【美食】✧✦ 多元化的放題之旅 ❤ 金丼鐵板和風放題 ✧✦

如果一班朋友吃飯的時候,我想大家最頭痛除了約齊人之外
同埋唔好令d人甩底,我想最頭痛的也就是食d 咩啦
小妹係一個最怕諗食d 咩既人,有陣時番工食Lunch諗食咩都已經夠頭痛
出到去市區更加苦惱,太多選擇
最重要係有陣時,有d朋友又話唔食呢樣唔食個樣
係最煩就係咁既問題啦,唔知你地有冇遇過呢?
小妹亦都係麻煩友一名,因為我唔食得辣架
如果我個排唔舒服,爆粒粒既,連熱氣野都唔肯食

或者大家都話諗唔到食咩咪打邊壚囉,最好架啦
自己想食咩就食咩係唔係先?
小妹就試過有朋友係唔食牛,但係打邊壚唔食牛又好似對唔住自己咁
不過或者你話你朋友唔食咪得囉,冇問題架!!
但係我朋友就係佢打緊個爐係唔可以有牛既東西存在
自此...我如果揀打邊壚就一定問定有冇唔食呢樣唔食個樣既
免得出到去就鬧交啦係唔係?

不過近來小妹就開始考慮番食日式放題
係香港開始愈開愈多呢d 放題店,連價錢也由$150-250左右
然而今次小妹也想介紹一間給大家認識
它就是位於【金丼鐵板和風放題 】

而家好多放題都會有Mix 既食材,好似有日Mix 韓,或者韓Mix 泰等等
今次小妹介紹既呢間就係有日式野食之外,仲會有得食大家熱愛既雞煲tim

 係呢間既放題入面既食物選擇唔算好多
不過我最愛既魚生選擇都不錯
就是熱食有點不夠而己


來跟大家分享一下它家的魚生種類吧
當然少不了三文魚,希靈魚,甜蝦,魷魚,熟蛋等等
d 三文魚小妹是吃得最多的,因為它真係蠻新鮮又夠大塊


雖然小妹每一次吃放題是真的絕對不會吃壽司的
原因我認為它會令小妹很快飽肚,實在不抵吃的
而且我的胃不算太大,吃上飯的東東打後就吃不了
不過好友推介它家的火炙的壽司
小妹當然也要試一下它的壽司係唔係真係好味到咁先xd
今次小妹吃的火炙三文魚,說真的真的蠻不錯
難怪好友吃了一碟又一碟吧xd


另外小妹要推介的就是它家的椒鹽雞軟骨,
小妹特別鐘情呢款食品,所以去親放題小妹也一定會叫的
不過它一定要襯熱食,凍左就開始冇咁好食架啦


另外呢一款我忘記它是什麼的雞肉串燒
它的汁也弄得不錯,賣相也不錯
不過係唔知佢呢度既冷氣太凍定係我地吹水吹得過份左xd
d 野食好快就凍左,.就開始冇咁好食
所以我會極力建議大家,唔好一次過一次叫咁多份
如果咁就可以keep 住夠熱之如又唔會哂野啦


另外一款的就是麻醬豆腐
我蠻喜歡它家的日式麻醬,不過略縑豆腐太凍
d 汁多番少少就仲好啦


另外仲有大家去日本餐廳也會叫的清酒煮蜆吧
不過係呢間的,好似沒有清酒的味道
反而就是只有單單的甜味
所以我自己就沒太多吃了...


另外也有印度的蔥餅吧
小妹就沒有吃上它,不過同場的好友也有試用
她們也指不錯,當然大家可以麻煩店員幫忙分件的


另外,呢個海膽是沒有得叫的
是應該你有約多少人食用就有得享用架啦
當然可以詳細問問負責同事吧


除左以上既食品之外,當然少不有燒物吧
當中呢個燒波羅是在場朋友極為有興趣的食物之一
不過大家就有一點失望了,因為它不算正式的燒
好像只是在爐面烘一烘而己,吃下去就沒有熱熱的感覺
或者它本身是就有燒過的,但係到我地手上就變得有點微溫了
如果可以改善的話就最好了!!


最後我要介紹甜品了,在它家店中暫會有兩款的甜品
包括有雪糕糯米池及雪糕泡泡FU
我個人認為泡FU 最好吃,但係一來的時候太硬了
如果臨飽飽地的時候,可以叫定
那一吃就可以唔好凍到牙都甩啦


也許大家問,唔係真係少到咁多野食卦?
其實它也不算少,只是小妹掛住食就完全沒有影到其他食物
就好似拉麵呀,有粥品等等,最重要我地成班女仔都冇叫到D 雞煲
有D 燒物,如栗米同小蕃薯其實真係好好食
只係我真係掛住食就完全沒有影相吧

而且說真的它家的價錢也算是放題中尚算是平價的
有興趣的朋友也可以去考慮一下
唯一要說它的不好就是野飲唔多野揀,同埋要自己斟的
另外就是野食揀既唔算多,
同埋如果餐廳方面可以改善個地下"線"既問題就最好
始終對於店內員工及客人也有一個安全性吧
不過對我而言,食放題要睇錢的話,今次呢間也值得同學們的考慮吧^^


有興趣的朋友,又想查詢更多?
可以先致電它們:2780 2268
地址:油麻地彌敦道530號現時點2樓

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^
















留言

熱門文章