【保養】♬ 黑頭粉刺。唔好擠啦! ❤ 唔怕黑頭再現既黑頭凝膠 ♪゚

近來既心情好差,好亂,整個人都提唔起勁
就連自己個樣都真係唔好理唔想攪
睇見自己個殘樣殘到自己都覺得
嘩......我點解可以忍到自已咁既樣都可以既?

或者因為自己冇特別去照顧肌膚
加上天氣既轉變,攪到肌膚缺水同時又加上公司附近
既空氣質素又加上我公司附近好多既貨車問題
所以每日番完工都係好多油呀或者D 垃圾可以抹走

好早之前我就已經收到呢枝Cellnique 
其實Cellnique 就係我之前有介紹開既b.liv 母公司
而今次想介紹既就係呢枝淨純肌膚去黑頭凝膠



每一枝既黑頭凝膠都有一條Label 可以保証到唔會比人開過
一轉動就會開左架啦,所以唔洗擔心呢個比人開過既問題


其實我一路以為黑頭凝膠就好似平時用既Peeling 咁樣
但係今次呢枝凝膠就好似精華咁樣,好水潤仲要好清爽
仲要涼浸浸tim , 有d 驚喜呢真係呢


首先我汞左約2下既份量,就可以搽哂成塊面有多
所以唔好以為多就一定係好架
搽左之後會感到有d冰涼感,但係亦唔會有摔到d擦膠碎出黎
最重要就係搽完又唔會乾爭爭,真係可以當精華咁用tim


其實之前我一路都Keep 住有用開佢,但係因為自己既問題
家中既事,攪到這篇文一拖再拖,最大問題就係之前打落既文都唔見埋
其實講真既,睇住之前Keep 住用既時候
就見到d 黑頭粉刺慢慢咁推出黎
但係當有事發生發生之後,冇特別去照顧自己既皮膚既時候
黑頭粉刺暗倉真係輪住黎搵我,而家係時間要急救下幫下肌膚好番d

係近來用番咁多日之後,即使冇再番去做Facial 
冇做護膚都開始可以睇住d 暗倉謝,黑頭粉刺冇咁d
有時真係要乖乖地忍下手唔好吱呀,唔係真係會發炎
我之前就係貪快手,貪會吱會唔會再發炎
但係如果吱得唔好就會攪到發炎,我都試過好幾次
生番仲大粒左tim ....所以都係乖乖地用番d 真係去角質既產品就好啦

如果你想更加了解呢枝產品更多既資料
就可以留意番以下既資料
希望你喜歡我今次既介紹

《Cellnique》

想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
望你地都喜歡小妹既介紹啦
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com


以下地方可以找到小妹架^^






留言

熱門文章