【生活】走進台灣般景致 ◕‿◕ 帶你走遊美孚的秘密花園 ♪゚


看完小妹的相片,你想到我在那兒嗎?
你認為我在香港嗎?
小妹早前的復活節好夠精彩,小妹除左跟我好友去了拍照外
我也跟我男人去了Sally 介紹的美一個美地方
來了一次小小的Snap !!!

一到達那個地方的那時,我真的認為是世外桃園一樣
難怪我朋友說有一點像台灣的景色呢!!
簡簡單單的一點小位置也可以拍得好美呢

你地知道呢個地點是在美孚那兒嗎?
真係唔係朋友介紹,我真係完全唔知有呢個地方


其實今次小妹去既就係美孚
【饒宗頤文化館】
係唔係真係連聽都都未聽過先?
唔好講笑~唔係朋友仔介紹都唔識黎
想知道點樣黎,請留意我最後既講解啦


係呢個地方入面,除左可以影相之外
仲可以可以印一下呢度既既小Logo架
而本身當時位置就可以有小小的紙仔比大家去玩架


其實呢個小玩兒,話比大家知
唔洗太用力但係唔可以太大力
真係幾好玩之如,又夠特別啵真係!!
記得黎到一定要去玩一下呀!!!!


既然黎得呢個【饒宗頤文化館】
都要知道邊個係饒宗頤 先得架xd

其實係2008 年,政府推出了立物保護既計劃
當中今次呢個位置都係計劃之一
係09年就由中國國學大師饒宗頤 既中華文化促進中心
成為伙伴機構,正式開展活化荔枝角醫院項目


係未成為文化館之前,不如比家了解一下
呢個小地方之前其實係咩地方啦
唔講唔知原來呢個地方真係好勁
又曾經係監獄之如,又係傳染病醫院
仲要係精神病院黎架...
不過全部都係一個歷史,而家就成為了今次介紹既
【饒宗頤文化館】


看過了剛剛看紅磚的地方,不如又來一個另一個更美的地方吧
今次呢度就有一點外國風一點,
走的路線不跟剛剛的照片一樣,因為它是在另一個位置的唷!!

來跟跟小妹走上樓梯,往過另一層的地方
跟大家再分享不同的照片,請別怪小妹的自戀吧xdd


走過樓梯後,帶大家再遊走另一個位置
沒記錯,它是一個展覽位置不過當天就沒有任何的展覽
只是單單的來拍個照就好了,但係真係好有外國風的唷!!


真的好像有一點小民宿感覺,在這兒拍照完全覺得不像香港的
實在是一個蠻好的地點,有空的話也可以來拍照一下
最重要的就是.......呢度暫時好似冇咩內地人人仕侵入嗎xdd


告訴大家知道呀,係呢個地方係最高個層其實係個旅舍黎架
或者未必有酒店既設備,但係位置就真係夠哂寧靜
我個人認為就有一點像大澳的那個酒店設計
只是一個在離島,一個在市區而已
不過究竟租一晚是多少費用,可能大家要再詢問一下唷!!


最後要介紹一下呢個餐廳了,我想不需要我再介紹吧
它就是銀杏館了,跟中環的那間是一樣的
不過今次小妹就沒有去進食了,因為當天只有自助餐及午餐
自助餐當時就差不多完結,而午餐又對我們而言太飽了
所以今次就到此一影算了!!!


當天的拍攝就此完結囉,既然說是Snap 也來介紹一下當天的衣著吧
白色連身裙--購至葵芳廣場3/F $110
Timberland經典鞋靴
袋子: SNIDEL


好吧,整個小分享也完結囉!!
希望大家別掉雞蛋說小妹過份自戀,過份嘔心吧xdd
不過有一個溫馨提示給予想去既朋友既,
因為呢個文化館呢,附近位置也有不少的花花草草
加上近來雨水較多,所以有興趣去參觀的朋友記得先搽上蚊怕水先呀
同埋最好唔好著短褲/裙,唔係就好似小妹咁咬到出哂事

當然如果你話你唔係勁惹蚊既朋友當然你可以照穿吧
不過最也帶定一些白花油/無比敵頂一下吧!


最後就係要教大家點去呢個文化館啦~
搭地鐵在b出口出,我沒記錯是B1 出口的
但請大家以當時的路標指示為準,小妹唔太記得
一出地鐵站後,請U Turn 往後行..
然後有兩個方法可以去的,首先可以往煤氣公司的位置一直行
當時就會有個路標指示大家那個位置可以搭Lift 架啦

另外就係那個巴士總站中搭Lift 上天橋,一上到天橋就有路標跟大家指明怎樣一直行的

當大家在天橋上行到最盡就需要往公園方向直行,然而就會見到一個荔枝角醫院的牌
最後過馬路就可以見到小妹介紹的饒宗頤文化館

希望大家也喜歡呢個小小的秘密花園,也嗚謝Sally 為大家介紹呢個地方吧!
如有任何路線上問題,歡迎大家詢問小妹的唷!!



希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^

















留言

熱門文章