【 電子❤】的式小可愛。粉紅MiniQ ♬ MiniQ 可以同時滿足你多種需求 ✿

作為一個都市人,怎會少了一部智能電話?
但係要知道一部智能電話用電量是有多高呢?
而可能每一個香港的人又不可能只有一部的
智能電話/多一部是平板電腦的嗎?
要同時叉電的時候,究竟係唔係咁多插座可以差呢
又或者唔同時叉又會唔會記得差尿袋呢?

在我身上,也許我未必時常帶埋部IPAD 出街,
但係小妹一定會有一部尿袋在手,如果當天我需要出足一整日街,
有時都會帶兩個做後備架

不過係公司/屋企小妹總會有一個小小的叉電器在身
但係有時真係拎左番屋企唔記得左拎番公司
真係唔通靠電腦USB 差?
不過其實差得又慢同時有時仲食多左電
但係早前小妹呢就有機試到一個小可愛的小東西
它是一個充電器,而最重要是它十分細小

但係充電卻不會很遜色的唷!!
它就是MiniQ Charging Station CUBE



每一盒既MiniQ Charging Station (CUBE)
售價為 $298/(包一年原廠保養)
顏色:粉紅、粉藍及純白
不過我就揀了我蠻喜歡,也是女生最喜歡的粉紅色吧


不計上火牛及USB ,這個小小的充電器只有80g 既重量,
而本身個火牛採用獨立配置的變壓器,
並已獲FCCCEUL等多項認証,用戶可安心使用。
內置smart IC更提供智能防過流、防超載、防短路及防過溫保護。
另外為讓用戶享有更佳的充電體驗,
MiniQ Charging Station系列產品均內附80cm銅製快速充電線乙條,
能有效減低電量流失,提升充電效能


你又知唔知係呢個小可愛入面有4個插頭
4個插頭分別有兩組DC 2.4A 1A ,同時就可以有6.8A 既輸出量啦
或者你以為愈大既數字當然愈勁啦,其實2.4A 就可以為需要大既電流裝置
作出充電,就好似平板電腦,IPAD 或者遊戲機等等
反而1A 就適合番平時使用既手機啦

而呢一款既MiniQ Charging Station內置防過流、
防超載、防短路及防過熱智能保護設計。
配備英國規格AC插頭,輸入電壓為AC 100-240V
所以大家就唔洗擔心有時充過夜或者出門口唔記得左拎番個電制
都唔怕有火災既問題存在


對我呢d 只會使用但係唔會做充電既人仔黎講,其實它真的很方便
起碼可以一次過充哂電話,尿袋同埋平板電腦,
連我家男人都話你都終於肯做番d 野啦

即使我唔係屋企用,帶番公司亦都好受歡迎
因為有時自己個位未必有充電既插頭但係只要
我有呢個四合一既,就可以同時差到4個人仲要快快手就可以囉
我自己就試過約半小時都充到有30-40% 電
當然你一路玩一路充咩電都慢啦,所以我自己幾極力推介呢個小可愛架


希望你地都喜歡小妹既介紹啦
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^








留言

熱門文章