚蛋先啦
叫半成功咁啦,下次再試多次先真係要!!!


最後品牌也給予我地每位出席朋友去體驗呢一枝神奇既肌底液
當然少不了呢個溫泉蛋機啦,仲有一份神秘禮物
大家想知是什麼嗎?仲想唔想知道究竟呢枝
【水源再生活膚精華水】有幾好用?
切勿錯過我既分享啦!!!

想知道更多Biotherm 既資料,可以到它家的專頁參考

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^







留言

熱門文章