【小食】睇世界盃不能缺少的東西 ❤ 華園小食滿足你的胃 。★。

仲有唔夠兩星期就到四年一度既世界盃
我想大家也很期待的嗎?即使你,你,你跟小妹都未必對有興趣既女生們
但係你地身邊既男伴/朋友/家人也有機會係兩星期後
晚晚夜媽媽係度睇電視,仲要突然叫突然講埋粗口卦XD

除左叫佢地唔好睇咁耐之外,其實都冇野可以講
因為佢根本唔會聽入耳既係唔係先?
既然係咁,係呢個時間不如對佢好一點,等佢都仲會記得你存在嗎(笑)

小妹家男人呢,就未去到場場都會睇波既人
只係佢一有波可以睇呢,佢就會眼定定郁都唔郁咁望住個電視
我呢就唔會咁蠢陪佢睇D 我完全睇唔明佢地踢乜既電視
但係我今年就決定為佢準備以下既小食,等佢今年睇波既時候
一路睇一路食都冇咁悶嗎

講起【華園】唔知大家會想起D 咩呢?
小妹就一定會想起了【齋燒鵝】啦!!
簡單小妹最愛既小食之一,同朋友之間傾起
原來華園都係大家兒時既回憶~
係近來它家也推出了三款新款小吃,還是以海鮮為主題的
包括有以下三款
爆脆魷魚、燒三文魚鱈魚棒、煙燻足片】


先要介紹呢款就係煙燻足片
(標準價$12.2/40克)
日本的著名的海產手信一定會提及煙燻足片,
喺香港的日式超市購買煙燻足片,動軌過百元亦只得90克。
華園煙燻足片選自魷魚鬚切成片,
以煙熏處理,厚度適中而不「煙韌」。


詳情成份我就唔係度打啦,你都即刻飛左我呢段野囉XD
咁當然我要附上實物圖比大家參考一下啦
魷魚鬚切成片,的確係唔
只但係太細粒啦,真係拎都拎到手軟
小妹略嫌咸左D ,不過用黎送啤酒就真係一流啦
如果佢大粒番少少就正到暈


第二個介紹既就係爆脆魷魚 ($9.2/18克)


何謂爆脆魷魚呢?因為今次呢款魷魚加入了秘製的辛辣香料
同埋佢又係脆卜卜,辣辣地就成為呢個【爆脆魷魚】
不過可惜佢真係辣辣地,我呢個完全唔食得中辣既人
就真係食唔得多,留番比我男人慢慢品賞啦


最後就係要介紹呢個燒三文魚鱈魚棒 
($9.8/45克)
每層一種口味,分別有鱈魚、黑芝麻和燒三文魚共五層。
味道出奇地搭配,黑芝麻的香味能帶出燒三文魚和鱈魚的海鮮香味。


每一條入面有3種不同既味道,煙煙韌之如又有咬口
最岩我一路打文一路咬住一條係咁食
加上佢又有D 咸又有少少甜味,真係極之吸引小妹既味雷呢!!


睇完三款我介紹既小食,有冇一款又會岩你心水呢?
其實華園小食又點止得咁少呀,今次只係介紹近來新推出既三款
另外仲有兩款海鮮種類,包括有魷魚燒 (冬蔭公) 魚之燒(薄切)芥辣味
當然少不了,大家也認識的皇牌齋燒鵝和沙爹牛肉片等等啦
拿拿拿~係時候準備去惠康買定入貨,唔洗到時睇波個陣冇野食啦
女朋友們想身邊既另一伴唔會唔記得你既存在
就快D 去惠康掃貨啦,可能拎到D 印花換野阿媽又歡喜
最重要又可以儲到D 八達通分呀嗎XDD
唔好怪小妹咁師奶,做左人妻之後諗到既野都關於屋企XD
想第時哄得奶奶開開心心係時候做下野啦!!!

以上介紹的小食在惠康獨家發售

想了解更多華園食品更多既資料,歡迎到以下地方查詢

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^










留言

熱門文章