【保養 】♧ 彩妝包不能缺少的它 ❤ SK-II 環采鑽白CC Cream♣

搭入三月中後,也許是一個是清明時節(雨紛紛呀嗎)
潮濕的天氣絕對是不好受的,天氣又焗又熱
d 衫又唔乾,最重要係連個妝都好似加左碎粉都唔識乾爽咁
但係有時個樣殘到乜咁,又冇理由唔化妝者?
咁有咩解決方法,又可以快又可以乾爽,最重要唔焗身呢?

咁早前小妹都有介紹過SK-II 會推出一枝新既CC Cream
就係呢一枝【環采鑽白CC Cream】


亦在早前的活動文提過,它雖然只有一款的色系
所以有朋友一定會好擔心究竟會唔會對自己肌膚而言會好白呢?
又或者會唔岩色系呢?其實呢一枝CC Cream 有一個特別之處啦
它就係會跟住你既肌膚既色,慢慢去轉變既
不如又睇下小妹早前用左呢枝【環采鑽白CC Cream
化左個淡妝做番個乖乖的後人,跟男人去拜山吧~

未知是什麼原因,肌膚又開始變得又紅又殘
雖則係去拜山,但係都要見人冇理由完全素顏咁去架?
加上去拜山,點都要行上去個條又長又斜既路
最重要係冇遮冇擋,d紫外線仲唔會食哂?


所以我就決定要用下呢一枝既CC Cream 睇下究竟佢既防水度
又係唔係真係講咁好先?首先我會使用上一汞既份量去搽在面部
在第一次使用時,是需要多按幾次汞咀先可以


使用時,小妹就會先在手背印開D CC Cream
之後就利用手指塗開在肌膚上,慢慢咁印開它
及將其CC Cream 均勻地搽在肌膚上


同樣要給大看看它的分別在於那兒啦,
使用後,肌膚會有光澤感既效果
雖然睇落好似白左好多咁,不過隔一陣就會變番自己既膚色架啦


係人都知道去拜山一定要早早出門口,
加上我呢d 小懶鬼唔拖到最後一刻都唔會出門口架啦
所以它又可以幫我極速地上妝,最多都係搭車個陣先畫下眼線
搽下唇膏等等(其實真係唔好係車度做,比人笑架xd)

而家一枝SK-II CC Cream 真係陪我走天涯,
由其我平時係公司,可能夜晚有活動的時候
它就完全係一枝好有用既小幫手囉!!



係夏日要防紫外線之外,美白都係重要一環
除左平時會使用上防曬產品之外,我覺得係用美白精華都係好重要架
SK-II 既美白精華其實一件不錯既選擇

而它家有兩款既美白系列,
第一款就係環采鑽白精華】$990/30ml 。$1530/50ml
第二款就係【科研極效淨斑精華】 $830/30ml 。$1180/50 ml



而今次我想分享既呢一枝就係【科研極效淨斑精華】 
它採用SK-II 革命性雙酵母肌底修護科技Root Complex 配方, 
集合多種高效修護及淡斑成份—SK-II 皇牌成份PITERA™
甘晳酸(DPG)Oats Essence燕麥精華和YPC,
有助調節肌膚水份與皮脂,  活化代謝修復受損肌膚,
抑制紫外光對肌膚的傷害強化表皮肌膚及基底膜調節新陳代謝
 配合De-melanoP3C 及肌糖阻截黑色素傳入角質細胞淡化隱藏及可見色斑
只需兩週有效淡化一 年頑固色斑
由外到內抑制黑色素形成及傳遞,  減少斑點形成擊破色斑惡性循環!
每一枝精華都係有一條小貼紙,就可以防止比人開過架


我很喜歡它家精華是以針筒型式,所以就唔怕掂到有細菌啦
而每次使用,我就覺得可以汞一下就可以搽哂成塊面架
精華又好水水,好快吸收係肌膚上,最重要係就係唔乾

所以平時使用CC Cream 之前,小妹都一定會搽上呢枝精華先幫助淡斑
最重要係快乾,就可以即時上妝啦


而家CC Cream 已經放左係我公司既化妝袋
方便比我臨收工就變妝,就真係只係靠它啦
真心推介比大家唷!!


限定轉季優惠:
 4 1日起凡於 SK -II 專櫃或專門店購買任何 SK -II 護膚精華即可以 HK$399使用優惠價購買環采鑽白 CC Cream, 
數量有限先到先得啊~


另外想試試SK –II CC Cream 
Cellumination Aura Essence的朋友也可預約Magic Ring皮膚分析
完成後便可得到CC Cream 、神仙水
Cellumination Aura Essence的試用裝~

銷售點: SK-II 概念店及全線美容專櫃
 Facebook專頁: https://www.facebook.com/SKIIHK
 香港官方網頁http://www.sk-ii.com.hk


想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴

記得要Like 我既專頁啦


◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com


以下地方可以找到小妹架^^
     BlogSpot❤  Instagram  Youtube頻道❤ FB 專頁
TheZtyle❤  Sina Blog❤  BeautyLife❤  She Blog❤ U Beauty
F&B❤ IMore ❤  Blog DB❤ Beauty Exchange 
We Share ELLE  Qooza Beauty 





留言

熱門文章