【活動】走在悶熱街頭 ◕‿◕ 跟糖妹來個街頭大比併 ♪゚

在剛剛的父親節,小妹收到消息話M Club 既肥菜同丹丹係電視中鬥唔夠
仲要走出銅鑼灣街頭要來一個
全城見証試出最BUY保濕精華活動】 



就等小妹做一下小記,直擊一下當天既大比併情況啦
還記得小妹早前曾介紹過GARNIER水潤凝萃保濕系列 ♪゚ 嗎?
今次原來就係丹丹話唔信GARNIER 既保濕清華係最補濕既
所以就決定要來個大比併睇下係唔係誰對誰錯啦

首先要準備d 大比併既工具先,當中根係有三款不同品牌既精華啦
當然有一款就是今天的台主,但係我地係完全唔知邊個打邊個品牌的
當然當中一定會有GARNIER係入面啦


係今次既街頭活動入面糖妹也穿回她們在M Club 中的校服
來一個肥菜大戰校花丹丹!!
係大戰之前,糖妹就話要係搵人試下係唔係真係GARNIER 既精華係最保濕
而且仲係最清爽架先?


今次先找來一個美女來個小測試,今次先來試一下它的清爽度
還記得我在文頂中,曾有介紹它們的大比併預備東西嗎?
測試清爽度就來將兩款不同既精華搽在手背
再把手插入一個裝滿發泡膠的金魚缸內
好像係呢位美女手上兩隻手都好似差不多?


一於搵埋丹丹出黎,捉多位靚女出黎再試下佢既保濕度
究竟係邊一隻手係最多% 既呢?
不過小妹腦袋記得太多東西,已把它們當中的數字忘記了
但係印象中好似是A 品牌的是就最高數值的


當中測試了幾個途人,都好像是品牌A 的是最保濕同時最清爽的
丹丹仍然不太服輸,決定要再找到幾位朋友出來挑戰一下
究竟誰對誰錯,誰是精華中既皇者


見到她們搵途人去做測試,小妹當然也不客氣地當測試員吧
首先就由工作人員為小妹雙手搽上不同品牌的精華在手背中


再來測試一下它們的保濕程度,或者當天太熱了
小妹的手背保濕度好似沒其他的女生們那麼的高呢!!


然後小妹也有做上另一個測試就是測清爽度嗎!!
看來那個A 品牌是十分清爽的,因為嗎...
我隻手得番1-2粒的發泡膠粒,而右手就有好多好多的
也許那天的手背給大蚊咬了一大啖的,所以缺失了不少水份吧XD


最後她們也送上面膜給小妹作為感謝!!
也是我跟她們的唯一合照呢>w< 


最後她們決定再走遠一點,再找找另一些朋友幫忙測試一下
今次找來另一對女生捉上她們一同的測試一下!!


可能真的天氣太熱了,我跟另一位的挑戰者的雙手也好像吸不到任何的精華對嗎?
也是証明了品牌A 的確是很不錯的產品呢!!


究竟邊個係品牌A? 
其實咪就係GARNIER 既保濕精華啦!!


都等我睇下係唔係真係咁神奇,小妹都拎屋企既精華拎去測試一下啦
首先分別就有品牌C 同品牌G 啦,睇質地就好似品牌C 質地好似水一點的
但係小妹手上沒有D 咩測水機係手,今次就試下佢地既清爽度啦!


夏天嗎,那有人想搽完野之後痴淋淋的嗎?
那就先用視覺看看它們的吸收度如何啦
我先將兩款精華係手背上做測試
再把兩款精華以手指在手背印開,
看得出品牌C 的表現看下去也是較清爽的
起碼仲唔會令肌膚看下去仍是淋淋的樣子
(利申: 手背的肌膚跟臉的會有點不同)


單單睇視測一定滿足唔到各位!!
今次我決定玩埋面紙做測試,首先我將張面紙撕開
分別擺在已被我推開既精華上面,其實都接觸表面空氣都有1-2mins
再貼上紙巾後可以看到兩邊精華也可以將紙巾貼好
但係可以看到的就是當隔了一陣時間,
品牌C 的仍是整張紙巾貼住手背上而紙巾仍是濕透的,
不過反而品牌G 就係時間的過去,紙巾也開始沒有濕透的樣子
那麼結果不用我再多說一點吧?
它的清爽度絕對是比較優勝一點!

所以小魔怪的小比併認為是品牌G清爽度較好的
那個是品牌G ?咪就係Garnier 啦


小記小魔怪報導完畢,也希望大家喜歡GARNIER 的產品

如想了解更多有關GARNIER的資料,可以到它家的專頁參考
https://www.facebook.com/GARNIERHongKong?fref=ts

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓


◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^





















留言

熱門文章