【保養】意想不到的威力 ❤ SKII 神仙水讓肌膚擁有重生✧

轉眼我已經用左神仙水差不多一個月時間了
之前我總是認為我還小吧...
不需要那麼早就去使用它吧?
但係在早前我去了它家的專櫃去測試我的肌齡
肌膚跟自家的年齡比較年輕一點,但結果仍尚算不錯吧

早前我就得到了這枝重份量既神仙水,常聽說那麼勁的
就把它使用了差不多一個月時光呢!!!


轉眼我已使用了一大半了,說真的有這樣的效果
自己也想像不到,因為我自家的確有很多不同品牌既護膚品
但係同一款產品,要它真的好好用又好有效果
如果唔係我真係好少可以一個月內使用上大半枝了


在早前小妹的肌膚完全不隱定,可說是連續性地爆出一粒又一粒的暗倉
之前小妹就會搽上暗倉的產品,雖然有機會是有效果的
但係絕對不是會快速而是即時謝了吧!! 


但係自從用了它後,雖然在初期也是不定期地爆了不同情況的暗倉
而一爆粒粒既時候就會把神仙水倒多一點點
厚敷一下暗倉的位置,那最多兩天的時間
暗倉的位置大多數也可以令暗倉調謝的呢!!


身邊的朋友常說使用它一段時候就可以令毛孔收細
不如又來看一下我的小小效果又係唔係真係收細左先?
如果以小妹而言就認為睇相的確係細了一點點
但係絕對唔係完全冇哂,但係睇落皮膚真係好左d 既xdd


最重要都係睇番我個一個月效果吧!! 
我想除左我個臉看似就肥左之外,最明顯就是我d 粒粒真係散左唔少
同埋d 印都可以完全冇哂咁濟,雖然話都成一個月既時間
但係最明顯就可以睇到個面真係明顯白左,即時曬黑左都冇問題!!!


終於明白點解我身邊既朋友會咁喜歡它家既神仙水
因為原來真係會一試會愛上既產品黎架!!!
用完它,暗倉可以好快就完全消失
用完它,你的毛孔可以Keep 住收細
最重要它的去角質絕對不錯的,因為我工作的地點絕對是...
多塵唔乾淨的,每次回到公司都一抹臉嚇死人的呢!!!

睇黎第時我會不斷再回購它家的產品呢!!!
如果你地都想知道而家個肌齡有幾多分架話
就可以上SKII 既FB 專頁預約大家最就近既美容概念店做Booking 
仲會適合大家既產品sample 比大家拎番屋企tim

8預約SK-II Magic Ring 皮膚分析,
完成後可獲得「SK-II No.1兩大皇牌體驗套裝*(價值:$106)
 (SK-II No.1兩大皇牌體驗套裝* included 神仙水 10ml + STEMPOWER 2.5g)

9預約SK-II Magic Ring 皮膚分析,
完成後可獲得全新「肌源緊緻修護眼霜」(:$120)



    希望你也喜歡小妹今次的介紹
    **是次試用由BE X SKII 提供 
    以上內容亦只是個人意見及感覺,不代表所有人的意見及反應**

    想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
    記得要Like 我既專頁啦

    ◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹












    留言

    熱門文章