【保養】✿ 讓妝容Keep 住持久貼服 ♬ 台灣開架皇牌妝前保濕系列 ✿

保濕的產品,對於小妹而言是多重要,不必我再多說話,大家也認為會知道的
冬天的乾燥,水份的流失,我想大家也一定感受得到
如果你是上班必需上班的朋友們,更加會有點擔憂
當d 底妝不貼服的時候就是因為你的底層不夠滋潤~

我好記得有一天,我在搭巴士時候
對面妹妹問媽媽,點解姐姐面上面好似有d 一撻撻既野係面咁既
個刻即時心諗...唔係講起我呀嗎?
媽媽一臉不知如何答好,一眼看住我,心想Oh My God
難道我d 眼影甩左?眼線溶左定係d 胭脂未搽好呀?

小朋友不斷地問,最後媽媽亦不能不答
媽媽就說姐姐是因為臉仔水份唔夠,化妝品不能完全平均地在臉仔推開呀
呀!! 個刻真的想即刻落車呀,同埋小朋友又鬼知咩化妝品不能完全推開呀
最後媽咪講左句,姐姐臉仔唔夠水呀!!! 

那時才是剛剛Keep 住是比較冷一點,就找了一位好友傾開
究竟有什麼東西可以在化妝前使用的,又不過令其化妝品起刷膠碎呢?
最後她說最近試了套BEVY C 的
光透亮白 妝前保濕系列



我當然吧,朋友嗎,借我用一下,好用的再去買來自己用
所以我決意為這套的妝前套裝來試一下
朋友這套是台灣處帶回來的,我不肯定包裝有否是改變的

首先要出場的就是這個系列的爽膚水
妝前保濕化妝水 $180/100ml


這個爽膚水不算很水水的,反而有一點是傑身的感覺
不過泵了兩下份量後拍在肌膚之時,又沒有那種“傑傑”感
仲要抹完好快就即時乾透,我想我真的乾得有點過龍呢


通常我會是泵兩下既份量,然後一張用過是抹走自己的角質
一張就用作拍打之用的,所以大約會用4下既份量
當然啦,我朝早多數係抹完就算架啦XD


搽完爽膚水之後,搽精華當然是對的,但係今次我唔係搽面既精華
反而係搽它家的一個眼唇合一既精華,它就是
妝前保濕眼唇精華 $180/15 ml


這一款精華跟同系列的精華有一點,就是它的精華是有點啡黃
質地會有一點不同,起碼它流動既速度沒精華那麼快
加上它可以搽在咀仔同眼周邊
在眼周附近就可以令眼部肌膚唔會暗啞冇光啦
咀仔既作用,就是可以令個咀冇咁易甩皮,要知道唔鐘意搽潤唇膏既我
角質層有多厚呢=口=


弄好了眼部同咀仔之後,就輪到要搽臉仔啦
精華而家係小妹不能缺少的東西
就好似今次介紹既呢個系列既
妝前保濕精華 
$180/15ml 。$320/35ml


今次它的精華是超級咁水水,一泵出來就已經很流
如果你跟我是一樣冬天嚴重缺水的人仕,就起碼要汞出兩下既份量啦
精華係以透明既質地,水水的


而我就會把精華在手掌中卒開,然後就利用掌心的溫度
令精華更加滲透落肌膚之下,不過我應該真的蠻乾,很快就完全吸乾
肌膚也沒有水水的表面,所以最後我也是汞多兩下再令肌膚吸收吸收


最後就當然要搽上最後既保護層啦,今次要介紹的就是
妝前保濕修復乳 $180/100ml 

這個面乳質地很細滑,最重要沒有特別的香料味道
用起上來都特別會有一點放心既感覺,
加上它非常易推,同樣你也可以把它推開後慢慢用掌心既溫度
令肌膚吸收面霜既滋潤度


那樣整個護膚就可以叫做完成囉,加上它的滲透效果非常之快
我搽完後,我去左帶con 加換衫,就完全乾哂
前後不需要5 Mins , 所以趕時間出門既女生絕對不怕上唔到妝啦


比多個小貼士大家呀,今次呢個妝前系列當中既精華呢
仲可以Mix 埋d 粉底去使用架,就可以令粉底又加貼服之如
仲唔洗再驚比小朋友笑自己一撻撻粉底啦?


對於這套妝前保濕系列,係BEVY C.中不算我特別喜歡
也許我實在肌膚嚴重缺水,即使搽了幾天也是沒有什麼太大改變
不過它對於上妝前使用的,認真的是不錯的,起碼都可以令妝容持久
雖然話要持久都可以靠化妝品,始終我都係覺得個底層肌膚最重要
所以也許我要重點再改善下自己的肌膚再使用這一套的產品

也許不是人家不好,只是我的肌膚太過乾
搽什麼也好似沒有什麼的改變,如果而家是秋天使用的
我又可能覺得是非常好用的,所以如果可以就去logon 看看
也許有店員可以幫你選擇適合你的系列呢

有時間的也可以看回我早前曾介紹的BEVY C 產品



唔知大家睇完我既介紹對於BEVY C. 既產品會唔會對起任何興趣呢?
如果大家有興趣既話,可以去到全香港12間LOGON 都有佢地既專櫃架
如果大家可能話,你話好用者,我點知好唔好用呀?
其實係佢專櫃度都可以有得試下d 質地架

除左LOGON 之外,都可仲可以去網購的嗎,
係呢個 BGO美集合 美妝網

買單支價錢與香港定價是一樣的,
但係會有優惠組合套裝,還有滿額免郵的服務~

如果大家也有興趣我今次既介紹
也可以到全線的LOGON 選購的唷,也不是單單只有這個系列的
想了解更多的朋友記得可以在這個專頁查詢

希望你地都喜歡小妹既介紹啦
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
**產品資料由品牌提供,
當中體驗效果只限本人不代表所有人仕*

記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^











留言

熱門文章