【活動】✧體驗 TALIKA 光學廋身 ❤ 率先體驗光萃煥顏修復系列✦

如果說起TALIKA 大家應該會想到家用美容儀?
早前小妹也有出席它家的第三代LIGHT DUO+  發佈會嗎
還記得當天介紹那個可以每次照兩分鐘就可以做到在美容院的效果嗎?


那天試完的確是十萬個心動呢,所以小妹一路也在心思思
在想究竟去唔去買一部呢?不過仍在想之間
它家原來有另一部可以廋面廋肚廋腰廋全身既美容機
好似它比起LIGHT DUO+ 更吸引!!!!
其實它就是【Light X-Silm 】


然而係今次既呢個Workshop 入面就要介紹呢個
係2014 年最受歡迎既家用美容機【Light X-Silm 】
講到咁鬼正,可以每次擺係度就可以一路震一路廋?
就等我今次試下係唔係咁堅架先!!


係小妹自己試之前,其實今次活動入面仲請來名Blogger 白雪雪
同我地分享一下佢用左呢個【Light X-Silm 】
有咩感受同埋覺得應該點樣用係最好既

白雪雪本身已經極之廋,但係佢話點做極運動都有個位特別難廋架
就係大家話既Call 機肉(拜拜肉)
其實我自己都極之認同,因為我之前都瘋狂地做Gym
但係始終廋到其他位置...個個位又係鬆鬆的
真係聽到極之心動呢!!!!!


先為大家拆解一下呢個【Light X-Silm 】
它是一部結合高科技,乎合人體工學設計於一身的家用式纖體儀,
結合紅外線、630 光頻、超聲波 + 振動按摩三種不同波長,
能使用於由面頰以下 / Bye Bye肉 / 腹部等最常見脂肪或水腫積聚位置,
深入皮膚底層,分解脂肪組織、促進血液循環、
改善膚色,徹底根除肥胖及脂肪困擾

係呢部機呢,開著左之後佢就唔會自動著燈既
要掂到d 肌膚先會開始著燈架,
咁要留意個d 紅色既燈呢,其實係唔會做到d 廋身問題
然而冇著燈既地方就係紅外線


小妹當然唔客氣一路聽書,一路試下個效果啦
放係手背上面真的感覺不到任何的熱感
不過它的震動亦唔會令你有好不適的
當它會每2分鐘就會自己停一停,那你可以再轉動一下位置啦


試係手就一定要將D 燈遮哂所有D 肌膚上就可以啦
咁試係面又可以做到廋面效果呢
首先就要將美容機平放在你的"V 面"旁
然後就將美容機整個放在面仔上面咁就好似聽緊電話咁樣
平時大家做低頭族按按按按電話,
不如試下做番講電話既手勢,回想一下當年在傾電話既日子啦xdd


當然少不了一定要介紹剛剛早前已經出現過既 
TALIKA Slim Serum® 纖體精華露
這纖體精華露含有 PBE,能以光 (自然光或使用 TALIKA 光學產品) 激發功效的纖體產品,
加入了 Phytosonic 能發揮如超聲波效果的有效成分,
能激發將脂肪轉化成細胞能量的獨特功效,只需塗抹後給皮膚按摩一下,
再放上 X-slim 於需要部位如手臂上,上下內外四部份,
程式每次一分鐘會自動停止,完成後皮膚明顯緊緻,
一次已見效果,又可用在下巴、肚腩、大脾位,
持續使用,真的可以跟肥肉說再見!


小妹當然也不客氣搽係最難減既拜拜肉位啦
看到圖也覺得很粗對嗎?所以小妹盡可能也不會除外套的
所以我一定一定會揀呢個位試一下先,
今次小妹就把機擺係我自家認為最嫩滑既肌膚位置
擺左係呢個位呢,小妹就感受到有一點辣辣地既感覺
不過絕不難受的,係有一點攰者~
但係一諗到可以廋就絕對冇問題啦對嗎?


介紹了那些令人心動的廋身美容儀,我就要介紹更令大家驚喜既產品
就係TALIKA  而家唔單止只係美容儀,仲會推出一個新既護膚系列
它就是【光萃煥顏修復系列】

靈感源自光萃煥顏護膚療程的全新光學潔面系列
有 Photo-Gentle Cleanser® 光萃溫和淨肌乳、
Photo-Pure Foaming Cleanser® 光萃淨肌潔面泡沫、
Photo-Pure Scrub® 光萃淨肌磨砂潔面霜及
Photo-Hydra Lotion® 光萃保濕嫩肌化妝水。


首先要介紹Photo-Gentle Cleanser® 光萃溫和淨肌乳
每個人都要洗面唔知你平時又會點揀洗面產品呢?
小妹平時最鐘意朝早就用番d 泡泡洗面,貪其快捷嗎
但係其實真係要留意番周圍環境問題,揀番岩自己用既洗面產品
唔好以為洗面係一個最唔需要著緊既護膚,
要知道令皮膚衰老的最大元兇 – 環境中的有害污染物

所以洗面係最重要既一環,要徹底咁清潔肌膚先可以將往後既護膚品發揮功效
今次TALIKA 把能夠捕捉自然光轉換成淨化能量的
 Photo-Beauty Purifier® 光萃淨肌因子
這活性成分添加入三個革命性的產品中,
Photo-Gentle Cleanser® 光萃溫和淨肌乳
呢款洗面就主要適合乾性及敏感肌使用


平時我幾怕用上洗面膏,因為有d 用完都好乾
要即時搽番d 護膚品先得,但係今次呢款洗面膏用完唔乾
但係只限係手體驗啦,不過的確即時令個肌膚變得更軟
同埋真係會令個手背白左光澤左!!!


介紹左岩乾性及敏感肌使用既洗面,咁我地呢d 混合性同油性朋友唔通唔洗用?
當然唔係啦,我地肌膚既朋友就可以選上左呢款
Photo-Pure Foaming Cleanser® 光萃淨肌潔面泡沫


呢個泡泡小妹真係好鬼鐘意,因為佢好Soft 又唔會好快變水
最重要它可以更加令我既肌膚更加光澤左同埋一樣係好滑!!!


洗完面當然要用番化妝水再一步軟化肌膚,今次我就會介紹
Photo-Hydra Lotion® 光萃保濕嫩肌化妝水

今次呢枝化妝水蘊含了 Hydra-Photo-Beauty® 光萃保濕嫩肌因子,
能提供即時保濕同時於自然光底下發揮補水作用,
讓每個細胞能達至最佳水分飽和程度,即時保濕舒緩肌膚

我個人覺得呢個化妝水真係好水之外,同埋好冰涼好舒服
最重要係手仔都吸收得極之快,我估拎黎導入一定好正架者~


介紹左三款既日常護理產品,當然也要介紹多一款
可以排毒,可以深層清潔,可以去角質
一次過做到多種效果既【Photo-Pure Scrub® 光萃淨肌磨砂潔面霜】

同樣蘊含 Photo-Beauty Purifier® 光萃淨肌因子,
輕鬆消除表皮內的毒素及淨化並亮澤肌膚,更具有保濕舒緩作用,
蛻去舊細胞,展現新生肌膚的光彩。

雖然它的名字中有磨砂兩字,但係其實呢個面膜完全冇一粒沙既感覺係度
只要大家厚敷呢個潔面霜約10mins 左右
就可以做到深層清潔既效果啦!!!


唔知你地睇完我既介紹又有冇一刻想去了解一下
今次小妹介紹既新系列產品呢?
如果大家有興趣既話,就記得快d 去位於金鐘既
金鐘廊慶祝TALIKA概念店
因為它們近來有一個慶祝活動,就係它家開幕一周年
去睇下今次我介紹呢個光萃煥顏修復系列
係唔係真係咁正??記得去睇下啦!!!


如有對 TALIKA 有任何問題查詢,請大家到以下網查詢
https://www.facebook.com/TalikaHK?fref=ts

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**

想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^





























留言

熱門文章