【保養】讓肌膚Keep 住無痘狀態 ❤ 韓國A-Solution 暗瘡護理系列 ✧


一個夏天令小妹塊臉可以話前所未有咁爆
爆唔係個肌膚靚到爆,而家係火星連珠
不斷地爆粒粒之如仲狂爆生疣,我都未見過自己D 肌膚係差成咁架
雖然話而家都中秋啦,都開始轉涼
但係始終香港既天氣你話轉涼又唔係真係涼得哂
最重要係爆潮濕呀嗎d 天氣,,,,,真係d 油光滿臉嚇死人

近來小妹就又試韓國品牌既產品,對我近來真的蠻喜歡韓國出品的東西
難怪香港近來愈來愈多的韓國品牌進註香港啦
而今次要介紹既就係 A-Solution  暗瘡護理系列


或者大家可能講,唔好玩啦
你又唔係暗倉肌又唔係油性肌,你試黎又有咩意思先?
但係如果有睇番我之前既post 就可以知道小妹有多嚇人吧

今次介紹的 A-Solution  暗瘡護理系列
故產品亦以治療暗瘡為前題。
品牌之宗旨是以基本之護理程序結合有效之成分,
令肌膚回復白滑的「無痘」狀態。
以當中既七大成份針對7 大成份針對暗瘡既不同成因tim

不如就直接來介紹一下今次我會體驗既其中三款產品啦
由於我都唔係真係痘痘肌,所以我今次就會試下
呢三款產品係唔係真係可以令我有【無痘】肌呢?

首先要出場既就係《淨痘潔面泡沬》$148/150ml


今次呢款洗面主要係可以令肌膚上既角質層去除
促進表皮細胞更新,清除黑頭粉刺。
加上弱酸性 PH 值可以減少肌膚既刺激同減低敏感既機會
如果你好似我咁突然出油過盛,即使保極濕都係咁既話
呢個產品當中既海藻精華都有助調節皮脂分泌,改善過油肌膚。


小妹就最重要將d 泡泡搽在肌膚上的五點,
然後再慢慢地按摩直至整個臉容也會有洗面泡泡在肌膚上
靜待約30秒左右令泡泡滲入肌膚底層進行清潔啦


洗完面當然要使用上【淨痘控油爽膚水】$198/150ml
主要功能就是可以去除角質層啦,多數爽膚水都做到既
仲可以鎮靜肌膚之如仲可以做到消炎,令暗倉可以既傷口都快d 好番呀!


其實爽膚水個樽係橙色者,但係其實佢都係透明色既
其實我覺得可以比圖中倒多少少既份量去抹面


而今次小妹今次就用左兩張化妝棉去抹面去角質
真係睇到張化妝棉都有少少驚呀,因為竟然可以抹到
有灰灰黃黃既色係化妝棉上,睇黎我都幾Dirty 


最後就當然要介紹使用上面霜產品吧,
同系列的【雙效補濕防護面霜】$258/30ml
它當中既維生素 B3可以改善肌膚發炎敏感舒緩泛紅等等
加上它專利成份都可以令減輕肌膚乾燥問題


個人認為面霜可以慢慢加上去,所以大約以下圖中既份量就可以囉
 當然你真係好乾既話,就可以搽多一點點啦
但係如果你本身係油性肌就唔建議搽咁多啦係個面度啦
同埋唔建議大家係朝早使用,因為我自己用完都會有d 淋係肌膚上
而再使用上防曬就太推了,所以晚上使用會更加適合啦


使用上呢個系列約個多星期,你說是否可以改善油脂分泌
說真的未必一定可以,始終有機會因為天氣影響肌膚
但係起碼唔會每朝番到公司都唔會成臉油光
當然下午都一定會出油架啦,冇可能冇咩油出
不過生痘痘既機率都開始少番d ,希望都因為天氣同使用上它
多一點時間可以有機會改善痘痘既問題
成日生痘痘真係好黑人憎呀>.< 

除左今次介紹既呢三款產品之外仲有兩款特別護理產品
速效除粉刺精華淨痘補濕精華乳 
都係重點護理之物呢,同樣都係 $228/4ml  x 2

如果面霜方面都覺得係太淋既話,都可以使用上它家的
【淨痘補濕精華乳】$228/50ml
跟面霜有一樣既功能但係可以減輕番個暗倉菌既


希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^



















留言

熱門文章