【妝品】♬ 2014 年度我最喜愛 ❤ 彩妝系列 ♪゚ (上)

每年年尾不少電台電視台也有派成績表
今年小妹也想為我曾經試過,用過既品牌來派一張成績表
唔知大家又有冇什麼品牌特別喜歡的呢?
又不如又睇下我既心水推介啦

首先我喜歡既Bass 系列
得獎品牌: Sofina 及 Too Cool For School



首先說一下Sofina 的Bass 吧
這枝Sofina  Primavista Mulit Cover Base
我想由我剛剛出來工作開始,由我家表妹介紹我使用呢枝BASS 後
也不知自己回購了多次枝這個Bass 了

要說它的好處,也許就是它可以把毛孔遮得不錯
加上它可以令其粉底可以Long Keep 得不錯
不過有個小問題就係可能我用得太耐啦
開始也沒有什麼的改變也開始它的好已變得少了

另外要說的就是韓國品牌的代表
Too Cool For School 既Bass
【Get Ready Dual primer】
雙重遮毛孔妝前底霜 


喜歡它的主要原因,唔多唔少都係覺得它夠水水之如
係個頂頂位置仲會有個遮毛孔既軟膏
真心係可以遮到鼻翼旁既毛孔之外
同埋而家天氣咁乾,用上它後就不會有浮粉既問題

有興趣的朋友可以看回我早前介紹的文章

說過了Bass 後,就開始說一下粉底類的產品吧
對於我這個需要粉底的人仕,粉餅類產品實屬不太岩我
即使我使用的也是用作補妝的

不過有時朝早唔知醒,又或者夜晚有約會
又想夜晚可以靚d 出街街?當然少不了早期很出名的BB / CC Cream
不過對於我而言街外的BB Cream 不是我杯茶
只認為它很厚很焗,不過唯獨只有這個BB cushion
令我可以把它用光光之如仲想Keep 住買Refill 既產品
它就是ETUDE HOUSE 
全效珍珠零瑕粉底霜$188

它試過了蠻多款的BB cushion 大家也是各有各的特別
當然有一些水潤度很高,卻白到要命....
一些膚色很夾,但係很快在鼻邊的位置浮粉
而這款就是膚色對我而言很夾的,只需要很薄也可以做到很自然遮暇既效果
在秋冬時候仲可以完全唔洗搽碎粉都可以出到街
加上它樣子可愛又夠甜美,絕對可以令我心動的

不過它的盒子其實也蠻大的,多數我會是把它帶到公司
然後化好了後就留到公司裡,同埋它當差不多用光光的時候
卻很難再取BB Cream 同埋個撲洗多兩洗就會有d 變型

唯獨這個問題是令我有點不喜歡,
你又喜不喜歡使用上BB cushion?
有興趣的朋友可看回我13年的Blog 文分享


說過了BB cushion,如果皮膚狀態不佳
生了無數的粒粒時候,我想BB cushion也打救不到小妹呢
所以粉底也是小妹的好朋友也是一定需要的

粉底類產品我多數也沒問題,只是是岩色我也喜歡的
唯有這一款令我一買再買的,它就是

REVLON ColorStay持久無瑕水潤粉底液 

為什麼那麼喜歡它呢?喜歡它主要也是因為它的Long Keep 的確很棒
不論夏天幾熱也好,它仍是會溶妝的但係時間比起平常的會長一點
加上它的顏色不會太多,但係與膚色是Mix 的
最重要價錢真心抵用,我唔係成日化妝都可以玩到成年幾囉

有興趣回顧的朋友可以看回我今年的分享文


說過了底妝,粉底我想一定要說就是我化妝必要的碎粉吧
有一盒碎盒我一路也不捨得把它用光光
但係它卻令我很想每次化妝也用上它的
它就是Bourjois 家的
Universal Illuminating Powder

我喜歡它的主要原因,首先先說包裝,雖然它看似簡簡單單的
但係實情它是彷1879年的它家的碎粉設計
加上本身碎粉帶一點點閃粉加香味就可以令個妝容天加立體啦

有興趣的朋友可以看回我早前的介紹


說過幾樣我最喜歡既產品,當然係彩妝類又點止咁少呀??
只係我怕太長大家又唔想再睇落去,請有時間看回我下半集
下半集就不會再說是底妝方面,而是補妝的,眼妝加唇妝等等的
究竟你地又喜歡什麼品牌的產品?
究竟我喜歡的你地又有冇共嗚呢?
請留意小妹的下一篇分享~^^


希望你們喜歡我這次的推介
希望你地都喜歡小妹既介紹啦
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴

記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^















留言

熱門文章