【活動】✿ 有機。彩妝 ♬ 跟Ming Wong 來個春夏小妝容 ✿

當大家也開始追求天然的,有機的
不論是食品還是護膚品也好,可能也追求我剛剛說過的目標
即使大家也會做到食既,洗頭既,洗面既都係用上天然有機會既話
其實有冇諗過其實有時我地扮靚用既彩妝品
反而係最需要留意架呢?

因為當大家搽左有機既護膚品,但係使用上日常既彩妝品
其實當中既化學成份/唔係天然成份其實咪又會係你肌膚上
對自己肌膚好一點,就要用上有機既彩妝~

近來我跟好友愛上了一個天然品牌,它叫Fresh Line
而當中售賣Fresh Line的店也有發售不少有機品牌
今次我就要介紹一個新的品牌給大家認識,大家也可以在Nest Beauty 中找到它

它就是Couleur Caramel ✿


係今次既分享,我就會跟上Ming Wong 老師學化一個自然既春夏妝容
當然少了使用上Couleur Caramel  家既產品去介紹一下啦
好吧~首先來試一下底妝的產品
今次我一次過要介紹兩款的,隨大家喜歡可以是但選一款使用的
當然小妹就是兩款也會使用上的xdd
左面的: 有機絲絨潤色底霜 HK$299/30 ml
右面: 有機BB霜 HK$299/30 ml


老師就教我地先要搽上Bass / BB Cream ,最重要搽上面既時候
點樣可以夠貼服,點樣更易上妝呢?
就係跟番毛孔位置,由鼻翼位置開始向下掃,咁就更加貼服啦


小妹兩款都搽左上面,平時我個人認為BB Cream 係絕對做唔到好似粉底咁既效果
只係可以令個面色好一點,勻暈少少始於唔似粉底咁可以好完美
但係今次呢兩枝野完全令小妹改觀,
它們可以令我的肌膚使用後跟用左粉底的效果差不多的!!


當然也要介紹,大家話咩都可以唔帶
呢枝彩妝產品就一定要帶?究竟係D 咩?咪就係遮暇啦
有機完美遮瑕筆 HK$289/ 2 ml

呢個遮暇跟我用開的有一點相同,但係它是很水水的
絕對同我而家用緊的大牌子遮暇是有得揮呢
而今次遮暇是有三款的色系,分別有
31 象牙色
32 自然色
33 深膚色


然後Ming 也有教我地點樣用左遮暇膏,不過我掛住學點搽
老師教我地話平時大家會先搽左D 遮暇係眼肚,先慢慢咁印開
原來呢最好既方法反而就係倒三角咁搽,搽開後先印咁就更加完美啦


搽完Bass ,搽完BB Cream 又加埋遮暇既效果,
真係又有一點意想不到,究竟係老師教得好定係它家既產品係不錯呢?
不如睇埋落去我既介紹吧


然後就要用上有機輪廓修飾粉 $269 (共兩色)
呢個粉特別之處就係佢含有多色在盒內
今次我體驗的就是【230 夏日朝陽 】


首先輕輕一掃粉盒,慢慢先掃一下眼肚的位置
由內掃向外的位置,咁就可以令雙眼更有神
然後再以" 3 " 字打圈由額頭開始到面仔再到下既既位置
當然也可以用作碎粉之用啦


除左之前既陰影粉,當然也有同樣是它家的有機碎粉介紹啦
今次小妹體驗的是811 色, 我最喜歡呢個數字xd
呢個碎粉好幼滑,好易上粉唔洗搽好多就可以令整個面也搽好囉


跟大家平常使用碎粉的方式就可以囉,
我真係豪不客氣將它搽在面上囉,值得一試
不錯不錯,最重要冇咩香味同埋係有機架嗎


攪好了個底妝,當然少不了要弄一下眼妝部份嗎
我想好多朋友也懂畫眉的,小妹一路也真的不懂
也因為小妹的眉也算粗人一等的嗎,所以今次就扮下野啦
因為好似畫完仲粗左咁,拎番個頭掃一掃好似更自然


係時候要介紹一下令雙眼更大更有神的主角,
當然就是少不了眼線的對嗎?
今次在它家上也有兩款色系的眼線筆,它們的樣子跟兒時用的顏色筆有一點像對嗎?
當天課堂,也有姊妹詢問如果用斷左點算呀?或者"倔" 左點算?
阿Ming 就話佢本身已經有用開Couleur Caramel 既眼線筆
加上她用的速度/次數一定比我地更多,都未出現斷/"倔" 左 既問題
我諗它也一定有一定的堅硬度既,除非你意外地跌斷,就有機會出現以上問題

有機Khol Kajal眼線膏 $199/枝
分別有09 亮麗黑 /  10 咖啡


究竟搽左呢兩枝既色又有咩分別呢?又或者上色係點架呢?
來吧,等小妹來跟大家一齊分享一下既效果啦
如相顯示啦,小妹就覺得啡色好自然,黑色會有神一點
小妹自家就會喜歡上黑色的眼線膏


當然也要用埋令雙眼又大又圓的附助品
除左眼線膏,眼影等等之外,睫毛液也是一個主角的
請別怪我當天又掛住化化化化,完全冇留意當天沒有拍上產品照

呢個睫毛液又真係估唔到有驚喜,先來跟大家看看搽一層既效果
先用睫毛夾,先夾一下令睫毛會更翹...
第一層就好似會較自然一點,最重要係冇結塊在睫毛上
同埋快乾度也認真不錯呢!!!


當搽左兩層之後,完全唔洗痴假毛啦,我對眼都可以又大又圓啦
加上佢都做到好濃密又夠又長啵,好吸引小妹既眼睛!!
因為估唔到咁好用啵真係,同埋落妝個陣都好方便,只係輕輕用左落妝產品就OK 啦

另外當天老師也跟我地分享,如何解決睫毛液有結塊既問題呢?
老師就話大家可能每次搽睫毛液既時候,搽多左就會係樽口Hight 番d 落去
長期而言,咪會將樽口既多左既睫毛液推左落底部
同埋呢,我地使用的時候就會有空氣推入去就會更加令底部既睫毛液更快乾啦
所以老師都教我地盡可能拎完就好Close 啦,唔好又開又推番入去啦


最後就係要搽上胭脂既部份,今次它家也有兩款色系
分別就係桃粉紅及橙色


好啦,老師已經為Jessica 化一個春夏妝容,
不過本身Jessica 已經係個美女,化左妝之後都係錦上添花啦


睇完老師既示範,也想看小妹學完又會唔會化得成功嗎?
係睇我既成品之前,當然要再介紹一下它家既其他產品
好似有剛剛也介紹過的有機輪廓修飾粉

同埋有係Summer 大家會Show 甲既時候,一定要搽的指甲油
分別有4色,最重要就係冇個d 化學成份,當然最好搽番d Bass 打番個底啦
 天然指甲油  $129/枝

另外仲有唔會變病樣既唇彩,也是每個女生在化妝袋必有的產品對嗎?
有機唇彩 $199/枝
同樣也有三色的,分別有822 甜美莓紅 / 823 高貴玫紅 /  824 活潑桃紅


係時候要交下功課比大家睇下小妹既成績啦
當時小妹的自拍,真的夠哂恐怖.....
所以我決定拿當天我上完堂去朝聖既時候
去拍的照片跟大家分享一下
跟老師上完堂,果然整個人也會精神一點
最重要係自然的妝容,同埋夠貼~
夏天真係唔好搽咁多野上面,多唔係好,只會不斷加重肌膚既負責


唔知大家會唔會對小妹今次既介紹會有興趣?
除左去它家的FB 專頁查詢/了解更多新產品資料

仲可以到以下地方選購/試色的
nest beauty: 
香港銅鑼灣皇室堡1樓125號店 電話: (852) 3979 6900
香港中環港鐵站E12號店
香港尖沙咀美麗華商場1樓1019號店 
尖沙咀K11地庫2樓
澳門威尼斯人大運河購物中心三樓STK31號店

另外也有Ming Wong 老師的資料,歡迎大家上去看看同上堂架

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^































留言

熱門文章